Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Cyberbeer

Noord Korea

Recommended Posts

Gast Jager
Noord-Korea en Zuid-Korea zijn formeel nog altijd in oorlog. Na de Koreaanse oorlog van 1950 tot 1953 werd alleen een staakt-het-vuren gesloten, een vredesverdrag is er niet gekomen. Noord-Korea dreigt vaker met geweld, maar meestal voegt het de daad niet bij het woord.

Echter nu is de wapenstilstand van donderdag op vrijdag beeindigt...spannend?

http://www.nu.nl/buitenland/3362775/noord-korea-beeindigt-wapenstilstand-zuid-korea.html

Je mag het niet zeggen he. Maar god Amerika pleur er gewoon een bommetje op....

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Powerbox

Ik denk dat als Amerika dat zou doen dat de pleuris uitbreekt.

Dus laten we hopen dat er niks gebeurd anders moeten wij ook 50 jaar lang met nucleare pakken rondlopen.

En dat lijkt mij een beetje moeilijk naar de wc gaan.

Gaat zo stinken he ;)

Deze post delen

Tuurlijk mag je dat zeggen. Daar wonen toch geen mensen, maar communisten.

Deze post delen

Gast Riesie

Communisten zijn ook mensen, ongacht waar ze wonen of wat hun beleving/overtuiging is.

Derhalve vind ik het wel een uitermate provocerend volkje, dat wel. Maar dat ook alleen maar door grote broer China.

Deze post delen

Communisten zijn ook mensen, ongacht waar ze wonen of wat hun beleving/overtuiging is..

Dan snap ik niet hoe het kan dat Jager, en nog twee anderen die hem plussen, van mening zijn dat je daar maar een bommetje op moet 'pleuren'.

Deze post delen

Communisten zijn ook mensen, ongacht waar ze wonen of wat hun beleving/overtuiging is.

Derhalve vind ik het wel een uitermate provocerend volkje, dat wel. Maar dat ook alleen maar door grote broer China.

Die machthebbers daar, mag je van mij met hun raketten om de enkels gebonden in de Marianen trog flikkeren.

De bevolking daar echter, zou het graag anders zien, die hebben alleen niet veel keus, geen democratie en te weinig voedsel in de maag om een revolutie te starten.

Deze post delen

Gast Riesie
Dan snap ik niet hoe het kan dat Jager, en nog twee anderen die hem plussen, van mening zijn dat je daar maar een bommetje op moet 'pleuren'.

Was ook niet persoonlijk naar jou Nonkel, mijn excuus hier voor.

Daarbij plus ik "opruimwerk" niet zo, schoonmaaktijd heb ik gehad.

Deze post delen

Inderdaad Iran is een vergelijkbaar geval, beide een grote mond en af en toe een raket/nucleaire proef, maar dat is het ook wel.

Noord Korea en Iran zijn helemaal niet gebaad bij een oorlog.

Andere landen hebben echter ook de neiging beide landen uit te dagen.

Deze post delen

Jouw sarcasme wordt vaak niet begrepen, daarom denk ik dat t beter is (als je toch op zo'n bericht wilt reageren) om er toch wat meer tijd in te steken om duidelijk te maken waarom jij het er niet mee eens bent. (ook al ligt het zo voor de hand, zoals dit geval)

Sarcasme is sowieso niet de juiste manier om ergens op te reageren.

Grtz,

B0nk

PS

Nog ff dit...ik denk ook dat @Jager echt niet bedoelt dat je het hele volk maar moet vernietigen omdat daar zo'n mafkees met grootheidswaanzin aan de macht is. (Of wel? @Jager)

Deze post delen

Sarcasme is sowieso niet de juiste manier om ergens op te reageren.

Dat is waar. Maar het leverde toch maar mooi drie positieve ratings op van naar ik aanneem nukefans die zich nu waarschijnlijk achter de oren krabbelen.

Nog ff dit...ik denk ook dat @Jager echt niet bedoelt dat je het hele volk maar moet vernietigen omdat daar zo'n mafkees met grootheidswaanzin aan de macht is. (Of wel? @Jager)

Dan nog denk ik dat dit soort praatjes eerder in een derderangs kroeg thuishoren, dan op een forum.

Deze post delen

Dat is waar. Maar het leverde toch maar mooi twee positieve ratings op van naar ik aanneem nukefans die zich nu waarschijnlijk achter de oren krabbelen.

Dan nog denk ik dat dit soort praatjes eerder in een derderangs kroeg thuishoren, dan op een forum.

Daar hoop ik dan maar op dat ze zich achter de oren krabben. Dan zit er toch nog verstand en medeleven in.

En idd....ik praat zo'n opmerking niet goed, maar ik weiger te geloven dat t ook echt zo bedoelt is, meestal wordt zoiets gezegd zonder er echt bij na te denken.

Deze post delen

het kan soms van strategisch belang zijn de eerste tik uit te delen, dat dan weer wel

Zo is dat. Je zal ze maar voor zijn. Een pre-emptive nuke-strike op zijn tijd kan nooit kwaad.

Deze post delen

Zo is dat. Je zal ze maar voor zijn. Een pre-emptive nuke-strike op zijn tijd kan nooit kwaad.

als iemand jou bedreigd, ga je misschien ook even checken of je wat voorzorgsmaatregelen kan nemen. lijkt mij een logische zaak. Zo zal Amerika ook even inschatten hoe serieus die dreigingen zijn.

tja ieder gaat voor eigen belang, God voor ons allen ieder voor zich lijkt het soms (jammergenoeg)

Deze post delen

Gast Riesie
is nonkel ries trouwens de oom van riesie? beide komen uit brabant denk ik zo, en nonkel is brabants voor Oom.

familie op het forum?

En we drinken ook beiden koffie....wat een toeval allemaal.

Maar we zijn dus geen familie.

Deze post delen

En we drinken ook beiden koffie....wat een toeval allemaal.

Maar we zijn dus geen familie.

omdat je heb ook aanspreekt met Nonkel, dat wekte de suggestie, maar zou kunnen toch

Deze post delen

Gast Riesie
Ik ga daar bij Jager eigenlijk ook van uit.

Ach, zo hebben jij en ik ook wel eens dat ons gezicht snel open valt.

We zijn immers maar mens, en emoties spelen bij mensen toch een rol.

Heat of the moment in sommige post...toch Nonkel?

Deze post delen

Gast Jager
Dat is waar. Maar het leverde toch maar mooi drie positieve ratings op van naar ik aanneem nukefans die zich nu waarschijnlijk achter de oren krabbelen.

Zoals rauwr bonk zegt heb ik het idd niet helemaal bedoeld als dat het misschien is ovetgekomen. Bedoelde eigenlijk de machthebbers en niet een totaal land. Ik had het ook niet over een atoombom, maar ik kan de verwarrring begrijpen.

Mijn excusses daarvoor....

Deze post delen

Gast Riesie
Zoals rauwr bonk zegt heb ik het idd niet helemaal bedoeld als dat het misschien is ovetgekomen. Bedoelde eigenlijk de machthebbers en niet een totaal land. Ik had het ook niet over een atoombom, maar ik kan de verwarrring begrijpen.

Mijn excusses daarvoor.

Wat praatjes over die derdehands kroeg betreft, weet jij als geen ander waar die kroeg zit natuurlijk ;)

Ik trakteer, kunnen we het plan-de-campange maken mbt de mogelijke inval door Koreanen.

Ries.

Deze post delen

Mijn excusses daarvoor....

Ik twijfelde daar eigenlijk ook niet aan, maar het stond er zo hard.

Deze post delen

Gast Riesie
Ik twijfelde daar eigenlijk ook niet aan, maar het stond er zo hard.

En waar zit die geluidsknop dan?

Stoute @Jager niet meer doen hoor...foei.

Deze post delen

Deze mag wat mij betreft bij de Spreuk van de Week. Waar is dat topic ook alweer gebleven? de zoek functie geeft 20 pagina's op quote als trefwoord. Help, anyone?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...