Ga naar inhoud
GENEGEERD

usa mint stopt met de eagle (tijdelijk)

boye
 Share

Recommended Posts

de usa mint stopt teidelijk met het aannemen van bestellingen ze kunnen de vraag niet meer aan en zullen over een paar maanden weer beginnen op het moment zijn er bijna 8 miljoen eagels verkocht

komt er een silver rush? toch nog ff bijkopen? wat denken jullie

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Apple productie ook halted. Volgens sommigen ook doordat de aanvoer van zilver voor de schermen het niet aan kan... tja...

Zolang de manipulatie hoogtijden viert hoef je het voor de prijs niet te laten al moet je niet verbaasd zijn als PM's nog verder gecrashed worden in de laatste fasen van het spel.

Sowieso verwacht ik nog een flinke selloff van papieren PM's als het fout gaat.

Aan de andere kant is de valuta oorlog in volle gang; alle centrale banken proberen hun munt goedkoop te houden voor de export. Op de enige manier die ze daarvoor hebben; PRINT PRINT PRINT!!

Dat heeft weer een inflatoire invloed op alle prijzen, dus ook PM's

Gaat er een rush komen? Ik denk het wel, maar ik geloof niet dat we naar de eindfase (Maniafase) gaan waarbij elke pipo zilver/goud gaat scoren. Ik geloof eerder dat we in een vroege hypefase komen waarbij het grote (beleggers-)publiek toch eindelijk gaat accepteren dat PM's toch echt wel een veilige haven is doordat obligaties, met belachelijk lage rentes in deze inflatoire periode verliesgevend zijn, aandelen te volatiel en gevaarlijk in de komende crash en liqide blijven kansloos is met inflatie om de hoek.

Ik geloof wel dat het nog even gaat duren voordat tptb dit toe moeten laten en dat ze nog een hoop zullen doen om het te voorkomen, maar de aantallen fysieke OZ's blijft maand op maand stijgen. Papieren OZ's gaat nergens meer over maar goed, daar kijkt toch bijna niemand meer naar ;)

Ben geduldig, blijf geld wat je over houdt rustig uitgeven aan zilver want de fundamentals zijn gewoon ROCK SOLID, prijzen zullen nog alle kanten op gaan, maar het aantal OZ's wat je in bezit hebt blijft hetzelfde en dat lijkt me het belangrijkste ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...