Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ben je een Prepper of een Econner?


Vantazzy

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Natuurlijk zullen er overlappingspunten zijn maar de insteek is compleet anders. Preppen is uiteindelijk een 'net' woord voor bezig zijn met overleving, alle voorbereidingen daarvoor in de breedste zin. Een 'econner' (ik had er nog nooit van gehoord) houdt zich daar in principe niet mee bezig maar zal door zijn levensstijl beter voorbereid zijn dan de gemiddelde kantoorslaaf. Hoeveel beter, dat valt nog te bezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag voorbereid zijn op onverwachte gebeurtenissen van klein tot wat groter heeft geen naam en dat vind ik prima, Ik houd niet zo van labels plakken. Ik heb van alles, weet al behoorlijk wat en blijf dat ook uitbreiden, maar niet omdat er weer iemand een stuk perkament vindt waarop staat dat de wereld nu ECHT vergaat, maar gewoon, omdat je toch nooit weet wat en wanneer er iets vervelends gebeurt. Nou ja, die blauwe envelop is wel erg voorspelbaar en vervelend trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...