Ga naar inhoud
GENEGEERD

Opwindende gadgets


Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
@Raycoupe, compact heb ik ze al helemaal niet gevonden helaas, en een direct opwindbare batterijenlader dus ook niet.

 

Wat we tot nu toe dus hebben aan zeer opwindende gadgets is:

 

Massage-apparaat

Phone chargers

Portable energy source (moet je trappen ipv draaien)

(zak)lampen

Radio's

Scheerapparaten

Mp3 spelers

Rechargers

tablet pc (vind ik echt megacool)

 

wasmachine !

blender

Brandstofpomp

 

Antieke dingen

koffiemolens

opwindklokken

opwind platenspelers

 

Handboor:

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Handboor

 

Zoek op Hand Charger:

 

http://www.google.nl/search?q=hand+charger&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=d8D6UPSGEeuW0QWY6IDgDA&biw=1273&bih=656&sei=e8D6UMO8Faaa1AWbpYDoDA

 

 

En Militairy Hand Charger:

 

http://www.google.nl/search?q=hand+charger&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=d8D6UPSGEeuW0QWY6IDgDA&biw=1273&bih=656&sei=e8D6UMO8Faaa1AWbpYDoDA#um=1&hl=nl&tbo=d&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&tbm=isch&sa=1&q=militairy+hand+charger&oq=militairy+hand+charger&gs_l=img.3...57355.60064.0.61954.10.10.0.0.0.0.107.642.9j1.10.0...0.0...1c.1.5oOZ-uOc0Hk&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41248874,d.d2k&fp=748f81560e63fa59&biw=1273&bih=656

 

Iets meer opwindend:

 

De Vibrator

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wauw leuk allemaal, ik wil ze allemaal. mwah laat die vibrator maar zitten @Heksenboot. Tegen de tijd dat dat ding opgewonden is, is de dame niet meer opgewonden.

 

Leuk @Nature de dingen die je gevonden hebt.

 

De lijst opnieuw met aanvullingen:

 

tablet pc (vind ik echt megacool)

(zak)lampen

Radio's

Scheerapparaten

Mp3 spelers

 

Massage-apparaat

vibrators

 

Phone chargers

rechargers

generators

Portable energy source (moet je trappen ipv draaien)

 

wasmachine !

blender

Brandstofpomp

 

Antieke dingen

handboren

koffiemolens

opwindklokken

opwind platenspelers

opwind speelgoed (autootjes etc)

De bromtol

 

Op water:

calculator

radio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Antieke dingen

koffiemolens

opwindklokken

opwind platenspelers

 

Vaak lees ik dat mensen hand-koffiemolens kopen. Maar waar kun je deze nog meer voor gebruiken, behalve koffiebonen malen? Koffiebonen zullen schaars zijn. En zelf kweken zit er natuurlijk niet in.Gisteren zag ik in de kringloopwinkel nog 2 oude koffiemolens staan á €3.50.

 

Maar goed, ik ben vooral op zoek naar multi-gebruiksideeën voor de molen.

 

Noach

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antieke dingen

koffiemolens

opwindklokken

opwind platenspelers

 

Vaak lees ik dat mensen hand-koffiemolens kopen. Maar waar kun je deze nog meer voor gebruiken, behalve koffiebonen malen? Koffiebonen zullen schaars zijn. En zelf kweken zit er natuurlijk niet in.Gisteren zag ik in de kringloopwinkel nog 2 oude koffiemolens staan á €3.50.

 

Maar goed, ik ben vooral op zoek naar multi-gebruiksideeën voor de molen.

 

Noach

 

Een oude koffie molen gebruik ik om lokvoer voor vissen extra fijn te malen .

Je kan er ook boekweit mee malen .

Misschien ook andere graansoorten maar dit heb ik nog niet uit geprobeerd .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antieke dingen

koffiemolens

opwindklokken

opwind platenspelers

 

Vaak lees ik dat mensen hand-koffiemolens kopen. Maar waar kun je deze nog meer voor gebruiken, behalve koffiebonen malen? Koffiebonen zullen schaars zijn. En zelf kweken zit er natuurlijk niet in.Gisteren zag ik in de kringloopwinkel nog 2 oude koffiemolens staan á €3.50.

 

Maar goed, ik ben vooral op zoek naar multi-gebruiksideeën voor de molen.

 

Noach

 

'k Zoek ook nog zo'n ding. Niet voor de koffie, maar voor het malen van diverse wortelen van bv. kruiden. Bereklauwwortel, gedroogd en gemalen is nuttig bij griep, bv en zo zijn er nog veel meer gedroogde wortels die nuttig zijn. Nu doe ik dat in een elektrisch keukenmachientje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je dan niet beter een graan molen kopen.

Grotere capaciteit en vaak beter instelbaar...

 

Driehart

 

Heb je al eens naar het verschil in prijs gekeken? eem graan molen kost al snel meer dan 100 euro.

 

Die kofie molens voor 3.50 metteen gaan halen. Ik zoek al tijden naar een koffiemolen, maar onder de 15 euro niet te vinden.

 

Als je ook gaat shelter campingen dan neem ik er een van je over.

 

Ikwil er ook graag suiker in malen voor poedersuiker, graan malen en kruiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
'k Heb twee weken geleden zo'n dynamo-usb-lader besteld. Hopelijk komt ie binnenkort binnen. Moest vanuit China of zo komen.

Lastig te verkrijgen, overal waren die dingen uitverkocht. Als ik binnen is, schrijf ik een review.

 

 

Hij is binnen, hoor; de dynamo usb lader.Helemaal uit China.

Meteen uitgeprobeerd..... Niks.....

Nadat ik m m heb opengeschroefd en wat gerommeld heb aan de tandwieltjes, ging hij toch mij telefoon opladen.

Helaas had ik net vannacht mijn telefoon opgeladen, dus ik lammig niet goed uittesten hoe vlot hij laadt.

 

Ik zet nog wel een paar foto's online.

 

Noach

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Heksenboot
Ik heb onlangs een brood snij apparaat gekocht met een zwengel . Je kan er ook kaas ham salami mee snijden .

Hoewel je dat allemaal met een mes kan doen ben ik toch blij met mijn broodsnijder .

 

Geert

 

Kan je daar ook hele dunne plakjes mee snijden, wat met een mes moeilijk lukt, Geert?

Dat is ideaal voor vlees/kip om te drogen voor Beef Jerky. Eerst even licht laten bevriezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je daar ook hele dunne plakjes mee snijden, wat met een mes moeilijk lukt, Geert?

Dat is ideaal voor vlees/kip om te drogen voor Beef Jerky. Eerst even licht laten bevriezen.

 

Dat deden we thuis ook altijd toe we zelf vogelszonderkop maakt . Een stuk rosbief in de vrieskist voor een uur of 2 en dan sneed het veel gemakkelijker .

Goed dat je me daar aan herinnerd . :) . Had ik helemaal niet meer aan gedacht .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Dat deden we thuis ook altijd toe we zelf vogelszonderkop maakt . Een stuk rosbief in de vrieskist voor een uur of 2 en dan sneed het veel gemakkelijker .

Goed dat je me daar aan herinnerd . :) . Had ik helemaal niet meer aan gedacht .

 

Geert

 

Vogelszonderkop, hahaha, leuk die dingen heb ik nooit van gehoord. Aha, dat heet hier Blinde Vink. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...