Ga naar inhoud

Recommended Posts

Bitcoin zal nooit een wettig betaalmiddel worden omdat het onvoldoende beperkende factoren heeft die de wet graag ziet om te kunnen sturen en begluren.

Bitcoin kan een gewenst ruilopbject worden onder de burgers/ondernemers omdat het niet de beperktende facturen heeft die wettige betaalmiddelen wel hebben waardoor de harde handhavers van de ons opgelegde wet geen geldstroom meer zien en dus niet kunnen sturen en begluren.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Met de situatie in Argentinie en Turkije ben ik benieuwd of dit het gebruik van crypto geld een boost krijgt....

De argentijnen hebben veel ervaring met (hyper) inflatie. Dus die zien mogelijk een kans om waarde vast te leggen in bitcoin of een andere crypto munt.

ik ga eens kijken of er een peso/BTC exchange is. Als die er niet is zal het moeilijk worden voor de argentijnen om te vluchten uit de peso.

De overheid van argentinie heeft al beperkingen opgeworpen. Die zullen ook wel een bedreiging in BTC zien.

Ik hoop hier wel op, dat zou de acceptatie en legitimiteit van BTC ten goede komen. En de rest van de wereld wakker kunnen schudden dat FIAT geld ook risico's in zich heeft

Arme mensen daar, die zijn niet voor het eerst de lul

prep on

Link naar reactie

Ik ken iemand die ooit eens voor 400 euro Bitcoins had gekocht, steeds wat verkocht en bijgekocht op de juiste momenten. Inmiddels heeft hij een waarde van 70k. Als hij casht da komt mogelijk d belastingdienst vragen hoe hij zo snel 70k op zijn rekening heeft gekregen. Dat gaat denk ik nog een probleem worden in NL.

Hopelijk geeft hij het uit op de zwarte markt, daar zit immers het revolutionaire potentieel van Bitcoin.

Link naar reactie

Geloof me, men is nu al bezig om dingen te verzinnen om bitcoins en andere varianten erop illegaal te maken. Desnoods passen ze hiervoor internationale wetten aan en maken ze het gebruik en bezit ervan strafbaar.

Link naar reactie

Er is geen consensus over hoe een SHTF er uit ziet, geen electriciteit is een extreem uitgangspunt. (Gemalen vallen uit etc.)

Geachte heren Arabieren,

Tot onze grote verrassing is de euro ingestort. Via bijgaande link ziet u de nieuwe bankbiljetten die de EU heeft ingevoerd. Wij gaan ervan uit, dat u ons daarvoor gewoon olie zult blijven leveren, anders vallen hier de gemalen uit. Bij voorbaat dankt voor uw welwillende medewerking.

Met de meeste Hoogachting,

J. Dijsselbloem

http://forum.cheatengine.org/files/monopoly-money_184.png

Link naar reactie

Er is geen consensus over hoe een SHTF er uit ziet, geen electriciteit is een extreem uitgangspunt. (Gemalen vallen uit etc.)

Natuurlijk, het kan allemaal meevallen, maar als er iets gebeurt heb ik liever iets van waarde in m'n handen dan dat ik m'n leven moet toevertrouwen aan het internet omdat m'n geld toevallig ergens op een server staat. Er is toch wel een hele grote kans dat het internet er gewoon niet meer is. Maar dat zal wel door m'n (wat hoge) leeftijd komen dat ik er wat negatief tegen aan kijk.

• Leuk 1
Link naar reactie

All the forces in the world are not so powerful as an idea whose time has come.

An invasion of armies can be resisted, but not an idea whose time has come.

Greater than the tread of mighty armies is an idea whose time has come.

Nothing else in the world… not all the armies… is so powerful as an idea whose time has come.

One can resist the invasion of an army but one cannot resist the invasion of ideas.

There is one thing stronger than all the armies in the world, and that is an idea whose time as come

Bitcoin is an idea whose time has come.

Link naar reactie

@Charlie

Verkeerde gedachte, het gaat niet om Bitcoin maar om het idee wiens tijd rijp is en dat veel groter dan de munteenheid Bitcoin.

Anderzijds, als ze de stekker uit het internet trekken dan hebben we vele grotere problemen dan ons te bekommeren om een digitale valuta.

En ook daarin zien we tegengestelde belangen in de wereld, zo willen de BRICS eigen data kabels door de oceanen leggen om minder afhankelijk te worden van het Westen.

Bitcoin kun je altijd en overal mee naar toenemen, dat kun je met geen enkele andere waarden/bezittingen.

Ik heb groot respect voor @DickBerts en zou hem graag beter willen informeren over de Bitcoin technologie.

Voor ons als Preppers is Crypto-currency de belangrijkste ontwikkeling die we zullen meemaken in ons zelfstandige/zelfredzame leven, we kunnen morgen onze spullen inpakken en met ons vermogen gaan wonen in een land die wel persoonlijke vrijheden nastreeft.

It is an idea whose time has come.

Link naar reactie

Ik heb ook groot respect voor @Floesh. Een van de belangrijkste dingen die ik in het leven heb ontdekt, is dat mensen elkaar veel minder ontlopen qua intelligentie dan we denken. Wat mij betreft is intelligentie vooral een mentaliteitskwestie. Als je je eigen ongelijk niet kunt toegeven -en dat komt nogal eens voor op deze site- dan is je leerfunctie gewoon geblokkeerd. Ik schiet ook wel eens in mijn ego, maar meestal ben ik alleen maar extreem blij als ik ongelijk blijkt te hebben, want dan leer ik weer wat. @Dr.Prepper zat mij laatst ook enorm veel te leren over de bitcoin en dan is mijn hele dag goed. Ok, ik ga ook wel eens uiterst fel en langdurig ergens het debat over aan, maar behoudens die keren, dat ik helaas ook in mijn ego geschoten ben, is dat wat anders; een poging tot waarheidsvinding en die loopt niet zelden via het debat. Blijf me dus alsjeblieft op alle mogelijk gebieden bijscholen, ik ben daar heel dankbaar voor. En het is nodig :)

Link naar reactie

Bitcoin heeft bepaalde eigenschappen net als FIAT op de bank, cash en goud/zilver.

Naar mijn bescheiden mening is het zaak rekening te houden met deze eigenschappen en het te gebruiken op het moment dat het meest opportuun is.

Dus niet bot voor of tegen zijn, maar als een judoka de kracht gebruiken van je tegenstander.

Bij stress zorg is dat ik als eerste het beetje electronisch FIAT op is of omgezet in crypto geld. (bij inflatie vermoed ik dat crypto geld waarde blijft behouden)

Doorlopend natuurlijk in de gaten houden of er een vrije internet voorziening is. Hoe zeer ik ook een BTC ambassadeur ben zie ik BTC wegens de beperkte acceptatie van dit moment wel als de optie met de grootste volatiliteit, zowel naar boven als beneden. Mocht de koers naar boven uitbreken ga voor een deel over op PM, en voor een deel in onroerend goed (huisje met grond in noorwegen ;-)

Dan ga ik over op het uitgeven van cash, goud zilver is de verzekering voor het geval het echt mis gaat.

Moraal is eigelijk dat je in de situatie waar je je in bevind over liquide middelen beschikt.

En hopen dat wat als liquide wordt ervaren goed heb ingeschat

Mogelijk heb ik nog het meest aan de tandpasta an zeep die ik op voorraad heb :rolleyes:

Link naar reactie

Als het internet om een of andere reden wereldwijd verdwijnt is bezit van een andere valuta (zelfs goud en zilver) triviaal.

als het internet om wat voor reden dan ook compleet wegvalt duurt het een paar dagen voor je complete anarchie hebt

geen internet = geen communicatie = geen stroom = geen brandstof/water/eten noem het maar op

als je graag metaal wilt verzamelen neem dan lood/koper en messing met goud en zilver kun je niet jagen en je kunt het niet eten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...