Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bushcraftcursus.


RauweBonk

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gebruikersnaam
Ik ga in July met mijn zoon zo'n cursus volgen]

 

Dat gaan jullie leuk vinden! Ik zie het al helemaal voor me, jullie 2 bij t kampvuur ;) Wat zullen er thuis sterke verhalen verteld worden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit draadje nog een keer:

 

http://preppers.nl/forum/threads/4098-Nunspeet-2-Oproep

 

Dan ben je gelijk on topic :)

 

Jij ging daar toch ook wat demonstreren?

Wat kan:

- Voertuig is geprepareerd t.b.v. plantaardige olie (is te zien, uitleg mogelik)

- Abus disc slot mee t.b.v. bunkerverhaal

- lock pick setje mee met achterdeurslot (krijg ik nog niet open)

- Sawyer SP131 waterfilter mee?

- gold coin balance mee t.b.v. bepalen echtheid van beperkt stel ounce munten

- scanner mee t.b.v. communicatie verhaal

- .... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaan jullie leuk vinden! Ik zie het al helemaal voor me, jullie 2 bij t kampvuur ;) Wat zullen er thuis sterke verhalen verteld worden haha

 

Hij kijkt nu al uit, Ik denk alleen dat ik nieuwe leger pak moet bestellen, die is nu al te kort. Je denkt toch niet dat hij in zijn gewone kleren gaat. "Pap, dat pas toch niet?":rolleyes:

 

@RauweBonk, ja toch? Beetje leerzame weekendje uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er preppers hier die een soort van bushcraftcursus hebben gevolgd.

Ik ben van plan om er 1 te doen http://www.indeoutback.nl/index.html en dan de week in de ardennen, wel prijzig.

Altijd nuttig toch?

 

Greetz,

B0nk

 

ik heb een weekend Survivaltraining cursus gedaan bij deze club. Erg leuk, geweldige locatie, zeer leerzaam.

 

Wij kregen er ontbijt en lunch bij, leek me eerst wat 'luxe' maar achteraf was dat wel handig. Met een gevulde maag kun je toch meer onthouden dan wanneer je enkel 3 dagen aan het afzien bent. Dan voel je je vast stoer als je t haalt maar leer je een stuk minder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...