Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zilver op Marktplaats, een let op!

Greener
 Share

Recommended Posts

Nu de mensen in Nederland beginnen te beseffen hoe de economie er voor staat wijken zij veel uit naar marktplaats om wat te kopen.

Dit blijven echte Hollanders want die willen voor een prikkie op de eerste rij zitten.

De louche MP verkopers beginnen dit door te krijgen en lichten momenteel massaal kopers op.

Tips voor je gaat kopen op Marktplaats:

- German Silver is koper, staal, messing met een flinterdun laagje zilver er op

- Zogenoemde Nazi munten en baartjes zijn bijna altijd German Silver

- Tibetaans zilver is zilver met een zeer laag percentage zilver en de rest wederom rotzooi

- Chinese zilverbaren zijn voor 99% hetzelfde als German Silver. Deze komen tevens in rare gewichten zoals 60 gram.

Zilveren baren maakt men in "ronde gewichten zoals 50 gram, 100 gram, 250 gram enz.

Dus niet in 60 gram.

- Zilveren bullion munten zijn een troy ounce, lees 31,1 gram.

Prijs rond de 30 euro op MP. Een koopje voor 20 euro geeft dus al aan dat het foute boel betreft.

Ik hoop dat er een beetje duidelijkheid is geschept en zodoende een paar miskopen heb kunnen voorkomen.

Mocht je wat op het oog hebben en twijfels hebben heb ik er geen enkel probleem mee om het even te bekijken. Een berichtje naar mij is voldoende, no problem.

Greener

• Leuk 4
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...