Ga naar inhoud
GENEGEERD

world war Z .. een voorbeeldje


missbir

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
en nu de volgende kijken ;o)

 

xxbirgittexx

 

The movie should not be viewed as just another Zombie flick but as hard core UN war propaganda aimed at the sovereign citizens of the United States.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit een reëel scenario zou zijn, als dit werkelijk zou kunnen gebeuren, dan zijn wij hier allemaal voor niets bezig.....

 

Maar (ik citeer mijn opa) hoop duurt maar even, kennis geeft leven. Oud verzetsstrijder rip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit een reëel scenario zou zijn, als dit werkelijk zou kunnen gebeuren, dan zijn wij hier allemaal voor niets bezig.....

 

Maar (ik citeer mijn opa) hoop duurt maar even, kennis geeft leven. Oud verzetsstrijder rip.

 

Please toch ff kijken (ik wil de wereld graag verbeteren) want zoals de uitleg komt in de 2e link ga je wel even nadenken.. ik heb altijd gedacht dat zombies een soort van frankensteintjes waren LOL!! Maar ik ben wakker nu .. Zombies waren bv de joden bij hitler, zombies zijn mensen die besmet worden met rare infecties.. (gelaatsveranderingen/ gedragsveranderingen..

 

Als als als.. mag graag scenarios MET oplossingen bedenken ;o)

 

Persoonlijk denk ik ... Dit is eigelijk helemaal geen ver van mijn bed show.

Kijken dus.

 

xxbirgittexx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan hoor, trust me. En ja elke legermacht heeft zombies gecreëerd. Zelfs in Vietnam liepen spook eskaders rond die met pillen dagen doorgingen. SS eenheden die met 20 gaten in hun lichaam nog door liepen.

Maar daar heb ik vier volgelaatsmaskers met bio filters en ABEK filterbussen voor.

Daarbij bij nog maar een hint van dit soort zaken zit ik echter onder en achter een dikke betonlaag. Waar een bio-filter met HEPA voorfilter zijn (hopelijk goede) werking moet doen.

Dus dat is mijn scenario en oplossing, en deze ligt nog geen 200 meter van mijn huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man die Alex Jones moet toch wel slecht slapen zeg!

 

Ik zeg niet dat ik er niks van geloof, maar als dit inderdaad zo gepland is dan weet ik niet of ik tot de 10 % van de immune mensen wil behoren!

Ergens droom je ervan alles te overleven en held te kunnen zijn, maar ik denk dat de realiteit iets anders zal zijn.

 

Laten we hopen dat de economische problemen onze uitdaging blijven, als dat systeem omvalt wordt het zonder bewuste genocide al moeilijk genoeg..

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Riesie

 

Beton;) 200m van je huis :D

 

Dan kom ik een bakkie doen als de zombies komen:o

 

xxbirgittexx

 

Een ieder die ik kan helpen, zal ik ook helpen, mits zijn (hem/haar) intenties juist zijn. Aard van het beestje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de trailer ook een tijdje geleden gezien en ik ben erg nieuwsgierig naar de film.

Of het kan gebeuren....laten we het er op houden dat ik.voorlopig graag kijk naar dit soort films/series.

Hopen dat we niet op deze manier zwaar de sjaak zullen zijn.

Ik ben benieuwd, ga hem zeker kijken in juni als hij in de bios komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man die Alex Jones moet toch wel slecht slapen zeg!

 

Ik zeg niet dat ik er niks van geloof, maar als dit inderdaad zo gepland is dan weet ik niet of ik tot de 10 % van de immune mensen wil behoren!

Ergens droom je ervan alles te overleven en held te kunnen zijn, maar ik denk dat de realiteit iets anders zal zijn.

 

Laten we hopen dat de economische problemen onze uitdaging blijven, als dat systeem omvalt wordt het zonder bewuste genocide al moeilijk genoeg..

 

Grt

Kans

 

Ik zie ook niet het hele scenario gebeuren, als als .. Maar t zou zomaar kunnen .. is niet helemaal ondenkbaar. Is niet tegen te preppen!!

Laat dan de europakliek maar ontploffen..

Wie weet is rijst hamsteren wel een optie :rolleyes:

 

En alex .. tja ik zou niet graag in zijn schoenen staan.. geloof dat ik dan helemaal niet meer sliep.

 

xxbirgittexx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, dit lijkt mij een zeer vermakelijke film. Laat je aub niet gek maken door propaganda en onzinverhalen.

 

De beste manier om mensen gek maken, spelen met hun fantasie, angst voor de dood, geld en geloof....werkt al eeuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bushmaster
De beste manier om mensen gek maken, spelen met hun fantasie, angst voor de dood, geld en geloof....werkt al eeuwen.

 

Tot ongeveer 1700 bepaalde de Paus waar er oorlog was, en wie er ongelovigen waren.

Nu bepaalt de regering dat, andere jurk, zelfde inspraak.

Niet mijn ding, niet mijn soort films, en zeker niet mijn soort denken.

 

Tenzij Amerika gek moet doen, dan heb je iets om je zorgen over te gaan maken. Maar je weet waar we zitten vriend, tenzij jij eerder aankomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...