Ga naar inhoud
GENEGEERD

ff ziekjes oke.. maar narnolepsy??

missbir
 Share

Recommended Posts

Oke als je kind een vaccinatie krijgt .. weet je als moeder dat hij een paar dagen hangerig/rillerig/koortsig kan zijn.. Gaat wel over.. ;o)

Maar als datzelfde kind als gevolg van die vaccinatie.. narcolepsie ontwikkelt.. wat dan?

On January 22, 2013, Reuters reported that nearly 800 children in Europe have developed narcolepsy, an incurable sleep disorder, after being immunized with the Pandemrix H1N1 swine flu vaccine produced by the British drugmaker, GlaxoSmithKline in 2009. Reports of spikes in narcolepsy cases are also surfacing in Finland, Norway, Ireland, France and Sweden.

http://www.infowars.com/800-european-children-develop-narcolepsy-after-receiving-h1n1-vaccine/

Sorry moet ff .. :mad::mad: ik wor gek !!!!!!!!

xxbirgittexx

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Oke als je kind een vaccinatie krijgt .. weet je als moeder dat hij een paar dagen hangerig/rillerig/koortsig kan zijn.. Gaat wel over.. ;o)

Maar als datzelfde kind als gevolg van die vaccinatie.. narcolepsie ontwikkelt.. wat dan?

On January 22, 2013, Reuters reported that nearly 800 children in Europe have developed narcolepsy, an incurable sleep disorder, after being immunized with the Pandemrix H1N1 swine flu vaccine produced by the British drugmaker, GlaxoSmithKline in 2009. Reports of spikes in narcolepsy cases are also surfacing in Finland, Norway, Ireland, France and Sweden.

http://www.infowars.com/800-european-children-develop-narcolepsy-after-receiving-h1n1-vaccine/

Sorry moet ff .. :mad::mad: ik wor gek !!!!!!!!

xxbirgittexx

Heb je het hier over je eigen kind (eren)? Of trek je je gewoon al het leed van de wereld aan? :confused:

In het eerste geval: godver dat is dus echt superkut... (uh of mag je die woorden hier niet gebruiken?) Ik heb er geen oplossing voor maar wil je wel een hart onder de riem steken..

In het 2e geval... : laat je niet gek maken!

Link naar reactie

Heb je het hier over je eigen kind (eren)? Of trek je je gewoon al het leed van de wereld aan? :confused:

In het eerste geval: godver dat is dus echt superkut... (uh of mag je die woorden hier niet gebruiken?) Ik heb er geen oplossing voor maar wil je wel een hart onder de riem steken..

In het 2e geval... : laat je niet gek maken!

Ben het met je eens @Piroska, maar kritisch zijn over vaccinaties is wel goed.

Helaas zijn financiële belangen tegenwoordig erg belangrijk voor de farmaceutische industrie, waardoor je wel kritisch moet zijn.

Zijn bepaalde vaccins echt wel nodig, of gecreëerd om er geld aan te verdienen ?

Net als het vaccin tegen baarmoederhalskanker, daar hik ik nu tegen aan.

Helpt niet tegen alle virussen die het kunnen veroorzaken, je kind moet aan bepaalde normen voldoen, geen sex gehad hebben, enz.

Meisjes worden zelfs getriggerd met gadgets, om de vaccins maar te nemen, ik bedoel maar, wat moet je daar van denken..........

Er zijn artsen die hun eigen dochters niet laten inenten, omdat ze het niet vertrouwen.........

Ik dus ook niet, dus mijn dochter, die je nu gezien hebt op de meeting, gaat niet om het vaccin, zolang ik dat kan tegenhouden.

Er zijn gewoon niet genoeg gegevens bekend, wat dat vaccin op de lange termijn zou kunnen veroorzaken.

Het is geen gemakkelijke keuze, maar ik vertrouw op mijn eigen gevoel, ik vertrouw het niet helemaal.

Ik heb het zelf gehad, beginnende baarmoederhalskanker, maar toch vertrouw ik het niet, blijft wel een moeilijke keuze.

Misschien moet ze maar non worden.....

Link naar reactie

Nee het betreft hier gelukkig niet mijn eigen kinderen..

Maar het gaat me echt boven mijn pet dat dit in 2013 uberhaupt kan en gepikt wordt!!

Dank @Piroska

xxbirgittexx

Oefff...nou gelukkig ..niet je kids... en ja, we leven in een verrotte wereld! ... dan blijft mijn advies: laat je niet gek maken...en kijk ook vooral niet wat er bijv in de bioindustrie gebeurt...dan kan je al helemaal niet slapen.. en in ontwikkelingslanden... alles is krom.

Wij waren in Afrika langs de kust, daar leggen de reuze-zeeschildpadden eieren, beschermde dieren, ... Het WNF had daar een grote actie op touw gezet om de eieren op het strand met rust te laten... Ze patrouilleerden 24 u langs de kust, bakken met geld, die autootjes en het personeel en het kampement aan het einde van het strand.... De locals plunderden de nesten en aten de eieren.. Wij eerst huilen als we een geplunderd nest zagen...snertrovers! Later leerden we verschillende families kennen daar, ze hadden dus gewoon NIETS te eten...natuurlijk waren ze blij met de schildpadeieren! Toen werden we toch ook een beetje met onze neus op onze kromme wereld gedrukt..

ermz.. ff kijken wat hiervan nou precies on-topic is... *krabt op het hoofd... nevermind... fijne avond!

Link naar reactie

Helaas zijn financiële belangen tegenwoordig erg belangrijk voor de farmaceutische industrie, waardoor je wel kritisch moet zijn.

Zijn bepaalde vaccins echt wel nodig, of gecreëerd om er geld aan te verdienen ?

Helpt niet tegen alle virussen die het kunnen veroorzaken, je kind moet aan bepaalde normen voldoen, geen sex gehad hebben, enz.

Meisjes worden zelfs getriggerd met gadgets, om de vaccins maar te nemen, ik bedoel maar, wat moet je daar van denken..........

Er zijn artsen die hun eigen dochters niet laten inenten, omdat ze het niet vertrouwen.........

Ik dus ook niet, dus mijn dochter, die je nu gezien hebt op de meeting, gaat niet om het vaccin, zolang ik dat kan tegenhouden.

Er zijn gewoon niet genoeg gegevens bekend, wat dat vaccin op de lange termijn zou kunnen veroorzaken.

Het is geen gemakkelijke keuze, maar ik vertrouw op mijn eigen gevoel, ik vertrouw het niet helemaal.

Ik heb het zelf gehad, beginnende baarmoederhalskanker, maar toch vertrouw ik het niet, blijft wel een moeilijke keuze.

Ja gelijk heb je, je moet zeker kritisch zijn..... je weet nu niet wat iets op de lange duur voor effect heeft... ikzelf hoef het allemaal niet, geen vertrouwen in al die troep... maarja mijn kids hebben wel de "gewone" vaccinaties gehad, ...mijn dochter kreeg er stuipen van, ook al niet fijn..

echt ik ben echt blij dat ik naar een "hutje op de hei" vertrek... er is veel te veel om af te wegen op dit gebied om wel of niet te doen, ik doe gewoon aan struisvogelen...hoef ik mij ook niet druk te makien ..

Ja was leuk je dochter te zien, leuk kind! ;) doe maar geen non, dat past haar niet zo...

• Leuk 1
Link naar reactie

GSK?

http://www.nujij.nl/gezondheid/stop-de-dodelijke-marketing-van-de-farmaceutische.17959179.lynkx

Die zullen over 50 jaar wel hun excuses aanbieden, voor wat ze nu uitspoken.

Ja, als er geld in het spel komt............

Vies wereldje hoor, jammer, zo jammer, dat je je bij alles moet gaan af vragen wat de bedoeling is, echt helpen, of geld aan je willen verdienen.........

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Ja, als er geld in het spel komt............

Vies wereldje hoor, jammer, zo jammer, dat je je bij alles moet gaan af vragen wat de bedoeling is, echt helpen, of geld aan je willen verdienen.........

Dat vraag ik me niet meer af Dree, dat is nu wel duidelijk voor mij.

Ik snap dat jij twijfelt. Misschien helpt het wel, enz. Ik heb makkelijk l... praten zonder dochter.

Wat ik er van begrijp, is dat de kans op baarmoederhalskanker toeneemt bij wisselende sexuele contacten.

En dan nog.... Moeilijk Dree, je wilt het beste voor je kinderen, maar beeldvorming is bijna onmogelijk over dit soort dingen.

Ik sta niet graag in je schoenen nu.

Link naar reactie

Het vaccin tegen "baarmoederhalskanker" is een volkomen onterecht heet hangijzer in Nederland.

Overigens is het geen vaccin tegen baarmoederhalskanker maar een vaccin tegen de meest voorkomende (maar niet alle) HPV virussen (Human papillomavirus). Baarmoederhalskanker is een gevolg van een (onbehandelde) HPV infectie en niks meer of minder dan een regelrechte SOA in de meest voorkomende gevallen. Een iets meer heftige vergelijking is AIDS als gevolg van een HIV infectie. AIDS en HIV zijn verschillende zaken, net als een PAP2 of hoger en BHK.

Mijn dochter laat ik zeker wél enten met het vaccin. Temeer daar ik weet dat (geloof het of niet) er meer geld te verdienen is met de behandeling en onderzoek van en naar HPV dan het voorkomen er van.

In België en andere landen wordt er al jaren gebruik gemaakt van het vaccin (en er zijn tal van studies) en zelfs de FDA heeft het goedgekeurd. Het feit dat de Pharma er achter zou zitten om geld te verdienen is een regelrecht sprookje dat ik graag tijdens een persoonlijke meeting zou ontkrachten. Dit is geen DES of zoiets dergelijks, er is een volkomen onterechte hetze ontstaan in Nederland tegen het vaccinatie programma, iets wat door de massa als zoete koek wordt geslikt net zoals de reclame op RTL4.

We nemen wel een griepprik (griep is een VIRUS!), vreten aspirine en oxazepam bij het leven, maar een vaccinatie tegen tegen HPV niet? Go figure...

En non worden, ja, dat vind ik ook een optie, edoch, mijn dochter niet... ;)

Ik probeer niet te prediken, het is aan een ieder om te besluiten, maar dan wel op basis van feiten en niet op basis van lulkoek.

Link naar reactie

GSK?

http://www.nujij.nl/gezondheid/stop-de-dodelijke-marketing-van-de-farmaceutische.17959179.lynkx

Die zullen over 50 jaar wel hun excuses aanbieden, voor wat ze nu uitspoken.

Dit is een bericht van NUjij.nl, dus gepost door een gebruiker, niet door NU.nl of een onafhankelijke nieuws verzorger. Dat bedoel ik met lulkoek, iedereen kan daar posten!

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Dit is een bericht van NUjij.nl, dus gepost door een gebruiker, niet door NU.nl of een onafhankelijke nieuws verzorger. Dat bedoel ik met lulkoek, iedereen kan daar posten!

Ja, ik weet. Maar je weet wat ik bedoel, toch? Ik wil juist dat mensen zelf zoeken. Iedereen weet dat nu.nl blablabla is.

Weet iedereen wat GSK is?

Link naar reactie

Het vaccin tegen "baarmoederhalskanker" is een volkomen onterecht heet hangijzer in Nederland.

Overigens is het geen vaccin tegen baarmoederhalskanker maar een vaccin tegen de meest voorkomende (maar niet alle) HPV virussen (Human papillomavirus). Baarmoederhalskanker is een gevolg van een (onbehandelde) HPV infectie en niks meer of minder dan een regelrechte SOA in de meest voorkomende gevallen. Een iets meer heftige vergelijking is AIDS als gevolg van een HIV infectie. AIDS en HIV zijn verschillende zaken, net als een PAP2 of hoger en BHK.

Mijn dochter laat ik zeker wél enten met het vaccin. Temeer daar ik weet dat (geloof het of niet) er meer geld te verdienen is met de behandeling en onderzoek van en naar HPV dan het voorkomen er van.

In België en andere landen wordt er al jaren gebruik gemaakt van het vaccin (en er zijn tal van studies) en zelfs de FDA heeft het goedgekeurd. Het feit dat de Pharma er achter zou zitten om geld te verdienen is een regelrecht sprookje dat ik graag tijdens een persoonlijke meeting zou ontkrachten. Dit is geen DES of zoiets dergelijks, er is een volkomen onterechte hetze ontstaan in Nederland tegen het vaccinatie programma, iets wat door de massa als zoete koek wordt geslikt net zoals de reclame op RTL4.

We nemen wel een griepprik (griep is een VIRUS!), vreten aspirine en oxazepam bij het leven, maar een vaccinatie tegen tegen HPV niet? Go figure...

En non worden, ja, dat vind ik ook een optie, edoch, mijn dochter niet... ;)

Ik probeer niet te prediken, het is aan een ieder om te besluiten, maar dan wel op basis van feiten en niet op basis van lulkoek.

Ja, jij zegt ook dingen waarvan ik denk, ja, zo is het ook.

En toch vertrouw ik het niet.En er zijn er meer die het niet vertrouwen, ook artsen en wetenschappers, of je dat als lulkoek kan wegschrijven, beetje kort door de bocht zou ik zeggen.

Je kan veel zeggen, maar kritisch zijn en blijven is niet verkeerd in deze wereld, kijk juist naar die griepprik.

Daar krijg ik ook al 20 jaar een oproep voor, ben er nooit om geweest, ook mijn kinderen niet, en we leven nog steeds hoor.

En welja, het nieuws over de griepprik liegt er de laatste tijd ook niet om.

Wat daar al niet over gezegd en geschreven :rolleyes: is.

De mensheid leeft al zo lang zonder het vaccin tegen HPV virussen, en nu zouden we ineens massaal al onze dochters moeten gaan inenten ?

En ik moet dan geloven dat dat ontwikkeld is, dat vaccin, om de mensheid te helpen ?

Misschien meisjes voorlichten vooraf, om niet te veel wisselende contacten te hebben, wanneer ze zover zijn, een beter idee ?

Ieder heeft zijn eigen mening hierover, terecht, ik blijf bij de mijne, blijf jij bij de jouwe, allemaal oke

Wie het hier bij het rechte eind heeft weet ik niet, welk nieuws waar is, weet ik ook niet, en in sprookjes geloven doe ik ook niet :)

Link naar reactie

Wat dan? Dan ben je dus te laat wakker geworden. Helaas

Dat ouders hun kinderen laten volspuiten omdat de overheid (de farmaceuten) het zeggen heb ik nooit begrepen. Ga op zijn minst eerst zelf eens op zoek naar wat er eigenlijk in zit, en wat de bijwerkingen zijn. Lees bijvoorbeeld eens de bijsluiter.

Ofwel, als het enigszins kan, NIET vaccineren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...