Ga naar inhoud
GENEGEERD

'Banken hoeven geen sorry meer te zeggen'

Gast Powerbox
 Share

Recommended Posts

RIJSWIJK - De Nederlandse banken hebben hun zaken ''voor 98 procent" op orde.

Dat zegt voorzitter Boele Staal van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) donderdag in een interview met het AD.

Het moet toch niet gekker worden.

Als ik zou zeggen wat ik denk krijg ik niet alleen een ban op prepper.nl maar waarschijnlijk op het hele internet !%#$^^%%^&

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
RIJSWIJK - De Nederlandse banken hebben hun zaken ''voor 98 procent" op orde.

Dat zegt voorzitter Boele Staal van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) donderdag in een interview met het AD.

Het moet toch niet gekker worden.

Als ik zou zeggen wat ik denk krijg ik niet alleen een ban op prepper.nl maar waarschijnlijk op het hele internet !%#$^^%%^&

Laten we eerst die Boele Staal een lekkere BAN geven :D

Link naar reactie

Mensen, het is niet de schuld van de banken, het is de schuld van de samenleving :D hahaha, want als bank kan je uiteraard geen nee zeggen (tegen onetische winsten, maar dat staat er niet echt letterlijk in)

Fijn om horen dat ze gigantische (bewuste) risico's hebben genomen, alles hebben verloren, geld van ons gestolen om verder te kunnen doen... en dan zonder scrupules zeggen dat het onze fout is^^

Damn, het woordje 'wraakroepend' komt toch even boven drijven...

Link naar reactie

Qua sorry: geeft aan hoe wereldvreemd die lui zijn. Meteen laten crashen.

Qua SNS Reaal: niet nationaliseren, maar onteigenen. Dan vertel je duidelijker wat er gebeurt.

Zij zijn zogenaamde systeembank maar hebben het verknald.

Dan neemt de staat het over. Die doet een sterfhuisconstructie en daarna is de kous af.

Nix investeren, nix doorstart. De banksters bekijken het maar.

Link naar reactie

Ja in België hebben ze sorry gezegd!

Ah oei, dat was enkel tegen de aandeelhouders, niet tegen de bevolking die er nog altijd moet voor opdraaien. Komt nog bij dat ze tegenwoordig zelfs de self banks sluiten om te besparen zodat je naar de grote stad moet om geld af te halen. Leuk voor onze bejaarden en mensen met kleine kinderen zonder eigen vervoer.

Zo kennen we de banken ... als ze maar vette bonussen kunnen uitbetalen aan hun topmannen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...