Ga naar inhoud
GENEGEERD

Papier Geld ook traceerbaar (!)

Keyser Suze
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nog niet maar dat is wel iets dat op mijn verlanglijstje staat in de toekomst eentje waar mijn telefoon ook inpast. By the way alles wat je in de toekomst koopt zit een RFID chip in wat op afstand gescand kan worden. Als je dan bij voorbeeld een winkel of gemeentehuis inloopt wordt er automatisch gescand wat je aan hebt, wat voor bank/creditkaart/kortings kaarten er in je portmonee zitten en blijkbaar ook hoeveel contact geld je bij je hebt.

Totale controle!

Link naar reactie

Nog niet maar dat is wel iets dat op mijn verlanglijstje staat in de toekomst eentje waar mijn telefoon ook inpast. By the way alles wat je in de toekomst koopt zit een RFID chip in wat op afstand gescand kan worden. Als je dan bij voorbeeld een winkel of gemeentehuis inloopt wordt er automatisch gescand wat je aan hebt, wat voor bank/creditkaart/kortings kaarten er in je portmonee zitten en blijkbaar ook hoeveel contact geld je bij je hebt.

Totale controle!

Is allemaal voor de veiligheid mensen, iemand die niets te verbergen heeft, hoeft niets te vrezen.....sarcasm mode off

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...