Ga naar inhoud
GENEGEERD

Metaaldetector

lucifer
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zocht maar vond topic niet. Mijn vraag heeft hier iemand een metaaldetector ik wil er echt graag een hebben, niet te duur toch redelijke kwaliteit , ik wil niet alleen maar dopjes vinden.

Ziet iemand het nut van een detector of is het onzinnig bij de prep

De meeste metaal detectoren gaan niet erg diep. Zeker de goedkopere modellen niet. Bovendien wil een metaaldector gekend zijn, dwz je zult moeten oefenen.

Weet je al waar je het voor wilt gaan gebruiken?

Link naar reactie

Ja wij hebben een metaaldetector, het is een Scope, waterproof head, weet ff het typenr niet... En ja dat kan erg handig zijn, wij zijn bijvoorbeeld nu een pijlpunt van een pijl voor de kruisboog kwijt, ergens in de tuin, morgen gaan we met de Scope op zoek naar dat ding...

overigens wonen wij langs een Romeins pad hier... je kan vele munten en ook goud vinden met dat ding (ook gevonden al) dit kan handig zijn in een shft-situatie .. waarde..ruilen...etc

Link naar reactie

Ja wij hebben een metaaldetector, het is een Scope, waterproof head, weet ff het typenr niet... En ja dat kan erg handig zijn, wij zijn bijvoorbeeld nu een pijlpunt van een pijl voor de kruisboog kwijt, ergens in de tuin, morgen gaan we met de Scope op zoek naar dat ding...

overigens wonen wij langs een Romeins pad hier... je kan vele munten en ook goud vinden met dat ding (ook gevonden al) dit kan handig zijn in een shft-situatie .. waarde..ruilen...etc

Je zal een C Scope bedoelen denk ik.

En nu niet allemaal denken dat je elke week goud gaat vinden.

In het zoekers wereldje zeggen ze eens in de 7 jaar.

(Al vind ik dat onzin want na een flink strandseizoen kan je bijna wekelijks vinden...

Greener

Link naar reactie

Je zal een C Scope bedoelen denk ik.

En nu niet allemaal denken dat je elke week goud gaat vinden.

In het zoekers wereldje zeggen ze eens in de 7 jaar.

(Al vind ik dat onzin want na een flink strandseizoen kan je bijna wekelijks vinden...

Greener

Ja klopt! het is een C Scope... schreef het uit mijn hoofd... hij staat in een andere kamer in de kast..:-) thanks voor de correctie!

Link naar reactie

kerkepaden na gaan, daarlangs liepen de rijke boeren en boerinnen eeuwenlang in hun mooiste kleding en mooiste juwelen wekelijks naar de kerk. Als er elk jaar een sieraad werd verloren, kun je na 200 jaar 200 sieraden vinden.

Ook na een hoogseizoen de stranden na gaan kan geen kwaad:D

voor kinderen die er hun eigen zakgeld mee kunnen verdienen. Ook vinden ze lege bierflesjes en andere statiegeldflessen omdat ze bewust naar grond kijken, deze kunnen ze inleveren statiegeld en walla batterijen voor detector. Hoppa meteen rommel uit de natuur.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...