Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Gast Powerbox
Ik zou me kapot lachen want luistert is dus met een t.....but seriously now folks. Waar heb je dit verhaal vernomen? Volgens de berichten die ik heb gezien, hebben de stealth bombers vluchten boven Zuid Korea uitgevoerd. Bovenstaande bewering lijkt mij minder aannemelijk.

Ach beter luistert met een d als het nieuws niet kunnen volgen.

Twee Amerikaanse B2 stealth bommenwerpers (foto) vlogen vandaag over Zuid Korea en wierpen dummy bommen op een doelwit af. De VS verklaarde dat de vluchten zijn bedoeld om Noord Korea af te schrikken van een militaire aanval op zijn zuiderbuur. Het regime in Pyongyang wordt echter steeds bozer en heeft zijn raketeenheden gevechtsklaar gemaakt. Ook verscheen er weer een nieuwe propagandavideo waarin de invasie van Zuid Korea en diens hoofdstad Seoul werd getoond.

De B2 vlogen vanuit Missouri in één keer heen en weer naar Zuid Korea, een vlucht van 20.800 kilometer. 'Dit laat zien dat de VS snel en naar believen over lange afstand precisieaanvallen kan uitvoeren,' luidde een verklaring van de luchtmacht.

De stealth bommenwerpers namen deel aan een wekenlange gezamenlijke Amerikaanse-Zuid Koreaanse militaire oefening. Begin maart voerden Amerikaanse B-52 bommenwerpers bewapend met nucleaire kruisraketten ook al oefenvluchten boven Zuid Korea uit.

http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/03/B2-stealth-bommenwerpers-boven-Zuid-Korea

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ach beter luistert met een d als het nieuws niet kunnen volgen.

The bombers dropped inert munitions, not live explosives, on a range off South Korea’s coast.

Ergo, er werden dummy bommen in Zuid Korea afgeworpen, NIET boven Noord Korea. Jouw bericht suggereert dat er dummy's boven NK werden gedropt met een boodschap erin.

......[....]daarin een briefje (Dit kan er gebeuren als je niet naar mij luistert). Dit is namelijk in Noord Korea gebeurd de afgelopen week.

Het nieuws is al zo gemanipuleerd; door te suggereren dat er dingen gebeuren die niet te staven zijn, door wat voor bron dan ook, zelfs niet door het speculatieve xandernieuws, wordt het er allemaal niet duidelijker op. Als je bedoelde: door het droppen van dummy's VLAKBIJ Noord Korea door B2's, worden de gemoederen wel erg verhit - ja, ben ik helemaal met je eens. Oorlogsverklaring? Die Kim Jong Oen heeft, om wat voor redenen dan ook, de hotline naar ZK op het antwoordapparaat gezet, dreigt door bekend te maken dat er multipele raketten gericht zijn op Amerikaanse doelen, heeft waarschijnlijk nucleaire raketten tot zijn beschikking en is zo onberekenbaar als een kat in het nauw. Bovendien heeft Kim -volgens de media- de oorlog (opnieuw) verklaard aan het Zuiden. Apart, want er liep nog een ' oorlogscontract' omdat de (vorige) oorlog nimmer was beëindigd.

WIKI:

De Koreaanse Oorlog of Koreaoorlog begon in juni 1950 met een aanval van communistisch Noord- op Zuid-Korea. Hij eindigde in juli 1953 met een wapenstilstand. Er is echter nooit een officieel vredesverdrag ondertekend. Het conflict duurt formeel nog steeds voort. De Koreaanse Oorlog was als gewapend conflict een onderdeel van de Koude Oorlog. Betrokken waren de Verenigde Staten onder vlag van de Verenigde Naties aan de ene kant en China en Sovjet-Unie aan de andere.

Op 8 maart 2013 werd door Noord Korea het niet-aanvalsverdrag met Zuid-Korea opgezegd.

Gast Powerbox

Ik bedoelde ook VLAKBIJ Noord Korea!

Maar als ze dat bij Nederland zouden doen zullen wij het ook niet leuk vinden.

Het is een gestoord land N-Korea maar de USA stookt de houtkachel goed op in dat land.

Oftewel

China mobilizes military, on 'high alert' over N. Korea threats

http://rt.com/news/chinese-military-korea-alert-184/

China mobiliseert troepen en vliegtuigen bij Noord Korea

Defensieverdrag verplicht China Noord Korea te beschermen tegen militaire aanval

http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/04/China-mobiliseert-troepen-en-vliegtuigen-bij-Noord-Korea

Amerikaans militair schip naar Korea's

http://nieuws.vtm.be/buitenland/2013040242485-amerikaans-militair-schip-naar-koreas

2013-04-02-16-31-39.jpeg.ca359df83bac5a72d776f828b8d23523.jpeg

Het ziet er wel gevaarlijk uit, die high-tech papieren kaarten, de generaals met hun opschrijf boekjes.....mijn iPad is slimmer....

Ok , Ze hebben wel ouwe troep , Maar daar zitten wel kernwapens bij !

En wat als ze Zuid Korea aanvallen en Amerika helpt Zuid Korea? Wat doet China?

Ben er allemaal niet zo gerust op daar (Gelukkig wel ver weg)

Ok , Ze hebben wel ouwe troep , Maar daar zitten wel kernwapens bij !

En wat als ze Zuid Korea aanvallen en Amerika helpt Zuid Korea? Wat doet China?

Het was ook maar een grapje....en of je nou door ene ouwe bom wordt getroffen of door een gloednieuwe....De Chinezen hebben een DEFENSIE overeenkomst met de Noord Koreaanse club. Dat wil niet zeggen dat als NK domme dingen gaat doen (AANVALT) dat de Chinezen dan verplicht zijn mee te doen (als een NATO land plots raketten gaat afschieten op de buren, vervalt ook de plicht van de andere NATO partners daaraan mee te doen). Sterker nog, de Chinezen zullen zich nu wel 'dlie keel achtel het ool klabbelen' over hun vazal Kim Jong Oen.

Noord Korea blokkeert fabrieksarbeiders uit Zuid Korea.

http://nos.nl/artikel/491425-nkorea-weert-werknemers-zuiden.html

Gaat wel snel nu...

Er schijnen nog Zuid Koreanen op die fabriek te zitten. Dat is regelrechte gijzeling. :mad:

In de fabriek werken zo'n 50.000 Noord-Koreanen en zo'n 900 Zuid-Koreanen, vooral managers. Er wordt jaarlijks voor bijna 400 miljoen euro aan goederen geproduceerd, onder meer juwelen, borduurwerk en producten van de ginseng-wortel.

He verdorie, ik hoop maar dat de productie van dit soort essentiële producten niet in gevaar komt. Ik hoop dat iedereen zijn borduurwerk wel al heeft geprept.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...