Ga naar inhoud
GENEGEERD

houd de grootste BOL in de gaten

driehart
 Share

Recommended Posts

Systeem (geld) crash zie je aankomen. het is nu in volle gang. Daar ben je mag ik hopen op voorbereid voor zover het kan.

Maar "plotselinge" mega natuurrampen dan die je zeer korte tijd geven om te handelen... Die kun je ook aan zien komen.

Veel rampen zijn in oorsprong gefabriceerd naar mijn mening.

Daarnaast zijn er ook rampen in wording die door NASA, wetenschappers, geheime diensten vroegtijdig opgepikt worden.

Niet 100%, maar wel een hele grote kans.

De bouwers van de bunkers gaan ons denk ik echt niet waarschuwen of helpen als SHTF.

Als er echt een wereldwijde ramp komt dan zien ze het dus, goed mogelijk voor hen, op tijd aankomen.

Ze zullen op tijd naar de enorme ondergrondse bunkers gaan.

Als hier plotselinge activiteiten komen dan kun je je borst nat maken.

Het zou ook kunnen zijn dat er vele verborgen ingangen zijn, zodat het niet opvalt dat men de bunkers gaat bevolken.

Wat zeker op gaat vallen is dat dan vele bekende mensen, ineens niet meer zichtbaar zijn en toevallig tegelijkertijd met vakantie zijn of gewoon weg zijn.

Royals, politici, banksters,, zeg maar van alle machtspilaren van onze samenleving. Financieel, Veiligheid, Geloof, Politiek en Media.

Iets om in de gaten te houden denk ik.

Er komt ook een moment dat ze de bunkers uit willen na SHTF... Dat is net zo interessant. Ik kan me niet voorstellen dat ze een warm onthaal krijgen...

Driehart

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zelfs mensen die heel dicht bij het vuur zitten krijgen geen zicht op het feit wanneer de hoogwaardigheidsbekleders de betonnen veiligheid opzoeken.

Maar goed, je kunt het altijd proberen.

Link naar reactie

Gast Bushmaster

Probleem is dat de hoge heren al lang en breed binnen zitten, voordat buiten de laarzen op de grond geinformeerd worden.

Is altijd al zo geweest, en zal ook nooit veranderen.

Grt, Bush

Link naar reactie

alleen als je weet waar die BOL is en je weet hoe je die kunt observeren dan is het misschien relevant,

top politici die van de radar verdwijnen is niks vreemds, dat is pure tactiek (owja? ja!) voorbeeldje dan maar;

als iedereen weet dat de hele top van een land (NL als voorbeeld) constant op een zelfde plek zit ben je gewoon een sitting duck

wat is er mooier voor een willekeurige vijand dat de 1e en 2e kamer, + koningshuis + top NL bank op 1 plek zit?

dat is 1 aanslag en je ontwricht een land voor lange tijd.

om zo min mogelijk een doelwit te zijn moet je dynamisch blijven (wisselende locaties)

af en toe verdwijnen (dit hoeft geen jaren te zijn, maar een uur verdwijnen is genoeg om onvoorspelbaar te zijn)

daarom was in de nasleep van 9/11 de helft van de US regering op een "onbekende" plek

waarom denk je dat osama bin laden zolang ongepakt bleef? die bleef dynamisch, verscheen niet vaak openbaar

deze tactiek word gebruikt door iedereen die "belangrijk" is en een doelwit is, waardetransporten (grote vrachten worden in anonieme vrachtwagens gedaan of in een vrachtwagen die totaal anders bestickerd is, wie verwacht 10 miljoen aan laptops in een auto met bloemen op de zijkant en een brullende koelmotor?) ook regeringsleiders doen dit, bank directeuren etc etc

Link naar reactie

De meeste mensen weten niet eens wie z'n buren zijn laat staan wat ze waar uitspoken.Ik heb een gezin en een baan dan blijft er verdomd weinig tijd over voor een observatie ...........

Vroeger waren er in de vorm de BB, mobcomplexen en kazerne nog wel wel wat activiteiten te bespeuren maar sinds die bijna allemaal opgedoekt zijn blijft het oogjes open sabeltjes toe ......

Gegroet

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...