Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ha, eindelijk weer eens groeicijfers in Europa.

Gast Powerbox
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

oh ik mag dus nog steeds niet stoppen met preppen.. das dan wel het nadeel aan dit bericht.. de bodem komt dichterbij...

maar ach bij cap gemini mogen de oudere werknemers 10% van hun salaris inleveren.. en de hogeropgeleiden beginnen al te zeuren dat zij meer betalen voor zorg dan de lager opgeleiden.. en zij gebruiken toch minder zorg.... WAT NOU DEMOCRATIE!!

xxbirgittexx

Link naar reactie

oh ik mag dus nog steeds niet stoppen met preppen.. das dan wel het nadeel aan dit bericht.. de bodem komt dichterbij...

maar ach bij cap gemini mogen de oudere werknemers 10% van hun salaris inleveren.. en de hogeropgeleiden beginnen al te zeuren dat zij meer betalen voor zorg dan de lager opgeleiden.. en zij gebruiken toch minder zorg.... WAT NOU DEMOCRATIE!!

xxbirgittexx

Nou daar wil ik wel even over zeuren hoor....eerst betaal je je scheel over je inkomen waar je als hoger opgeleide gemiddeld zes jaar langer voor hebt gestudeerd, vervolgens wordt jouw gezonde gedrag teniet gedaan door dom volk. Want zo is het, en niet anders.

Link naar reactie

Het verbaast mij dat ze met zoveel geldcreatie maar zo weinig presteren en dit was zogenaamd de nucleaire optie van de centrale bank. Je zou bijna schreeuwen dat nog grotere control+P programma's moeten starten. Waarom geen 2 biljoen euro per jaar of nog beter 5 biljoen euro!

Even ter verduidelijking inflatie vernietigd de waarde van ons geld, dus worden we allemaal armer. De enige met genoeg geld waar ze niet direct over hoeven te beschikken zijn de allerrijkste en hebben dus de meeste kans om nog rijker te worden.

Link naar reactie

In Italie gaat het weer spannen. Verkiezingen volgende maand...Silvio B heeft een alliantie gesmeed met de Lega Nord, ze staan nu een 28% met een stijgende lijn in de peilingen, Monti staat op 38% maar daalt in de peilingen...tel daar nog eens bij op de totale mediamacht van Silvio B en zijn beloftes om OZB belastingen te verlagen en de verhoging van de pensioenleeftijd ongedaan te maken ....dan zou de alliantie zomaar over zes weken in het zadel kunnen zitten....B heeft al gezegd geen premier te willen worden, wel minister van financien.....

Link naar reactie

In Italie gaat het weer spannen. Verkiezingen volgende maand...Silvio B heeft een alliantie gesmeed met de Lega Nord, ze staan nu een 28% met een stijgende lijn in de peilingen, Monti staat op 38% maar daalt in de peilingen...tel daar nog eens bij op de totale mediamacht van Silvio B en zijn beloftes om OZB belastingen te verlagen en de verhoging van de pensioenleeftijd ongedaan te maken ....dan zou de alliantie zomaar over zes weken in het zadel kunnen zitten....B heeft al gezegd geen premier te willen worden, wel minister van financien.....

Ik denk , dat wanneer de alliantie lijkt te gaan winnen, de EU in het geweer komt en de rente in Italie omhoog laat schieten , om zo de Italiaanse kiezer te dwingen op Monti te stemmen.....het wordt roerig de komende maand....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...