Ga naar inhoud
GENEGEERD

Falling Skies zondagavond 27 januari op TNT


Pathfinder

Aanbevolen berichten

Vanavond, zondagavond 27 januari, begint op TNT (bij KPN op kanaal 302) de serie Falling Skies. Vervolgens iedere zondag om 21 uur.

 

Want: Zes maanden geleden werd de aarde aangevallen door ruimtewezens. De aarde is grotendeels verwoest, aliens zijn de baas en kleine groepjes overlevenden komen in verzet. Schijnt beter te zijn dan Terra Nova en doet enigszins denken aan The Walking Dead.

 

Leuke serie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Series op televisies volg ik nooit, omdat ik graag zelf bepaal wanneer ik iets kijk. Deze serie heb ik gedownload, de eerste 2 seizoenen, en gekeken. Ik kijk normaliter niet naar series of films met aliens omdat me dat totaal niet aanspreekt. Ik vond deze serie echter erg goed, en ben ook benieuwd naar het derde seizoen.

 

Het heeft zeker veel raakvlakken met the Walking Dead voor wat betreft het overleven en rondtrekken tijdens een teotwawki.

 

Maar ik vind Falling Skies veel leuker dan the Walking Dead.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip, ben de serie nu aan het downloaden en ga eens lekker op een regenachtige zondagmiddag deze serie kijken. @BTF Precies, ik vind t ook niks om aan een bepaalde tijd vast te zitten om een serie te kijken, downloaden die handel en meteen een aantal afleveringen achter elkaar kijken (als ie goed is dan wel te verstaan)

 

Greetz,

B0nk

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Want: Zes maanden geleden werd de aarde aangevallen door ruimtewezens.

 

Als stargatefan eindelijk de kans tegen aliens te vechten en ik heb het gemist. :(

 

 

Bedankt voor de tip. Zal zo eens gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt beter te zijn dan Terra Nova en doet enigszins denken aan The Walking Dead.

 

Leuke serie?

 

Ik vind Terra Nova en The Walking Dead beter, maar Falling Skies is de moeite waard om te bekijken. Het eerste seizoen is grafisch wat minder mooi dan het 2e seizoen, maar de verhaallijn is prima. Het acteurwerk vind ik niet erg overtuigend, maar het verhaal/concept maakt veel goed. Kijken dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje sci-fi moe. Voegt het echt wat nieuws toe aan eerdere series? Of gaat het weer om een stelletje militaire taal knauwende vol van zichzelf zijnde yanks die aliens doodknallen die nul persoonlijkheid hebben?

 

Vroeger was ik ook gek op Stargate, vooral in de eerdere seizoenen. Maar op het eind was het ook wel goed.

 

Volgende maand Game of Thrones, da's de enige serie waar ik echt naar uitkijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ook deze serie valt me nu al weer tegen. Stoere jongens en meisjes die aliens bevechten: been there, done that. Amerikaans tv-drama, leuk om naar te kijken als het goed gemaakt is maar meer niet. De meerwaarde zit hem voor mij vooral in dat ik me bij allerlei dagelijkse situaties afvraag 'klopt het?' In de eerste aflevering scheuren de hoofdpersonen op motoren en in een pickup-truck rond om voedsel te verzamelen want daaraan is ernstig tekort. Brandstof hebben ze blijkbaar genoeg maar hoe en waar dat vandaan komt is onduidelijk. Voor kinderen is er plenty tekenpapier en kleurkrijt. Neem je dat echt mee als je met je rugzakje lopend op de vlucht gaat? Nou ja, dat soort dingen.

 

Interessanter is om je af te vragen hoe het er in werkelijkheid uit zou kunnen zien en wat ik/we zouden kunnen doen. Dat is waarschijnlijk gruwelijker dan wat een tv-serie wil laten zien. Maar ja, dan zit er niemand meer naar te kijken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...