Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nederland, hier gaan we naar toe....triest

Gast Riesie
 Share

Recommended Posts

Ooit een keer gezien in RT, en later herkende ik hem op "man bijt hond".

Is het dan zo laag aan het zakken in dit land. Ik weet dat er een nijpend tekort is aan van alles en nog wat.

En ja, heel veel mensen hebben het moeilijk. Maar ik ben bang dat het alleen maar erger en erger gaat worden.

http://www.nu.nl/binnenland/3006729/hoogbejaarde-collectant-101-beroofd.html

Ook op bouwprojecten, alles wat niet met een Harley slot in een scheeps-container zit, verdwijnt.

Kasten worden open gebroken, en complete inboedels halen ze overnacht weg.

Aan een kant alle begrip (ja echt) want ik ken mensen die niets meer hebben.

Maar aan de andere kant vind ik het zo triest, dat dit "fantastische" land langzaam de beer-put inzakt.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Voor mij nog meer reden, om me bewuster te maken van alle signalen die ik om me heen opvang.

Niet alleen op het werk, of in de wandelgangen. Maar ook hier op Preppers.nl

Want waar het naar toe gaat, zeg jij het maar

Link naar reactie

Gast Bushmaster

Als je ook kijkt wat er overal leeg staat, en maanden en maanden die borden met "te koop" overal. Mensen die nu al bij de supermarkt de container leeg halen snachts.

Ergens gaat dat fout, en waar het naar toe gaat weet iedereen hier. Twee opties. Er gebeurd een wonder, en de ellende hersteld zich (best mogelijk, en iedereen betaald 50 jaar extra).

Of het hele piramide spel zakt als een kaartenhuis in elkaar.

Bij dat tweede is het "een voor allen, allen voor een" want dan begint de barre ellende waar iedereen voor bang is.

Link naar reactie

.

Maar aan de andere kant vind ik het zo triest, dat dit "fantastische" land langzaam de beer-put inzakt.

Dit "fantastische" land wordt gemaakt door zijn inwoners en niks meer of minder.

Als je die inwoners voor het blok zet; werkeloos, geen uitzicht, hard werken maar geen reeel inkomen, armoede, geen vertrouwen meer in overheid, geen vertrouwen in de banken, geen vertrouwen in de financieele wereld, geen vertrouwen in de toekomst, enz enz. en als dat aantal maar groot genoeg wordt......

Dan zijn dit nog maar de eerste kleine signalen waar ze dit "fantastische" land tot aan het veroordelen zijn!

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...