Ga naar inhoud
GENEGEERD

Taalbarrière


de eekhoorn

Aanbevolen berichten

beste medepreppers

 

tijdens een wtshtf situatie kan het zijn dat je iets moet ruilen of weten enz.

we wonen in een multicultureel land ik heb vandaag een vertaalcomputertje (zakformaat) aangeschaft (lidl 10 euro)

als ie bevalt koop ik er een met wat meer talen.

omdat ik geen talenknobbel ben lijkt mij dit een perfect hulpmiddeltje om tijdens een crisissituatie te gebruiken.

 

mvg de eekhoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Handig! Ik woon ook in een multiculturele buurt, en het is in tijden van paniek altijd handiger om in andermans taal te spreken zodat ze bijvoorbeeld rustiger blijven of meteen goed antwoord kunnen geven.

Ik ben gewoon vloeiend in Nederlands ( natuurlijk ) en Engels, en kan ook redelijk Frans en Duits maar je weet maar nooit of het van pas komt. Goede post :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier komt mijn voordeel bij kijken ik ben zelf 2 talig opgevoed ;) Nederlands & Spaans, en heb ik mijn Engels en Duits perfect afgerond. Daarbij heb ik Italiaanse klasgenoot gehad, dus daar kan ik me ook nog redelijk in redden.

Ooit nog in de gedachten gehad om Chinees Mandarijn te leren, maar dan wil het ik wel daar leren en niet hier :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...