Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een gezamenlijke moestuin - De 2000e post van Heksenboot.


Gast Heksenboot

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
Echt een goed idee om samen te tuinieren . Jammer dat Drenthe zo ver weg is voor mij . Een tuin frees heb ik aan mezelf dat moeten we dan niet meer verhuren . Als ik zou komen tuinieren .

Ik denk dat het beter iets dichter bij huis moet zijn . Anders verbruik ik meer brandstof dan de boontjes opbergen .

 

Geert

 

Ja Geert, jij bent een van de mensen die ik zal missen in Drenthe-moestuin.

Er zullen toch echt wat meer Shelter Campings moeten komen. Belgie staat ook op de lijst.

Gelukkig kom je nog even kamperen in mei. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ah, thanx alvast, ik kan straks best wel wat hulp gebruiken. :)

Jammer dat ik je het hele boek niet heb laten zien, maar jij zat al verdiept in het boekje van @Dick Berts.

Ik moet nog even wat betere foto's maken, dan zet ik ze wel hier erbij.

 

Ja graag en misschien gewoon een nieuwe datum half maart prikken voor een nieuwe nunspeet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ja graag en misschien gewoon een nieuwe datum half maart prikken voor een nieuwe nunspeet

 

Wat dacht je van eind februari en eind maart?

 

In de tussentijd probeer ik wat mensen te mobiliseren voor een 2e meetingpoint in Noord Brabant, in de buurt van Alphen, een beetje centraal t.o.v. de grote steden en Zeeland/Limburg.

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van eind februari en eind maart?

 

In de tussentijd probeer ik wat mensen te mobiliseren voor een 2e meetingpoint in Noord Brabant, in de buurt van Alphen, een beetje centraal t.o.v. de grote steden en Zeeland/Limburg.

 

;)

 

Bedoel je alphen aan de rijn?

 

Elke maand is voor mij een beetje veel, maar ik weet niet hoe de rest dat vind? Ff uitzetten bij andere deelnemers. Ik zou zeggen eens in de twee maanden en in voorjaar en najaar camperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Bedoel je alphen aan de rijn?

 

Elke maand is voor mij een beetje veel, maar ik weet niet hoe de rest dat vind? Ff uitzetten bij andere deelnemers. Ik zou zeggen eens in de twee maanden en in voorjaar en najaar camperen.

 

 

 

Alphen NB, n.b. :)

 

1 keer in de 2 weken is ook gelukt, maar dat is mij weer een beetje teveel.

 

Na de meetings, tot aan mei, worden het echte Shelter Campings, waar je elk weekend terecht kan.

Gewoon vaste stekkies, wat dacht je daarvan? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alphen NB, n.b. :)

 

1 keer in de 2 weken is ook gelukt, maar dat is mij weer een beetje teveel.

 

Na de meetings, tot aan mei, worden het echte Shelter Campings, waar je elk weekend terecht kan.

Gewoon vaste stekkies, wat dacht je daarvan? ;)

 

Top, voor mij te ver elk weekend, maar dat geeft niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Top, voor mij te ver elk weekend, maar dat geeft niet.

 

Heb jij nog suggesties voor regio Noord West, of vind je Nunspeet wel te doen, even uitgaand van elk weekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Heksenboot
@Heksenboot, waar in het mooie Den haag ;) lag die tuin dan? Ben geboren en getogen hagenees. Maar uuh de school enz zegt me al niets.:o

 

Hoi ES, leuk dat je ook een Hagenees bent, dan kom je @zippo misschien ook nog tegen.

Uit welke buurt kom je ongeveer?

 

Wonnebald was toen een vrij nieuwe Vrije School en zit aan de Mozartlaan. Er zat eerst een andere school in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik kwam uit de vruchtenbuurt, ben sinds een tijdje vanuit de stad in een dorp gaan wonen wat me toch beter bevalt. Aan de Mient heb je ook een tijd schooltuintjes gehad. Daar hebben mijn broers en ik gezeten.

 

Ah, de Mient/Hoek Kamperfoeliestraat. Daar had ik ook mijn eerste schooltuintje in 1970 ongeveer. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...