Ga naar inhoud
GENEGEERD

Japan is goed bezig ;-)

Sofie
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Toch gaat de economie in Japan beter dan hier in Europa.

Uhhmm ja, als je een lijk aan de hartmachine legt en dan enkel naar de monitor kijkt, dan kun je concluderen dat alles ok is met de patient, maar om dan te zeggen dat hij gezonder is dan iemand die snotterend voorbij komt, dat gaat me iets te ver!

Japan ligt al decenia aan de hart machine, en ja de patient leeft nog, verder zal ik me maar inhouden.......

En Europa is zeker niet gezond hoor!

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Japan heeft een groot probleem met een krimpende bevolking icm sterke vergrijzing.

Daarnaast is het natuurlijk wél een land met grote innovatie en productie dus daar zou het niet aan hoeven te liggen.

Verschil met Europa/VS is dat Japan zélf eigenaar is van het grootste gedeelte van de staatsschuld waardoor het met minder risico kan verruimen.

Gezond? Absoluut niet, maar ze hebben weinig keus. Deflatie en stijgende Yen tov Dollar/Euro stagneert export en binnenlandse consumptie waardoor het land in een economische deathspiral zou komen als ze door verruiming géén inflatie en valuta debasement zouden creëeren dus tja... to infinity and beyond!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...