Ga naar inhoud
GENEGEERD

Newtown Sandy Hook Elementary School shooting

Joris Driepinter
 Share

Recommended Posts

WTF is dit nu weer??

Ik ben niet zo van de complotten en ik mijd deze hoek van het Preppers Forum ook over het algemeen, maar dat neemt niet weg dat ik het in ieder geval niet kan laten onderstaande even te posten hier...

Complot betreffende de Newtown Sandy Hook Elementary School shooting

http://www.youtube.com/watch?v=DGIM0SaSL5k

http://www.youtube.com/watch?v=kIkyCjX5wKE

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nah, dat is natuurlijk allemaal puuur toeval. Tijdzones he, die lopen soms dagen voor, echt. Of de tijd op de server stond verkeerd ingesteld, yup.

Begint nu wel erg op een vooropgezet plannetje tegen wapenbezit te lijken. Let maar op, de extreme variant van de wetgeving die ze nu hebben klaarliggen zal worden afgewezen, dan denkt iedereen dat ze weer rustig kunnen ademhalen, en dan wordt er opeens uit het niets een 'mildere' variant doorheen gedrukt.

Link naar reactie

Nah, dat is natuurlijk allemaal puuur toeval. Tijdzones he, die lopen soms dagen voor, echt. Of de tijd op de server stond verkeerd ingesteld, yup.

Begint nu wel erg op een vooropgezet plannetje tegen wapenbezit te lijken. Let maar op, de extreme variant van de wetgeving die ze nu hebben klaarliggen zal worden afgewezen, dan denkt iedereen dat ze weer rustig kunnen ademhalen, en dan wordt er opeens uit het niets een 'mildere' variant doorheen gedrukt.

Dat is vaak zo en is wat het verleden ons leert.

Wat er ook gebeurt, er is altijd wel iemand die er garen van spint in zijn eigen voordeel.

Link naar reactie

Meest enge was dat er iemand was die ook ging rondneuzen..Hij googlede op sandy hook voor de datum van 14 december. Kwam 1 link tegen van 11 december.. 3 dagen voor het incident.. Een domein geopend voor de sandy hook waar mensen condoleances konden betuigen!!

Uiteraard is de link van 11 december snel weggehaald!!

Tja ook in deze conspiracy weer net niet genoeg om te bewijzen dat de us erachter zit (in verband met wapens inleveren 2nd amendment!

Damn wat worden we toch voor de gek gehouden.

Preppen dames en heren.. tis nodig helaas...

xxbirgittexx

• Leuk 1
Link naar reactie

Meest enge was dat er iemand was die ook ging rondneuzen..Hij googlede op sandy hook voor de datum van 14 december. Kwam 1 link tegen van 11 december.. 3 dagen voor het incident.. Een domein geopend voor de sandy hook waar mensen condoleances konden betuigen!!

Uiteraard is de link van 11 december snel weggehaald!!

Tja ook in deze conspiracy weer net niet genoeg om te bewijzen dat de us erachter zit (in verband met wapens inleveren 2nd amendment!

Damn wat worden we toch voor de gek gehouden.

Preppen dames en heren.. tis nodig helaas...

xxbirgittexx

Dat is weer het venijnige van die government,Alles verdraaien met een smokescreen.

Nu we nog de kans hebben om te preppen,Doe het dan !

Goed gezien Missbir.

Link naar reactie

en alhier weer een bewijs...

https://www.youtube.com/watch?v=CSUAXBChnbE

Mocht je nog niet op de hoogte zijn, hierbij val je van je stoel af!!

xxbirgittexx

Zonder al te technisch te willen zijn, maar een datum zegt niet veel hoor, je kan dit repliceren...

Wat time zones verkeerd instellen is genoeg om tot 48h tijdsverschil te zitten.. om maar iets te zeggen.

Er zijn wat dubieuze zaken aan het ganse verhaal (mede dankzij de media) maar pin je niet vast op datums die je ziet op het internet.

Link naar reactie

Nu zat ik redelijk klaar om dit onderwerp af te branden, totdat ik de filmpjes echt eens bekeek en ik deze tegenkwam...

Ik weet niet wat ik van dat lachje en de totale omslag moet denken wanneer de vader realiseert dat de camera's aan staan... Totale apathie? Geen houding weten te nemen? Keihard liegen? Geen idee... Ik laat het aan u over...

Wat ik wel weet is dat ik persoonlijk geen uitstekend (en zelfs zeer doordachte) speech zou kunnen geven voor (internationale) media als dit mijn kind was overkomen, maar dat is een persoonlijke inschatting. De rest laat ik aan u over. De nonchalante, bijna arrogante, glimlach in het begin, en daarna de abrupte omslag naar verdriet, vind ik op zijn minst erg vreemd... Lijkt bijna op een acteur "getting into character"... Iemand?

https://www.youtube.com/watch?v=7Wx4qCJJPGI

Link naar reactie

Het heeft er alle schijn van dat de Amerikaanse President Obama hoe dan ook regels ten behoeve van wapenbeperkingen zal instellen, met of zonder de instemming van Congres.

Dat bericht heeft op diverse plaatsen olie op het sudderende vuur in de Verenigde Staten gegooid.

Zoals wij al eerder berichtten heeft Vice President Joe Biden de burgemeester van Boston beloofd dat er beperkingen zouden komen op wapenbezit nog voor het einde van deze maand.

Iedereen vroeg zich al af hoe hij dat met zulk een grote zekerheid kon toezeggen, maar nu komt de aap uit de mouw. President Obama zal volgens een bericht in The New York Daily News (zie bronlink) waarschijnlijk gebruik gaan maken van zogenaamde Executive Orders. Dit zijn besluiten die een president kan nemen buiten de goedkeuring van het Congres om en deze hebben dezelfde geldigheid als een wet.

Het betreft wel een beetje een controversiëel handelen omdat in principe de president hiermee als een soort dictator wetten kan implementeren die geldig zijn tijdens zijn zittingsperiode. Tot nu toe heeft het uitvaardigen van dit soort besluiten nog nooit tot echte problemen en/of weerstand geleid. (Afgezien van excessen zoals JF Kennedy die vermoord is met grote waarschijnlijkheid vanwege zo'n executive order, in dit geval 11110 waarmee hij de Amerikaanse Centrale Bank, de FED, uit hun monopoliepositie haalde). Er bestaan wel richtlijnen over dat dit soort orders die stellen dat ze in lijn dienen te zijn met wat het Congres wenst, maar dat is een grijs gebied.

Zoals Joe Biden verklaarde tegenover de eerdergenoemde krant, “Er zijn Executive Orders, er is “executive” actie die kan worden ondernomen”. Hij bezwoer verder dat zijn baas, indien nodig, het Congres zou passeren om te zorgen dat er wapenbeperkingen komen.

Obama heeft ook Biden de opdracht gegeven om als hoofd van de betreffende werkgroep voor het einde van de maand met een kant en klaar plan te komen om het wapenbezit te beperken. De boodschap die Biden afgeeft is luid en duidelijk. Linksom of rechtsom, er zullen er in Amerika wapenbeperkingen van kracht worden met ingang van volgende maand.

Om echter afdoende en permanente wetgeving van kracht te doen laten worden kan de president uiteindelijk toch niet zonder de goedkeuring van het Congres. Althans theoretisch, want we leven in vreemde tijden en als Obama dit onder de noemer “national emergency” brengt of een vergelijkbare status dan is in principe alles mogelijk.

Ondertussen gaat het geweld op scholen door en is er gisteren weer een jongeman met een geweer (volgens de officiële lezing die tot dusver bekend is) een school binnengedrongen en heeft één medeleerling zwaar verwond. Hij kon volgens de berichten worden gestopt door een dappere leraar. Dit gebeurde in de plaats Taft in Californië, Amerika.

De reacties op de woorden van Biden zijn op diverse plaatsen en bij verschillende mensen volkomen in het verkeerde keelgat geschoten en er worden nu al oproepen geplaatst om te zorgen dat men klaarstaat om zichzelf te verdedigen vergezeld van de boodschap dat nu de maat vol is. Een voorbeeld van een dergelijke oproep is te zien in onderstaande video.

De vraag is waarom Biden bezig is het vuur (bewust) op te stoken. Een sluwe politicus als hij is weet exact wat dit soort woorden teweeg zal brengen. Of zou dit misschien de bedoeling zijn? Zou het doel zijn om een aantal heethoofden zodanig te provoceren dat het uitroepen van Martial Law (militaire wetshandhaving) daarmee te rechtvaardigen is? Hoe dan ook, er wordt een spel gespeeld, een heel gevaarlijk spel.

NY Daily News

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...