Ga naar inhoud
GENEGEERD

Weet China meer dan wij?

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik vind dit juist heerlijk, mede omdat ik zelf ook graag zo post.

Waarom zou je anderen geloven?

Waarom moet ik met bewijzen komen?

Als je het echt interesant vind: moet je zelf op onderzoek uit, zelf je bewijzen zoeken, zelf een mening vormen...

En dat is juist wat ik ook wil bereiken, je moet niet geloven wat ik schrijf, ik probeer ook niet al te vaak mijn mening op te dringen omdat ik het heel goed fout kan hebben.

Dus Nonkel, vertel eens wat denk jij, wat is jou zienswijze, wat vind jij verstandig om te doen, wat doe jij zoal met je geld, waar investeer jij momenteel in?

En voordat je nu " en jij dan" post even mijn posts doorlezen het staat er echt allemaal.......

Grt

Kans

Link naar reactie

Ik vind dit juist heerlijk, mede omdat ik zelf ook graag zo post.

Waarom zou je anderen geloven?

Waarom moet ik met bewijzen komen?

, je moet niet geloven wat ik schrijf,

@Kans .. wat schrijf je nu???? Hmm vind ik niet leuk... op deze plek verwacht ik dat als je iets schrijft dat het waar is; als dat niet zo is vind ik dat op zijn zachtst gezegd niet leuk.. ik wil niet op mijn hoede zijn op dit forum en in dit kader al helemaal niet van spelletjes rond de waarheid... jammer.... of is de laatste zin van je ook niet waar soms?

grts Wisks

Link naar reactie

@Kans .. wat schrijf je nu???? Hmm vind ik niet leuk... op deze plek verwacht ik dat als je iets schrijft dat het waar is; als dat niet zo is vind ik dat op zijn zachtst gezegd niet leuk.. ik wil niet op mijn hoede zijn op dit forum en in dit kader al helemaal niet van spelletjes rond de waarheid... jammer.... of is de laatste zin van je ook niet waar soms?

grts Wisks

Ik schrijf het verkeerd of je begrijpt me verkeerd, mischien beide?

Ik schrijf zelden bewust onzin, heel soms wel om bepaalde dingen te beschermen zoals identiteit enz!

Ik zal nooit bewust foutieve post van anderen hier linken als info.

Het gaat mij erom dat als je alles van feiten moet voorzien je volgens mij bijna niks meer kan posten.

Moet ik met fotos uit Chine komen over die voorraden, of moet ik persoonlijk al het goud nagewogen en op echtheid gecontroleerd hebben?

Als je eea bijhoud weet je dat de basis klopt, ik vertrouw niet eens dat Amerika aan goud heeft wat het beweerd.

Ik vertrouw niet eens dat wat Nederland in de boeken heeft staan aan goudvoorraden ook daadwerkelijk fysiek te voorschijn te toveren zal zijn.

En dat is mijn punt je mag niks en niemand zomaar geloven, en al helemaal niet onze overheden wat het gaat hierbij om onze toekomst en die van onze kinderen, dan ben je verplicht om zelf na te denken en vraagtekens te zetten.

Zelf een koers uit te zetten, en te verifieren.

Als je dat niet doet dam lever je jezelf en kinderen gewoon over aan anderen, best maar kom dan niet bij mij zeuren.

Zo duidelijker?

Mischien zou " je moet ook mij niet zomaar geloven" beter zijn, en dat meen ik ook, stel dat ik echt zou vinden dat het geen nut meer heeft en we maar allemaal zelfmoord moeten plegen?

Mag hopen dat je dan toch even zelf daar een mening over vormt?

Grt

Kans

Link naar reactie

Hoezo 'dus'? Ik hoef jou helemaal niet vertellen wat mijn visie is. Net zoals ik die pulp met dat opnaaiverhaal, die je aandraagt, niet hoef te geloven.

Het hoeft helemaal niet, klopt.

Zou je posts mischien wat serieuzer gaan nemen als er wel iets zinnigs gepost zou worden nav zon serieuze vraag.

Grt

Kans

Link naar reactie

“Ik voorspel dat Griekenland alsnog de Eurozone dit jaar gaat verlaten”

Bekjk deze link maar even en wel flink door preppen he want het duurt niet lang meer.

Neem nou dat bericht achter het linkje. Wie is in godsnaam dat knulletje Charles Robertson, waar voorheen niemand van had gehoord? Na een beetje zoeken kwam ik erachter dat hij beleggingsadviezen geeft voor de eveneens vrij onbekende rencapgroup http://rencapgroup.com/

Wat zijn de belangen van deze group? Welke richting willen ze hun klanten, en dus hun winst, opsturen?

Probeer nou eens onafhankelijk te blijven denken en kritisch het nieuws te volgen, zonder iedere nitwit tot nieuwe goeroe te verklaren.

Link naar reactie

Het hoeft helemaal niet klopt.

Zou je posts mischien wat serieuzer gaan nemen als er wel iets zinnigs gepost zou worden nav zon serieuze vraag.

Grt

Kans

En ik als je de spellingscorrector eens gebruikt. Ik snap niet wat je precies bedoelt met 'het hoeft helemaal niet klopt'.

Bedoel je dat het niet belangrijk is of berichten kloppen ofzo?

Link naar reactie

En ik als je de spellingscorrector eens gebruikt. Ik snap niet wat je precies bedoelt met 'het hoeft helemaal niet klopt'.

Bedoel je dat het niet belangrijk is of berichten kloppen ofzo?

Hoeft helemaal niet, klopt.

Was dus de comma vergeten....

Dus je hoeft je visie niet mede te delen.

Je hoeft dat bericht niet te geloven.

Heb jij dan andere informatie, of kloppen de getallen niet precies, wat geloof je niet?

Als jij geen enkel bericht geloofd omdat er kei harde bewijzen moeten zijn,welke berichten en van wie geloof jij dan wel?

China is een gesloten land naar onze begrippen, dus ja je moet alle info direct en indirect met een korrel zout nemen.

Maar wees eerlijk welke overheid is nu wel echt open, of geloof je de banencijfers enz die Amerika produceerd wel zomaar?

Of het officiele inflatie cijfer van ons geliefde Nederland?

Enz....

En als klap op de vuurpijl, mijn start van dit topic:

"Lekker stukje bangmakerij? Slim of voorzorg?

China is 'rustig' aan het inslaan:"

Geef ik al de voorzet om hier kritisch mee om te gaan.

Al ben ik overtuigd dat hun hamster gedrag VER buiten normale banden uitschiet..

De goud inkopen, zijn zo makkelijk te vinden dat je er over struikelt.

Andere grondstoffenhandel dan zul je even wat tijd met google moeten doorbrengen.

Grt

Kans

Link naar reactie

Iemand die alles kritiekloos voor zoete koek slikt, komt nou niet echt serieus op me over.

Zo zijn er ook mensen die denken dat iedereen met een bril en grijs haar een wetenschapper is.

Merk je zelf dat je elke serieuze vraag permanent ontwijkt en niet inhoudelijk op reageerd?

Grt

Kans

Link naar reactie

Iemand die alles kritiekloos voor zoete koek slikt, komt nou niet echt serieus op me over.

Zo zijn er ook mensen die denken dat iedereen met een bril en grijs haar een wetenschapper is.

Misschien moet je met je andere been in bed stappen dan kom je morgen misschien wat vriendelijker over?

Ik vraag me af wat je hiermee wilt bereiken?

Het komt op mij over alsof je jezelf mr perfect vindt en alleen maar anderen kan afzeiken, vind ik niet prettig overkomen of fijn lezen, maar ja wie ben ik.

Link naar reactie

Er staan wel bronvermeldingen.. maar dan moet je wel doorklikken.. ooooooo en als je infowars.com tegenkomt of alex jones dan zal @nonkel-ries t niet vertrouwen..

Waar rook is is vaak vuur...!!!!

xxbirgittexx

He missbur toch,

Doe ik zo veel moeite om mensen zelf iets te laten controleren, wakker te maken, zelf te laten nadenken, zelf een klik verder te klikken, en dan ga jij dat nog even voorkauwen :rolleyes:

Gelukkig zijn er dus wel nog mensen op dit forum die dat doen, begon toch even te twijfelen, bedankt!

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Dat China hele steden bouwt die leeg staan is in ieder geval wel waar. Zag er een docu over op Al Jazeera of CNN. Weet niet meer precies welke van de twee. Er werd in gezegd dat de steden leeg staan omdat de flats te duur zijn voor de gemiddelde chinees. Maar China doet het economisch niet slecht. Dus waarom flats bouwen die te duur zijn om te verkopen? Niet logisch.

@Kans Dank voor de link. Kan je helaas geen kudo's geven op het moment.

Ik verwacht wel een zeer grote onrust op de wereld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...