Ga naar inhoud
GENEGEERD

Stroomstoring Rotterdam-Zuid

de eekhoorn
 Share

Recommended Posts

De stroomstoring in Rotterdam-Zuid is grotendeels opgelost. Van de ruim tienduizend huishoudens die zonder stroom zaten, moet alleen een kleine duizend aansluiting in de omgeving van de Kop van Zuid het nog zonder elektriciteit doen.

De storing begon rond 12:40, waarschijnlijk in een verdeelstation in de Gruttostraat. Met name de wijken Charlois, Carnisse en de Tarwewijk werden getroffen.

Volgens een woordvoerder deden ook alle verkeerslichten in het gebied het niet. Dat gold ook voor de Maastunnel. De precieze oorzaak van de storing is nog onbekend.

gelukkig bestaat er oploskoffie en wordt ik weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt dat het niet vanzelfsprekend is die stroom.

gelukkig ben ik voorbereid op dit soort situatie's.

mijn dank is groot preppers.nl

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zeker, wat me wel opvalt is dat dit steeds vaker gebeurt, en dan wel opvallend vaker, ook weersomstandigheden die voor problemen zorgen..

Ben ook blij dat ik op deze site zit..maar het is toch eigenlijk wel triest de andere kant dat er een site als deze moet bestaan, omdat mensen

niet voor elkaar zorgen, en het bestaan van preppers.nl een uitvloeisel is van verrotting van de maatschappij en de niet meer bestaande naastenliefde

van de mens..

Link naar reactie

Ik heb voor dit soort shit een jaar of vijf geleden een generator aangeschaft, er is toen ook zo'n periode geweest waarbij er op diverse plekken korte onderbrekingen waren. Het leek toen een inktvlek die steeds groter werd. Tegelijk met mijn vader zo'n ding aangeschaft.

Ergens eerder op dit forum de discussie gezocht over het nut en hoelang je dan gebruik kunt maken van een generator en heb daarna besloten om meer dingen in huis te kunnen vervangen voor een manier zonder stekker tijdens shtf.

Gegroet

Link naar reactie

Zeker, wat me wel opvalt is dat dit steeds vaker gebeurt, en dan wel opvallend vaker, ook weersomstandigheden die voor problemen zorgen...

Een collega van mij welke preppers dom volk vind heeft ook last gehad van een van de vele stroomstoringen die ons land in korte termijn meemaakt. De collega gaf aan dat hij een radio ging kopen want het was wel vervelend dat hij het nieuws niet kon luisteren.

Deze stoomstoring maakt Nederlanders dus veel bewuster van de afhankelijkheid, en werkt veel beter dan de reclame spotjes.

Ik weet dat het misschien ver gezocht is, maar het is wel zeer opvallend dat er ineens overal stroomstoringen optreden..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...