Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Cyberbeer

Onderhandelingen in het Catshuis

Recommended Posts

De PVV, CDA en VVD verblijven drie weken in het Catshuis om met elkaar eens te worden over de miljardenbezuinigingen die nodig zijn om het overheidstekort terug te dringen. Drie weken lang wordt er niks gezegd tegen de media en de burgers. Praten zij echt alleen maar over de miljardenbezuinigingen of komen er ook andere zaken op tafel zoals; wat doen we met Nederland als het financiële systeem collapse, wat doen we als de banken failliet gaan en alle financiële transacties worden geblokkerd, wat doen we als er choas ontstaat en de burgers gaan plunderen, wat doen we als alle winkels geplunderd zijn en geen voedsel meer beschikbaar is, wat doen we..............?

Sommige van jullie vinden mijn speculatie misschien ver gezocht, maar is dat ook zo? Zou jij gaan plunderen als er straks niks meer te krijgen is? In Nederland werd vermoedelijk tijdens de Tweede Wereldoorlog voor het laatst op behoorlijke schaal geplunderd. Tijdens de Watersnood in 1953 viel het weer tegen. http://www.debalie.nl/artikel.jsp?articleid=368607

http://www.denationaledialoog.nl/8294/question/23901/plunderingen-in-londen.aspx

http://www.nu.nl/politiek/2787462/kiezer-verwacht-akkoord-catshuis.html

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ik trek het ook slecht dat het allemaal zo lang duurt. En waar praten ze allemaal over. Het doorrekenen zal wel de tijdsfactor zijn dat het allemaal zo lang moet duren maar we willen duidelijkheid en dit is ook het moment en spijkers met koppen te slaan voor welke richting we ingaan met de toekomst van Nederland.

Als ze er dadelijk niet uit zouden komen dan ben ik nog meer geïrriteerd :)

Deze bezuinigingen zullen wel heel veel pijn gaan doen voor ons maar ik sta er wel achter.

Deze post delen

Ik sta alleen achter de bezuinigingen als deze gerechtvaardig zijn. Neem nou de banken(wereldwijd), deze zijn medeverantwoordelijk voor de economische crisis die nu speelt en toch redden wij de banken. Neem Griekenland, die door de incompetente figuren in de regering samen met Goldman Sachs gezorgt hebben voor de ondergang van Griekenland. De aller rijkste figuren van Griekenland hebben twee keer de schuld van Griekenland (600 miljard) op buitenlandse banken staan, terwijl de schuld van Griekenland 300 miljard is. Griekenland hoeft dus eigenlijk helemaal niet gered te worden als de rijkste Grieken de helft van hun vermogen terugpompen in hun land. Nee, Europa moet Griekenland helpen. Neem nou Wouter Bos, die 16,8 miljard teveel heeft betaald aan Belgie(Fortis). En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Dus de vraag blijft, waarom moeten wij bloeden voor andere die er een zooitje van maken.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...