Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast Powerbox

Brussel wil af van Prinsjesdag

Recommended Posts

Je vraagt je af of ze het er om doen...telkens weer iets afpakken...alsof ze willen kijken....zal het gepeupel deze keer wel met hakbijlen en hooivorken naar Brussel komen...nee?....dan gaan we gewoon verder....

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Ik wil van Brussel af....van de criminele fascistoide megalomane graaiers....

Zeg rustig wat je echt voelt, lol :)

Politiek is als drijfzand, je zakt er langzaam in weg tot je verzuipt. Maar als je spartelt gaat het alleen maar sneller....

Deze post delen

Pro koningshuis!

Zo'n groot reclame, relaties & pr item weg doen? Tuurlijk niet!!

Dat levert de BV Nederland bakken met geld op!

Jammer dat er zoveel kortzichtigigen zijn...

Ja, daarom doet de BONDSREPUBLIEK Duitsland het ook veeeeeeel slechter dan Nederland. Of de REPUBLIEK Frankrijk... Die hebben geen loeiende PR machine zoals Wim Lex. Hebben zij even pech... Oh nee, wacht... ;)

Maareh, doe eens even een kosten baten analyse bij uw uitspraak? Ik ben benieuwd!

Deze post delen

Ja, daarom doet de BONDSREPUBLIEK Duitsland het ook veeeeeeel slechter dan Nederland. Of de REPUBLIEK Frankrijk... Die hebben geen loeiende PR machine zoals Wim Lex. Hebben zij even pech... Oh nee, wacht... ;)

Maareh, doe eens even een kosten baten analyse bij uw uitspraak? Ik ben benieuwd!

Duitsland ok....daar heb je een sterk punt, maar dat je hier Frankrijk noemt....die vlieger gaat niet echt op en dat zal snel duidelijk worden....

Deze post delen

Gast Riesie

Brussel trekt steeds meer veel te veel macht naar zich toe.

Brussel moet zich fijn met Brussel bemoeien.

Deze post delen

Je moet de "PR" kosten van de oranjes dat vergelijken met de kosten van de staatshoofden,

Je moet de buggetten van de staatshoofden, staatsbezoeken van nederland, duitsland, en frankrijk maar eens naast elkaar leggen.

Duitsland : Bondspresident van Duitsland incl. kosten van de slot Slot Bellevue / Villa Hammerschmidt , bewaking, staatsrecht ceremonies Duitsland 25.000 miljoen (excl. reizen, ceremonies, en kosten va Slot Bellevue / Villa, en de beveiliging.)

Frankrijk : President van de Franse Republiek incl alle kosten van het Élysée en andere paleizen die daarbij horen..

In Frankrijk heeft de president, echt politieke macht, en doet daadwerkelijk mee aan beslissingen, en mag zelfstandig besluiten nemen, zonder dat anderen worden geraadpleegd. (Directe budget en salaris 120 Miljoen+20(Miljoen reizen)+ 19.9331(Salaris)

In Duitsland en het koningshuis in belgie en nederland zijn inmiddels ceremoniele fucties, met hooguit advies mogelijkheden en zij bekrachtigen eventuele wetgeving)

Nederland (130 Miljoen (all-in)

Alles hangt af, welke posten je wel meerekend en niet meerekend om een goed vergelijk te maken. Ik denk dat de kosten, wel meevallen., zeker gezien, dat de taakinvulling, levensinvulling echt anders is dan de presidenten van duitsland, of frankrijk.

En ja de wereld verander je niet in een jaar.. en nederland ook niet.. Het lijkt me nu niet het grootste probleem op deze aarde.wat als eerste opgelost moet worden.

Deze post delen

Even een oud topic weer actueel maken. Vandaag Prinsjesdag met alle uitgelekte plannen en de troonrede van onze koning. Dat allemaal terzijde.

Prinsjes dag in de huidige vorm met alle poespas, PR voor het kabinet en het koningshuis, hoedjes, gouden koets, oefenende soldaten met paarden, hoge kosten voor de burger, veiligheid etc. etc. Moeten we deze traditie (die tegenwoordig door de politiek gekaapt is) zo wel blijven voortzetten? Graag jullie mening, Brussel wil er al een tijdje vanaf.

Deze post delen

Brussel heeft er niets over te zeggen vind ik.

Het nederlandse volk des te meer.

Opzouten met die flauwekul op prinsjesdag, lijkt wel een carnavalsoptocht, maar dan van idioten.

De nieuwe kleren van de keizer parade, als je daar gaat klappen aan de kant, ben je volgens mij sprookjes-chaser, dus ook een idioot.

Deze post delen

het koningshuis in Nederland zijn inmiddels ceremoniele fucties, met hooguit advies mogelijkheden en zij bekrachtigen eventuele wetgeving

Met een ceremoniële functie binnen Bilderberg ook zeker;)

Deze post delen

Brussel heeft er niets over te zeggen vind ik.

Het nederlandse volk des te meer.

Opzouten met die flauwekul op prinsjesdag, lijkt wel een carnavalsoptocht, maar dan van idioten.

De nieuwe kleren van de keizer parade, als je daar gaat klappen aan de kant, ben je volgens mij sprookjes-chaser, dus ook een idioot.

Mee eens en voor dit soort beslissingen (zo ook Sinterklaas, afschaffen eerste kamer, ect. etc.) zou een referendum aan het volk een perfect meetpunt zijn.;)

Deze post delen

Ik vindt dat er niets mis is met een beetje ceremonieel. Die rit met de gouden koets en de troonrede mag van mij blijven. Is toch een stukje historie en traditie.

Vind wel dat het hele gedoe er omheen, weg mag. Dus het debat in de kamer waar het kabinet vooral zichzelf op de borst klopt omdat ze zelf vinden dat ze zo geweldig bezig zijn, mag van mij verdwijnen. En ieder jaar maar weer dat gezemel over wie wat heeft gelekt en dat krampachtig vasthouden aan de geheimhouding, is niet meer van deze tijd. (net zoals het geklaag ieder jaar maar weer over prinsjesdag overigens LOL)

• Leuk 1

Deze post delen

Even een oud topic weer actueel maken. Vandaag Prinsjesdag met alle uitgelekte plannen en de troonrede van onze koning. Dat allemaal terzijde.

Prinsjes dag in de huidige vorm met alle poespas, PR voor het kabinet en het koningshuis, hoedjes, gouden koets, oefenende soldaten met paarden, hoge kosten voor de burger, veiligheid etc. etc. Moeten we deze traditie (die tegenwoordig door de politiek gekaapt is) zo wel blijven voortzetten? Graag jullie mening, Brussel wil er al een tijdje vanaf.

Tja stukje Nederlandse identiteit help niet met de Europese integratie, nogal wiedes dat Brussel tegen is. Binding met de overheid/interesse in in elk geval iets wat met politiek te maken heeft, is nuttig al is het enkel maar om iets bindends te hebben in de vorm van een onderwerp waar alle gewone mensen wel iets over te klagen hebben. Koningshuis hoe anti sommigen hier ook zijn is wel de enige lange termijn factor in onze politiek, politieke partijen zijn enkel gefocussed op over 4 jaar herkozen worden, niet over hoe de boel er over 10-20 jaar uit ziet (ookal maken ze daar zgn. plannen voor), vooruitzien is er niet echt bij.

Deze post delen

Tja stukje Nederlandse identiteit help niet met de Europese integratie, nogal wiedes dat Brussel tegen is. Binding met de overheid/interesse in in elk geval iets wat met politiek te maken heeft, is nuttig al is het enkel maar om iets bindends te hebben in de vorm van een onderwerp waar alle gewone mensen wel iets over te klagen hebben. Koningshuis hoe anti sommigen hier ook zijn is wel de enige lange termijn factor in onze politiek, politieke partijen zijn enkel gefocussed op over 4 jaar herkozen worden, niet over hoe de boel er over 10-20 jaar uit ziet (ookal maken ze daar zgn. plannen voor), vooruitzien is er niet echt bij.

Hoe kunnen zij een lange termijn factor zijn zonder politieke inspraak of macht?

Het koningshuis is puur ceremonieel en maakt zelf geen politieke plannen voor Nederland.

Deze post delen

Hoe kunnen zij een lange termijn factor zijn zonder politieke inspraak of macht?

Het koningshuis is puur ceremonieel en maakt zelf geen politieke plannen voor Nederland.

Nee, maar er wordt aardig wat afgekletst onderling.

Deze post delen

De troonrede (PR rede) gaf al aan dat het weer goed gaat met NL. We zijn uit de crisis en iedereen gaat er nagenoeg op voor uit. Nog ff die 600.000 werkelozen een baan en 1-2 hoepla, ook weer gepiept (uiteraard tegen een lager salaris dan dat men eerst verdiende). Natuurlijk werd er ook gewaarschuwd voor het extremistische gevaar en de vele vluchtelingen, maar ik hoorde net dat het NL-se VVD beleid dat ook opgelost heeft. De EU gaat luisteren, in dit geval, naar NL. Ze gaan de vluchtelingen in de regio opvangen en hiermee vervalt ook het recht op asiel. Ook weer opgelost.

Nu alleen nog alle afbraak herstellen van ons sociale stelsel, de pensioenen, de zorg, accijnzen en belastingverhogingen .........oeps dat gaat niet meer gebeuren.

On Topic: We hebben onze ziel en zaligheid verkocht aan Brussel dus logisch dat zij gaan beslissen en deze poppenkast feitelijk niet meer nodig is. Of Wim-Lex gaat vanaf volgend jaar met de glazen koets vol met koffertjes Hollandse euro's een aflevering doen in Brussel.:p

Deze post delen

Ik denk dat er achter de schermen veel gebeurd waar wij geen weet van hebben. Het koningshuis heeft wel degelijk invloed op de politieke agenda. Ook de Bilderberg groep heeft meer invloed op wat er in de wereld gebeurd dan dat wij weten. Zo af en toe lekt er wel eens wat uit ;-)

Deze post delen

Sorry @Raycoupe, hier ben ik het totaal niet mee eens.... Natuurlijk maakt het koningshuis wel geopolitieke plannen & zorgt dat die plannen middels de wetgeving in voordeel van hen zelf door gedrukt worden... Bilderberg is niet voor niets opgezet.

Deze post delen

Sorry @Raycoupe, hier ben ik het totaal niet mee eens.... Natuurlijk maakt het koningshuis wel geopolitieke plannen & zorgt dat die plannen middels de wetgeving in voordeel van hen zelf door gedrukt worden... Bilderberg is niet voor niets opgezet.

Ik denk dat er achter de schermen veel gebeurd waar wij geen weet van hebben. Het koningshuis heeft wel degelijk invloed op de politieke agenda. Ook de Bilderberg groep heeft meer invloed op wat er in de wereld gebeurd dan dat wij weten. Zo af en toe lekt er wel eens wat uit ;-)

Dat waag ik te betwijfelen, het is zelfs in de grondwet geregeld dat ze geen invloed hierop hebben, wat WA communiceert met de politieke leiders en in hoeverre zij aan zijn grillen gevolg geven blijft speculatie.

Ook wat de Bilderberg groep bespreekt is onderwerp van speculatie. De raarste verhalen doen de ronde, tot bizarre sexfeestjes met kinderen aan toe.

Deze post delen

Dat waag ik te betwijfelen, het is zelfs in de grondwet geregeld dat ze geen invloed hierop hebben, wat WA communiceert met de politieke leiders en in hoeverre zij aan zijn grillen gevolg geven blijft speculatie.

Ook wat de Bilderberg groep bespreekt is onderwerp van speculatie. De raarste verhalen doen de ronde, tot bizarre sexfeestjes met kinderen aan toe.

Er zit een verschil in feitelijke informatie & er zijn geruchten/complottheorieën, het lijkt mij afgaande op feitelijke informatie bijv: de genodigden op iedere Bilderbergconferentie bestaande uit staatshoofden, politieke leiders & CEO's van verschillende multinationals, banken & mediamagnaten etc etc.. Dat ondanks dat we niet weten wat er besproken word tijdens de Bilderbergconferentie, het wel duidelijk is dat er geopolitieke zaken worden besproken. Zoals de Euro als gezamenlijke munteenheid besproken is tijdens Bilderberg voordat deze is ingevoerd..

Deze post delen

.. Dat ondanks dat we niet weten wat er besproken word tijdens de Bilderbergconferentie, het wel duidelijk is dat er geopolitieke zaken worden besproken. Zoals de Euro als gezamenlijke munteenheid besproken is tijdens Bilderberg voordat deze is ingevoerd..

De agenda was niet echt top secret

Het staat zelfs op hun site

Net zoals de genodigden

Onze gezamenlijke vriend Alex Jones heeft het voor elkaar gekregen om deze te copy/pasten en op zijn site infowars te plaatsen.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...