Ga naar inhoud
GENEGEERD

Homeland Security .. Kill your java now!!

missbir
 Share

Recommended Posts

Goed daar is ze weer met dr complotten ;o)

Door domme pech viel gister de phone-tablet van mijn man in stukkies.. Damn dat beelscherm was echt craquelee.. (niet lol)

Afin.. ander toestel. moet je via mijn kpn activeren ..

Zie mijn man iets doen op mijn pc :mad:zit ie firefox te downloaden.. pfffff maar goed .. ik vraag waarom ? Zegt hij vraagt kpn je moet downloaden en kan niet zonder firefox. Ok .. nergens meer aan gedacht .. vond t alleen raar! waarom .. geen idee.. nekhaartjes.. ;o)

Ga ik vanavond op onderzoek uit in het grote zwarte internet gat.. Kom ik een bericht tegen

Homeland Security says : Kill your java now!!

According to ZDNet:

Hackers have discovered a weakness in Java 7 security that could allow the installation of malicious software and malware on machines that could increase the chance of identity theft, or the unauthorized participation in a botnet that could bring down networks or be used to carry out denial-of-service attacks against Web sites.

http://www.zdnet.com/homeland-security-warns-to-disable-java-amid-zero-day-flaw-7000009713/

Subvraag .. waarom moet ik firefox downloaden?

Vaag weer?

xxbirgittexx

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner

OK. Ze hebben iets ontdekt. Daarmee zouden hackers een programma op je PC kunnen zetten. Dit programma kan de kans op identiteitsdiefstal of deelname aan een botnet netwerk vergroten. Deelname aan een dergelijk netwerk zou netwerken neer kunnen halen.

Ik vind het nogal veel zou eventueel kunnen leiden tot een groter kans op een toevallig................

Waarom Firefox? De laatste nieuwe versie van Firefox zou niet vatbaar zijn lees ik even snel.

Link naar reactie

OK. Ze hebben iets ontdekt. Daarmee zouden hackers een programma op je PC kunnen zetten. Dit programma kan de kans op identiteitsdiefstal of deelname aan een botnet netwerk vergroten. Deelname aan een dergelijk netwerk zou netwerken neer kunnen halen.

Ik vind het nogal veel zou eventueel kunnen leiden tot een groter kans op een toevallig................

Waarom Firefox? De laatste nieuwe versie van Firefox zou niet vatbaar zijn lees ik even snel.

verdacht vond ik dat kpn wil dat ik firefox download.. *weten zij dan iets ? lol

xxbirgittexx

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...