Ga naar inhoud
GENEGEERD

De zilver pep talk van 2013 !

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

SD.com neem ik met een korrel zout;

Ze hebben best wel veel goede bronnen en in basis gelijk, maar onderschat niet de manipulators/central bankers om de goede fundamentals de kop in te drukken...

Goud/zilver had al lang op minimaal $2200/90 moeten zitten natuurlijk, maar het blijft naar beneden geschopt worden met papieren dumps om de fiat valuta te redden...

Voor hoe lang nog? Vele zilver-bulls voorspelden dat het in 2011 al voorbij zou zijn, toen 2012 en nu 2013

Ik moet het allemaal nog zien...

Link naar reactie

SD.com neem ik met een korrel zout;

Ze hebben best wel veel goede bronnen en in basis gelijk, maar onderschat niet de manipulators/central bankers om de goede fundamentals de kop in te drukken...

Goud/zilver had al lang op minimaal $2200/90 moeten zitten natuurlijk, maar het blijft naar beneden geschopt worden met papieren dumps om de fiat valuta te redden...

Voor hoe lang nog? Vele zilver-bulls voorspelden dat het in 2011 al voorbij zou zijn, toen 2012 en nu 2013

Ik moet het allemaal nog zien...

Maar je denkt wel dat het gaat gebeuren of ook dat niet?

Greener

Link naar reactie

Maar je denkt wel dat het gaat gebeuren of ook dat niet?

Greener

Ja; alleen pas als de grote baasjes het niet meer gemanipuleerd krijgen; oftewel dat het aantal contracten zo belachelijk groot wordt wat gedumpt wordt dat het gewoon grappig wordt. Ben alleen bang dat tptb dit truckje nog erg lang vol kunnen houden. MSM speelt vrolijk mee natuurlijk om PM's te bashen en onder de aluhoedjes mantel te schuiven.

Pas in de manie fase van zilver zal de fysieke vraag dermate groot worden dat de manipulaties het niet meer bij kunnen houden. Kans dat zilver dan overschiet is op zo'n moment natuurlijk erg groot. Dat is dan een mooi moment om uit te stappen/om te wisselen voor goud/vastgoud/andere harde assets.

Let wel; de manie fase zal pas plaats vinden als er op grote schaal, ook door het gewone volk, gevlucht wordt uit de fiat valuta. Iets daarvoor zullen pensioenfondsen/beleggingsfondsen hen voor gaan. Nederlandse pensioenfondsen mógen dat volgens mij al een tijdje niet (meer). Dit zal veranderen als onder Basel-III goud 100% als tier-I asset mag worden aangemerkt.

De mensen aan de macht en bij de banken weten verdomde goed hoe het ging tijdens de jaren 30 en eind jaren 70/begin jaren 80 dus die zullen proberen dit spel zo slim mogelijk te spelen. Banken manipuleren met goedkoop geld, geleend tegen

Dat is in een scenario van slechte afloop; mocht het allemaal op rolletjes komen en de economie trekt aan; dan stromen die 1000en miljarden vanzelf de reëele economie in waardoor 10% inflatie per jaar aan de lage kant is. Ook dan zijn PM's op dit moment een prima investering imo omdat nog steeds de 10, 20, 30, 100 jaars grafieke een goed fundament biedt.

Het is zeker een gok; zéker omdat ik weet hoe ontzettend corrupt de overheden en (centrale) bankiers in deze kwestie zijn, maar ik heb iig nog veel minder vertrouwen in de papieren valuta dus ja; ook ik heb wat geïnvesteerd in PM's...

Wat het gaat worden? Geen idee, een ding weet ik wel; ik slaap een stuk lekkerder sinds ik wat spaargeld omgezet heb in PM's ;)

• Leuk 2
Link naar reactie

Ooit gaat dat misschien gebeuren, de vraag is gaan wij het nog meemaken... Er zit nogal wat rek op het systeem zoals we al gemerkt hebben... hoeveel dat weten we pas achteraf.

Of wij dat nog gaan meemaken?

Vraag maar eens aan wat Grieken, Spanjaarden, Amerikanen, Chinezen, Japaners om maar wat te noemen hoe groot de rek is die zij nog zien!

Ik weet niet wat ervoor nodig is maar we zijn eng dicht op het punt aangekomen dat een hele kleine aanleiding wel eens de kudde een schrikreactie kan geven en die kudde gaat draven.

Zelfs zonder die kleine aanleiding geloof ik niet dat we op de huidige manier, met geld creeren, 5 jaar volhouden.

En ik zelf denk dat 1 a 2 jaar al heel knap zou zijn!

Het is meer de vraag wat er precies gaat gebeuren en waar:

Een oorlog

Grote banken die omvallen

De euro, yen, dollar of dat chineese papier dat instort

De bevolking die een banken run veroorzaakt.

De goud of zilvermarkt die ontploft

Een opstand omdat de bevolking erachter komt dat hun levenslange spaargeld voor hun pension door de overheid vergokt zijn, spanje japan america

Enz.

En wat het ook wordt de kans dat wij er geen 'last' van krijgen is heeeeeeeeeel klein!

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Dat zijn vele facetten die je aanhaalt Kans, één ervan zal niet zowiezo het gevolg hebben dat de rest direct volgt...

Dat het alsmaar wankeler wordt, volledig mee eens... en de klap zal komen, hoe, waar, wanneer... ik weet het niet,

maar dat het met wat men nu doet 'pappen en nathouden' gaat in de toekomst het nooit kunnen houden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...