Ga naar inhoud
GENEGEERD

'Britse premier: referendum over vertrek uit EU'

Sofie
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat zou het toch mooi zijn als wij ook een bindend referendum zouden krijgen.

Maar dat is helaas een droom en zal een drooom blijven.

Ze hebben ons al verkocht en de enigste manier om er vanaf te komen is bijltjes dag.

Maar wees niet getreurd kijk maar naar de geschiedenis de rekening krijgen ze nog wel een keer.

Dan zullen ze zien dat de beschaafde Nederlander zich kan gedragen als een beest.

Van mij mag die dag snel komen.

Mijn opa zal zich omdraaien in zijn graf als hij ziet dat we verkocht zijn.

Hier heeft niet voor gevochten in ww2

Vrijjheid dat is waar een mens voor geboren word,en niet om als moderne slaaf rond te lopen.

Link naar reactie

Persoonlijk denk ik niet dat het terugtreden uit de Euro in dit stadium nog heel veel zin heeft. Ik maak me veel meer zorgen over de ongedekte euro munt.

Ik zie het meer als kiezen tussen 2 kwaden. Maar op dit moment zou het 'orderlijk' kunnen verlopen, door een migratieplan naar buiten te brengen en uit te voeren. Ja geeft ook chaos en bende. Maar ik verwacht dat het vele malen erger wordt als we als een kip zonder kop blijven doorkloten en 'de markt' opeens de euro laat vallen en er dus helemaal niks van een plan in.

Het is niet uit nostalgie dat ik vind dat de gulden beter was, maar het staat voor mij vast dat de euro stukken slechter is.

Link naar reactie

Gast Dick Berts
We hebben het hier over 2017 als als als als hij weer herkozen wordt,

Herkozen wordt hij niet, 2017 ziet de wereld er vast heel anders uit, ze trekken die keutel altijd weer in, totaal nutteloos om hier nu over te discussieren.

Uiterst goeie waarneming van je Adrie. De Duitsers gaan hun goud terughalen in de VS. In zeven jaar.... Ook zoiets. Fopspenen om ons zoet te houden. In werkelijkheid staat er maar een ding op de politieke agenda, politici willen hun macht nu houden, ook als daarvoor straks de boel in moet storten.

Link naar reactie

.... In werkelijkheid staat er maar een ding op de politieke agenda, politici willen hun macht nu houden, ook als daarvoor straks de boel in moet storten.

Inderdaad, het gros is enkel bezig met weer verkozen worden, de juiste vriendjes maken en in de belangstelling staan.

De idealisten geven het onderweg in hun politieke loopbaan op of worden buitengewerkt.

Link naar reactie

Nou laat ik jullie vast uit de.droom helpen. Wij krijgen dit referendum niet!

Past namelijk niet in het braafste jongetje van de klas imago politiek die wij bedrijven.

Mochten wij wel een referendum krijgen en kiest de burger om er uit te gaan, dan zal de regering deze wens naast zich neer leggen.

Alles onder het mom van de burger begrijpt het niet.

Klinkt bekend???

Link naar reactie

Gast der_obergefreiter

zal binnenkort wel weer een nieuwscampagne gestart worden nu waarom wij er wél in moeten blijven geloven . en dat die eigenwijze eilandbewoners het helemaal fout zien

Link naar reactie

Nou laat ik jullie vast uit de.droom helpen. Wij krijgen dit referendum niet!

Ik weiger me bij die gedachte neer te leggen. Blijf dromen! Want alleen dan kunnen dromen werkelijkheid worden. Of wilde je de handdoek al in de ring gooien nog voordat de strijd is begonnen ...

Iemand had hier onlangs een plaatje gepost van een politicus die op een plank staat, boven een ravijn, en de reden dat hij niet valt is omdat er 20 mensen aan de andere kant op de plank staan. Maar du moment dan ze weglopen is het gedaan met hem.

"Maar als we uit de Europese Unie vertrekken, zijn we nog niet weg uit Europa. Is het echt het beste om te vertrekken?", zo vraagt de Britse premier zich af.

Deze uitspraak verbaas ik me dan wat over (heb het hem niet zelf horen zeggen, maar komt ook uit het artikeltje van Nu.nl).

Er is weinig reden om uit een werelddeel te willen vertrekken, toch? Europa is prachtig.

Of zoals Thierry Baudet het zegt/schrijft: Pro Europa dus tegen de EU. (Al wel in huis, maar nog niet gelezen.)

Link naar reactie

Ik weiger me bij die gedachte neer te leggen. Blijf dromen! Want alleen dan kunnen dromen werkelijkheid worden. Of wilde je de handdoek al in de ring gooien nog voordat de strijd is begonnen ...

Iemand had hier onlangs een plaatje gepost van een politicus die op een plank staat, boven een ravijn, en de reden dat hij niet valt is omdat er 20 mensen aan de andere kant op de plank staan. Maar du moment dan ze weglopen is het gedaan met hem.

Deze uitspraak verbaas ik me dan wat over (heb het hem niet zelf horen zeggen, maar komt ook uit het artikeltje van Nu.nl).

Er is weinig reden om uit een werelddeel te willen vertrekken, toch? Europa is prachtig.

Of zoals Thierry Baudet het zegt/schrijft: Pro Europa dus tegen de EU. (Al wel in huis, maar nog niet gelezen.)

Is goed, ik blijf dromen.

Maar kun jij je nog de afloop van een ander referendum herinneren......???

Link naar reactie

We hebben het hier over 2017 als als als als hij weer herkozen wordt,

Herkozen wordt hij niet, 2017 ziet de wereld er vast heel anders uit, ze trekken die keutel altijd weer in, totaal nutteloos om hier nu over te discussieren.

Toch klopt dat niet helemaal....natuurlijk is het voor velen teleurstellend dat er niet direct een referendum wordt gehouden....toch zal dit verhaal belangrijk blijken, omdat het nu jarenlang "boven de markt" zal blijven hangen....de financiele sector in Londen baalt er enorm van , omdat door de onzekerheid veel investeringen zullen uitblijven....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...