Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geef ons heden ons dagelijkse portie hoopium

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Kans, ik heb het al eens meer gezet op Preppers, het wordt eerst nog vele malen erger wereld wijd, vele malen erger, eer het ook maar een schijntje beter wordt.

Meestal resulteert dit in een gebeurtenis waar we ook hier niet graag diep op ingaan. Maar pas na een wereldoorlog zie ik het pas beter gaan.

Ik weet dat het geen "gezond" idee is om er over na te denken, laat staan dat ik het weg typ. Verdomd dat ik het wil meemaken.

Maar als alles en iedereen maar doorgaat met alle verbeter-plannen, alle besprekingen, media, regeringen en hun verbetervoorstellen, alle staatshoofden die met de goede ideeën komen crasht het in mijn ogen heel snel. Heel onvoorzien, geheel onverwacht, en heel binnenkort.

Link naar reactie

@Kans, ik heb het al eens meer gezet op Preppers, het wordt eerst nog vele malen erger wereld wijd, vele malen erger, eer het ook maar een schijntje beter wordt.

Meestal resulteert dit in een gebeurtenis waar we ook hier niet graag diep op ingaan. Maar pas na een wereldoorlog zie ik het pas beter gaan.

Ik weet dat het geen "gezond" idee is om er over na te denken, laat staan dat ik het weg typ. Verdomd dat ik het wil meemaken.

Maar als alles en iedereen maar doorgaat met alle verbeter-plannen, alle besprekingen, media, regeringen en hun verbetervoorstellen, alle staatshoofden die met de goede ideeën komen crasht het in mijn ogen heel snel. Heel onvoorzien, geheel onverwacht, en heel binnenkort.

Na ruim tien jaar intensief alles rond de "collapse" gevolgd te hebben is er een man die overal bovenuit steekt wat betreft voorspellingen....Marc Faber....hij zei al een jaar of 4 geleden, in zijn kenmerkende taaltje....they preent and preent and preent and then it will be war, within 5 to 10 years....

Link naar reactie

Sorry maar ik snap het plaatje niet. Gebrek aan legenda of zo?

Het geeft aan hoever de diverse voorspellingen van analysten afwijken van de gerealiseerde koers, elke lijn geeft een voorspelling weer en geeft aan hoever de realiteit vervolgens afwijkt van die voorspelling.

Grt

Kans

Link naar reactie

• 1 month later...

het is moeilijk te geloven dat ze vanaf 1985 steeds (gemiddeld?) 100 hebben voorspelt... dat zal in de jaren toch wel eens zijn toe- of afgenomen zijn? al was het maar een beetje... lijkt mij... dat is 18 jaar aan constante voorspelling. :confused::confused::confused: @Riesie

Past performance is no guarantee of

future results.

staat eronder. dus de vraag is, wat is hier allemaal werkelijk uit te herleiden m.b.t de toekomst?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...