Ga naar inhoud
GENEGEERD

Messing

lucifer
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

OOOOOO handvaten voor messen daar heb ik nog niet aangedacht.

Ik smelt zilver Ik ga er achter aan of ik messing ook kan smelten, walsen en bewerken dat zou wel leuk zijn thx voor de tip Keyser Suze.

Of mijn zilversmid er zo blij mee al zijn als ik zagen en vijlen gebruik voor messing is de vraag:D.

Wel mes van zilver gemaakt maar meer als briefopener. Messing is harder voor te bewerken denk ik, maar ga het zeker proberen, thx

Link naar reactie

OOOOOO handvaten voor messen daar heb ik nog niet aangedacht.

Ik smelt zilver Ik ga er achter aan of ik messing ook kan smelten, walsen en bewerken dat zou wel leuk zijn thx voor de tip Keyser Suze.

Of mijn zilversmid er zo blij mee al zijn als ik zagen en vijlen gebruik voor messing is de vraag:D.

Wel mes van zilver gemaakt maar meer als briefopener. Messing is harder voor te bewerken denk ik, maar ga het zeker proberen, thx

Zoals @Keyser Suze, zei. daar maak je voor handvaten en niet als blad zelf natuurlijk. Voor stootplaat, buttcap of spacer.

Link naar reactie

Ik heb even gekeken ik ga groter denken haha hier mijn ontwerpje was voor mijn zoon briefopenenimage.jpg.06c01e94b1076bde428af6ee1f6dbda6.jpg

Sja echt een supermes maar ik ben ook geen geldboom voor zulke leuke gadgets.

dit was echter wel van plat plaatje ik moet de wals hoger zetten zodat ik meer centimeters krijg, ik ga het proberen.

Maar dan nog gaat het uit een stuk zonder houten handvat deze al dan ook messing zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...