Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Dr.Prepper

[Mededeling] Minimaal aantal tekens

Recommended Posts

Het minimale aantal tekens voor een post is verhoogd van 10 naar 50, zoals @Simurgh al merkte :)

We hopen mede hiermee de 'kwaliteit' in de posts te verhogen, omdat threads soms door het grote aantal kleine reacties meer een chatbox dan een forum lijken. Zullen later evalueren of het werkt.

Note: Natuurlijk bepaalt het aantal karakters niet de kwaliteit. Als je 'OK! 123456789012345678901234567890123456' post, dan zit je ook aan 50. Maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het draait om het bewustzijn dat ook jij je bijdrage levert aan de leesbaarheid en kwaliteit van het forum en dat hele korte reacties daar meestal afbreuk aan doen.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast der_obergefreiter

kijk, dát vind ik nou wel onzin . ik word op die manier gedwongen meer woorden ergens vuil aan te maken dan noodzakelijk . hetgeen duidelijkheid, kwaliteit en leesbaarheid niet ten goede gaat komen . (vanaf eerste punt pure bijvoegsels om aan de 50 tekens te komen :mad: )

Deze post delen

Gast der_obergefreiter
kijk, dát vind ik nou wel onzin . ik word op die manier gedwongen meer woorden ergens vuil aan te maken dan noodzakelijk . hetgeen duidelijkheid, kwaliteit en leesbaarheid niet ten goede gaat komen . (vanaf eerste punt pure bijvoegsels om aan de 50 tekens te komen :mad: )

antwoorden in de trant van "cool", of "bedankt voor de link" gaan dus voortaan iets als " superforminweldigeindefantakolosachtig cool." worden .

Deze post delen

Gast gerbewoner
antwoorden in de trant van "cool", of "bedankt voor de link" gaan dus voortaan iets als " superforminweldigeindefantakolosachtig cool." worden .

Helemaal mee eens

Dat mag ik niet meer zeggen dussssss

Dan even serieus.

De meeste onzin komt in grote lappen tekst. Sla de krant er maar eens op na. Allemaal onzin van meer dan 50 tekens en als er een heel kort antwoord te geven is op een vraag moet je dat ook kort kunnen doen, maar dat is mijn mening.

Deze post delen

Gast der_obergefreiter

ach, "cool"en 16 smilies zijn ook 50 lettertekens :cool:

Deze post delen

Is 50 niet wat veel?

'Hier ben ik het gronstoffelijk me oneens.' komt niet eens in de buurt.

Deze post delen

Gast der_obergefreiter

"hier gaat mij de aars enorm van open staan" ook niet

Deze post delen

Gast Dick Berts

uh, uh, uh, uh, uh, als stotteraar zal ik er weinig last van hebben.

Deze post delen

Gast der_obergefreiter

whahahahahahahahahahahahaha kut, te kort, nou moet ik lachen tot ik kramp in mijn kaken krijg

Deze post delen

Gast der_obergefreiter
Klinkt als een goed plan, scheelt hopelijk een hoop onzin

;) .

Deze post delen

HA HA HA HA HA HA

Dus niet mee eens Zijn wij nu verplicht bij voorstel ronde meer dan: welkom nieuweling

Gaan we nieuweling de hele speech verwelkommen.

Ik zeg 15 tekens.

Deze post delen

Neen. Als het enige wat je wilt zeggen in je antwoord "Cool" is, is het misschien de afweging waard of dat wel een nuttig antwoord is. Dat kan je dan altijd nog via PM sturen als je het echt kwijt wilt.

Deze post delen

Hoe heb je dit geplaatst .

De quote zal vast ook meetellen. Dus als je een BS antwoord wilt geven, gewoon quoten en je poep eronder zetten :-)

Deze post delen

Gast der_obergefreiter

en waarom zou ik mijn waardering voor een goed idee onder stoelen of banken moeten steken? omdat het de leesbaarheid of duidelijkheid bevordert? ik denk eerder het tegendeel . soms heb ik inderdaad een erg korte mening en wens die dan ook te uiten .

Deze post delen

Gast der_obergefreiter

vijftig keer spatie balk rammen en ook een smiley is genoeg . dus onzinregel . verspilling van tijd, moeite en vulling van server . was daar laatst niet ook iets over? nutteloze ruimte innemen?

Deze post delen

en waarom zou ik mijn waardering voor een goed idee onder stoelen of banken moeten steken? omdat het de leesbaarheid of duidelijkheid bevordert? ik denk eerder het tegendeel . soms heb ik inderdaad een erg korte mening en wens die dan ook te uiten .

Dan kan je toch ook gewoon een plusje of kudo geven? Daar zijn die dingen voor.

Deze post delen

Gast der_obergefreiter
Dan kan je toch ook gewoon een plusje of kudo geven? Daar zijn die dingen voor.

kudo's zijn te beperkt, soms zeggen mensen wel meer dan 1 verstandig ding en moet ik wachten tot ik hele volksstam anderen heb gekudoot .

Deze post delen

Om een beetje duidelijk het te verschaffen: deze richtlijn is in het leven geroepen om trolls enigszins in te dammen. Vele 'one-liners' zullen op deze manier voorkomen worden. Discussies krijgen hierdoor ook meer inhoud omdat op deze manier mensen ook gedwongen worden om argumentatie toe te voegen of beweegredenen. Het is leuk om te horen dat:

'ik ben het hier niet mee eens wat een kutregel'

Echter als men nu zou toevoegen WAAROM, of HOE iets tot stand komt dan krijgt een discussie dus meer inhoud en zal dat leiden tot wellicht ook meer begrip tussen gebruikers :).

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...