Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe belastings voorstel Amerika gered alles ok :o)

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Fantastisch, dat een land, waarvan 48 van de 50 staten failliet zijn. Toch nog zo een branie kunnen blijven schoppen, en nog steeds wereldwijd denken de regels voor IEDEREEN te kunnen voorschrijven.

Ongelooflijke poppenkast, met poppenkast politiek, walgelijk.

Een maand door Florida gezworven, en ik moet nog spugen van het: Hi, how your doing...blerk.

Link naar reactie

Fantastisch, dat een land, waarvan 48 van de 50 staten failliet zijn. Toch nog zo een branie kunnen blijven schoppen, en nog steeds wereldwijd denken de regels voor IEDEREEN te kunnen voorschrijven.

Ongelooflijke poppenkast, met poppenkast politiek, walgelijk.

Een maand door Florida gezworven, en ik moet nog spugen van het: Hi, how your doing...blerk.

Vergeet de Have a good one niet haha
Link naar reactie

Gewoon een spinsel van ideeën en vragen.

Soms denk ik wat als de US nu is niet meer de wereld economie bepaald of beheerst? Willen we dan Rusland of China? Of misschien het Midden oosten?

Zal al onze wetgeving en regeltjes betreffende gezondheidsnormen dan in de vuilnisbak belanden wanneer die andere grote het gaan bepalen?

En hoe gaan Europese landen nog een welvaart kennen wanneer je nog meer dan vandaag overspoelt wordt met Chinese rommel?

Ga je voor jaren naar Siberië omdat je Poetin ne lelijke vent vindt?

Nu je kan Amerika verwijten wat je wil maar ze zijn wel mede onze economische draaischijf.

Wat heeft Europa buiten landen met een catastrofe economie te bieden?

Wat vele ook vergeten is dat de US een enorme olie en natuurlijk gas bronnen heeft die tot op de dag van vandaag nog niet zijn aangesproken.

Je kan wel niet akkoord zijn met hun obesitas cultuur en nep happiness maar ze zijn wel meer dan een onderdeel van hoe ons leven er morgen zal uitzien.

Wil dat nu zeggen dat ik de US op een verhoogje plaats? Nee niet altijd , maar sommige dingen waardeer ik wel.

Ik heb het ook een beetje moeilijk met wijsheden voorkomende uit, ik ben eens naar Amerika geweest.

Wel ik ben is naar Benidorm geweest en verwachte niet dat de rest van Spanje Nederlands sprak maar blijkbaar zijn er veel mensen die dat wel verwachten / eisen. @Riesie Florida is niet Amerika in zijn totaliteit en zoals altijd zijn er negatieve en positieve.

Ik hoop dat ik niet overkom als zijnde in de US is alles beter. Maar verdomme we hebben wel de vrijheid om te gaan jagen.

Groetjes Chin

Link naar reactie

Gewoon een spinsel van ideeën en vragen.

Soms denk ik wat als de US nu is niet meer de wereld economie bepaald of beheerst? Willen we dan Rusland of China? Of misschien het Midden oosten?

Zal al onze wetgeving en regeltjes betreffende gezondheidsnormen dan in de vuilnisbak belanden wanneer die andere grote het gaan bepalen?

En hoe gaan Europese landen nog een welvaart kennen wanneer je nog meer dan vandaag overspoelt wordt met Chinese rommel?

Ga je voor jaren naar Siberië omdat je Poetin ne lelijke vent vindt?

Nu je kan Amerika verwijten wat je wil maar ze zijn wel mede onze economische draaischijf.

Wat heeft Europa buiten landen met een catastrofe economie te bieden?

Wat vele ook vergeten is dat de US een enorme olie en natuurlijk gas bronnen heeft die tot op de dag van vandaag nog niet zijn aangesproken.

Je kan wel niet akkoord zijn met hun obesitas cultuur en nep happiness maar ze zijn wel meer dan een onderdeel van hoe ons leven er morgen zal uitzien.

Wil dat nu zeggen dat ik de US op een verhoogje plaats? Nee niet altijd , maar sommige dingen waardeer ik wel.

Ik heb het ook een beetje moeilijk met wijsheden voorkomende uit, ik ben eens naar Amerika geweest.

Wel ik ben is naar Benidorm geweest en verwachte niet dat de rest van Spanje Nederlands sprak maar blijkbaar zijn er veel mensen die dat wel verwachten / eisen. @Riesie Florida is niet Amerika in zijn totaliteit en zoals altijd zijn er negatieve en positieve.

Ik hoop dat ik niet overkom als zijnde in de US is alles beter. Maar verdomme we hebben wel de vrijheid om te gaan jagen.

Groetjes Chin

Sorry, maar ik heb heel wat van Amerika gezien. En als het op aankomt, is Amerika nog steeds een plattelandsgebied, met denkpatronen uit de achttiende/negentiende eeuw. Toen had iedereen op de boerderij een jachtgeweer en liep in het mythische Westen, iedereen met een revolver te zwaaien.

Amerikanen laten dat verleden maar moeilijk achter zich. Ze denken dat ze nog steeds in een wildernis wonen waar achter iedere boomstam het gevaar loert.

Vooral maar dat gespeelde vriendelijk zijn, en bij de miste scheet: Hi how your doing....blerk, spuug braak. En zodra je een scheet laat....hoppa, vliegdekschepen er naar toe, veel bombarie en het liefst direct oorlog verklaren.

Land van de grote dromen en nog belachelijkere belastingregels dan hier is compleet naar zijn klote, niets meer, niets minder. En wij in ons kippenlandje worden in die prachtige maalstroom meegezogen, het is alleen nog wachten op de grote klap.

Daarvoor, en alleen daarvoor prep ik-train ik-leef ik. Niets meer, niets minder.

Link naar reactie

Verenigde Staten van Amerika ... LAAAAAT ME NIET LACHEN!!

Wat is er opgelost? Ff vlugge tussenoplossing om bepaalde groepen meer belasting te laten betalen. Verder blijft feitelijk alles bij het oude en ..... over 2 maanden vergaderen we weer.. met dezelfde gevolgen van de cliff. Obama die verkondigd ik heb mijn verkiezingsbelofte gehouden!! Donder toch op!! Ja belasting voor de rijken verhoogd .. CHAPEAU!!

Thank you and have a nice day ..

xxbirgittexx

Link naar reactie

ik ben geen econoom kan iemand mij vertellen wat de gevolgen voor iedereen zijn als amerika falliet gaat en is het echt denkbaar dat het echt falliet gaat?

mvg de eekhoorn

Ik draai het graag om, elke beschaving rijk enz is tenonder gegaan dus waarom zou " United Suffering & Austerity" niet omvallen?

Als je objectief kijkt hoe komen ze ooit nog uit deze schuldenberg?

Zou mij verbazen als het niet omvalt en als het niet omvalt dat het geen oorlog wordt en met wat pech wordt het alletwee !

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Ik draai het graag om, elke beschaving rijk enz is tenonder gegaan dus waarom zou " United Suffering & Austerity" niet omvallen?

Als je objectief kijkt hoe komen ze ooit nog uit deze schuldenberg?

Zou mij verbazen als het niet omvalt en als het niet omvalt dat het geen oorlog wordt en met wat pech wordt het alletwee !

Prep ze,

Kans

Wel Kans dat is dus ook mijn vrees "Wat als die ten onder gaan?" Hebben die nog steeds de grootste graanschuur? ik weet het eigenlijk niet, maar als ze die kraan toe draaien dan ziet het er echt slecht uit. Hoeveel landbouw is er eigenlijk nog in het West -Europa? Nu over de teloorgang van wat je ze mooi omschrijft als de United Suffering & Austerity, wens het maar niet teveel er zijn er die niet zouden twijfelen om het zaakje over te nemen en mijn Chinees of Russisch is echt erbarmelijk, gelukkig sta ik zo lief met een hoofddoek hahaha.

Grtz

Chin

Link naar reactie

@Eekhoorn, dan stort de beurs in. Google ff wat het inhoud, en wees blij dat je dan een prepper bent.

Terug naar de wereld van iedereen een tientje, en leve de lol.....not.

Voila Riesie met alle gevolgen van dien. Soms denk ik wat als... 1929 zich nu herhaalt en ze kijken weer op tegen een Dust Bowl. Het kan bijna niet anders of wij betalen mee aan het gelag. We zijn in Europa gewoon niet meer resident tegenover zulke calamiteiten.

Grtz

Chin

Link naar reactie

Psychopaat. Absolute aanrader.Het brein van de bankier. Op rechterfilmpje drukken op driehoekje.

http://tegenlicht.vpro.nl/

Grotendeels gezien ja. Nou dat was nog eens inzichtelijk, de economie draait op de spinsels van een stel doorgedraaide neuroten die vanwege hun beloften het geld van de helft van de wereld in handen heeft. Het is een groot piramide spel en nog steeds trappen ze er in met de belofte van snel geld. Meer kans in de staatsloterij... De nieuwe kleren van de keizer.... zucht.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...