Ga naar inhoud
GENEGEERD

Duitsland gaat dus echt zijn goud terug halen !

Kans
 Share

Recommended Posts

En ik wil dat graag vertalen:

One small step for Germany, one giant blow wordwide in the failth of the system.

Want al lijkt dit logisch en best redelijk,de echte reden om zoiets te doen nadat het al meer dan 50 jaar 'veilig' bij andere banken ligt is natuurlijk.... DAT ER IETS NIET TE VERTROUWEN IS.....

En als banken en of landen elkaar niet meer vertrouwen...?

Waarom zou IK dan nog ENIG VERTROUWEN HEBBEN?

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Nu eerst zien hoe snel ze het terug gaan krijgen en hoeveel. Denk dat ze een fractie krijgen maar meer ook niet, ga daar maar niet van uit!

Maar goed klinken doe het niet!

Reken maar dat er nu heel druk vergaderd wordt op de hoogste niveaus..

Geen goud geven, lees dit openlijk zeggen, dan breekt wereldwijd direct de pleuris uit.

Wel terug geven dan wordt het heel waarschijnlijk een race voor alle landen om niet de eertse te zijn die achter het net vist, als er uberhaupt al iets is!

Enz enz.

Dus dit wordt heel waarschijnlijk weer een soap met oneindig veel afleveringen, vertragen, smoesjes enz enz..

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Voor het zelfde geld.. lol.. is duitsland prepperland geworden.. hebben ze de deutschmark teruggevonden en die is niks meer waard.. net als de pleuro.. wat wil iedere preppert hebben... tadaaaaaa Goud!!

Laat de pleuris maar uitbreken.. wij nederlandse idioten laten het gewoon liggen.. hahahah of er iets zou liggen whoeaaaaa.

blijven preppen..!!!

xxbirgittexx

Link naar reactie

En ik wil dat graag vertalen:

One small step for Germany, one giant blow wordwide in the failth of the system.

Want al lijkt dit logisch en best redelijk,de echte reden om zoiets te doen nadat het al meer dan 50 jaar 'veilig' bij andere banken ligt is natuurlijk.... DAT ER IETS NIET TE VERTROUWEN IS.....

En als banken en of landen elkaar niet meer vertrouwen...?

Waarom zou IK dan nog ENIG VERTROUWEN HEBBEN?

Prep ze,

Kans

LOL we zien de shit al, maar die fan raakt het nog steeds niet ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...