Ga naar inhoud
GENEGEERD

Alternatief koken


Preppy

Aanbevolen berichten

Wat het postje hier boven met alternatief koken te maken heeft weet ik niet . Maar ja mijn Engels is dan ook zeer slecht .

Daarom post ik maar iets dat er wel mee te maken heeft .

In verschillende andere draadjes leest je veel over groepen vormen . VB . Shelter Camping .

Nu wat ik hier lees gaat allemaal over kleine alternatieve kookstelletje , maar als je een groep gevormd heb met andere preppers ga je toch niet elk zijn haar eigen potje koken . Dan ga je toch uitkijken om gezamenlijk te koken . Dus moeten er grote manieren gezocht worden voor groter potten en pannen . Heeft iemand ideeën of ervaring . Ik zelf heb onlangs gekookt voor een groep van 18 personen op hout vuur . Gewoon een simpele rooster om de potten op te zetten .20130512_165130.jpg.36a1f038cb3890dac4c8a45d5311a641.jpg

 

Geert

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Geert Dat werkt zeker wel Geert , maar hoe regel je de hoeveelheid warmte schuif je die ketels/pannen meer of minder op (boven)

het vuur of stel je de hoogte in boven het vuur ??

gr wafels

 

De hoogt was bij ons niet te regelen als je meer warmte moet hebben zet je de pot gewoon meer in de kern van het vuur . En als je denk dat het gaat aanbranden of uitkoken verschuif je het naar de zijkant . De pot die je op de foto ziet was voor spaghetti saus te maken . Veel verse groenten en tomaten .vlees werd er niet in gedaan want er waren een paar vegetariërs bij .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het postje hier boven met alternatief koken te maken heeft weet ik niet . Maar ja mijn Engels is dan ook zeer slecht .

Daarom post ik maar iets dat er wel mee te maken heeft .Geert

 

Daarvoor kun je het driehoekje met uitroepteken linksonderin gebruiken (naast het teken voor het geven van een goede reputatie), het was nl. spam en dat kun je via dat knopje melden. Heb ik nu al gedaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor kun je het driehoekje met uitroepteken linksonderin gebruiken (naast het teken voor het geven van een goede reputatie), het was nl. spam en dat kun je via dat knopje melden. Heb ik nu al gedaan....

 

Ik ben nu ook niet de persoon die een anders zijn werk direct ga afkeuren en zeker niet wat ik niet kan lezen . Zo zou ik alle anders talige posten en links moeten afkeuren want die kan ik allemaal niet lezen en of verstaan .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert

Ik ben nu ook niet de persoon die een anders zijn werk direct ga afkeuren en zeker niet wat ik niet kan lezen . Zo zou ik alle anders talige posten en links moeten afkeuren want die kan ik allemaal niet lezen en of verstaan .

 

Geert

Geert Je zou de Google Chrome (browser ) vertaal optie kunnen gebruiken :rolleyes: lol

gr wafels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag pas trouwens Barocook staan in de Bever folder. Iemand daar ervaring mee? Lijkt mij onhandig omdat je veel heat-packs moet meenemen? of lijkt dat maar zo.. :) (heb me er eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept)

 

Het is meer dan een jaar geleden dat je dit hebt geplaatst, maar hierbij toch nog een linkje naar mijn review van de Barocook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook niet de persoon die een anders zijn werk direct ga afkeuren en zeker niet wat ik niet kan lezen . Zo zou ik alle anders talige posten en links moeten afkeuren want die kan ik allemaal niet lezen en of verstaan .

 

Geert

 

Hallo @Geert,

 

Daar heb je dan wel gelijk in. Dan moet een ander dat idd maar doen, maar met jouw gevoel dat je je al afvroeg of dat bericht hier wel hoorde kom je dus al een heel eind! Had je het dus toch bij het rechte eind ook al kon je het niet lezen! Dat is een handig prepperinstinct!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
@Luctor et Emergo wat bedoel je precies mee? graag zou ik dan toch lezen waarom dit de reinste onzin is haha
Gelukkig is de post van bfgEra verwijderd en kunnen we niet meer lezen over “Balanchine Powder Puff Tutus, costumes for ballet, the traditional ‘pancake’ tutu” en dergelijke onzin die thuishoort op de dansacademie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...