Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Hoe linkse gungrabbers 10 miljoen wapens in amerikaanse burger handen dwongen.

Gast Survival

Recommended Posts

Nadat een psychopaat al 4 keer was geweigerd op de aanschaf van een wapen, besloot de gestoorde jongen om de wapens van zijn moeder te pikken na haar gruwelijk af te slachten. In zijn quest om zoveel mogelijk mensen met zich mee te nemen in een poging op op het nationale nieuw te komen schoot de gestoorde jongen 26 mensen dood met deze illegale wapens.

Dit incident is de reden dat het geboorterecht van de amerikaan en een fundament van alle amerikaanse wetten onder vuur ligt. De linkse hippies die het liefst een ontwapende bevolking ziet die geheel afhankelijk van de staat is grijpt dit incident aan om de wapens van de amerikanen af te pakken. In reactie op deze doomdenkers kochten de amerikanen de afgelopen week meer dan 10 miljoen wapens en 1 miljard kogels.

Official numbers are not yet available, but by my estimates, in the last ten days alone over 10 million firearms were purchased in America, and over a billion rounds of ammunition were taken home and put away by U.S. gun owners.

http://www.infowars.com/a-warning-to-gun-grabbers-and-collectivist-media-by-calling-for-gun-control-you-are-unleashing-your-own-worst-nightmare/

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

wat wil je , met beren om elke hoek,wolven in je achtertuin en gangs in iedere steeg..........

het is ze met de paplepel ingegoten,staat in de grondwet,ze zijn in iedere fatsoenlijke sportwinkel te koop,de munitie in elke prijsklasse.....

ik ben een aantal malen op vakantie geweest in amerika en heb zelf gezien hoe het wapenbezit in de maatschappij ingebakken zit.....

maar ook de bloemen bij de plek waar een agent vader van 5 kinderen doodgeschoten is tijdens een routine controle....

het is soms recht en soms krom en soms is je recht krom

gegroet

Dit is dus een recept voor ellende. Als de Amerikaanse overheid echt de guns gaat grabben (wat er links is aan de Amerikaanse overheid mag je me uitleggen, zelfs de democraten zijn daar zo ultrarechts en "law and order" gericht dat Wilders en de SGP er links bij lijken) dan zullen ze dat met een dusdanige overmacht doen dat dat welhaast tot een burgeroorlog zal leiden.

Nadat een psychopaat al 4 keer was geweigerd op de aanschaf van een wapen, besloot de gestoorde jongen om de wapens van zijn moeder te pikken na haar gruwelijk af te slachten. In zijn quest om zoveel mogelijk mensen met zich mee te nemen in een poging op op het nationale nieuw te komen schoot de gestoorde jongen 26 mensen dood met deze illegale wapens.

Dit incident is de reden dat het geboorterecht van de amerikaan en een fundament van alle amerikaanse wetten onder vuur ligt. De linkse hippies die het liefst een ontwapende bevolking ziet die geheel afhankelijk van de staat is grijpt dit incident aan om de wapens van de amerikanen af te pakken. In reactie op deze doomdenkers kochten de amerikanen de afgelopen week meer dan 10 miljoen wapens en 1 miljard kogels.

http://www.infowars.com/a-warning-to-gun-grabbers-and-collectivist-media-by-calling-for-gun-control-you-are-unleashing-your-own-worst-nightmare/

Infowars, altijd met een korreltje zout nemen. Daarnaast een beetje vreemde post, volgens mij had die jongen geen illegale wapens.

Ik geloof wel dat de USA overheid bang is dat de burgers in opstand komen.

Zie NDAA/FEMA camps.

In het 2e ammandement staat ook dat het recht om wapens te dragen ook bedoeld is om eventuele malafide overheden te verdrijven. Dat dat de laatste paar 100 jaar niet nodig was wil niet zeggen dat het nooit meer gebeurd.

De (schijn)welvaart heeft de US burgers afgestompt voor het gevaar welke deze overheid betekent voor de bevolking en toekomstige generaties maar steeds meer mensen worden wakker en dat heeft Owebummah c.s. écht wel in de gaten.

Ik verwacht binnenkort een hoop meer CNN/Fox berichten over "terroristische" preppers welke met veel bombarie opgeladen worden onder de NDAA act.

In de realiteit kan de overheid de macht nemen op elk moment ze wil (of dacht je dat een paar boeren met een AR tegen het leger op kunnen ofzo?), dus dat 2de amendement is al zo lang achterhaald dat het niet mooi meer is en heeft dus geen enkel ander doel dan als drogreden te dienen voor een paar rechtse neocons.

De paupers hebben echter alweer niet door dat de helft van de politieke voorstanders van vrije wapens heel grote financïele belangen heeft bij dat zo te houden en geen reet geeft om de zogezegde rechten van de burgers.

Op die manier ga je echt wel geloven dat een bevolking de leiders heeft die ze verdient...

In de realiteit kan de overheid de macht nemen op elk moment ze wil (of dacht je dat een paar boeren met een AR tegen het leger op kunnen ofzo?), dus dat 2de amendement is al zo lang achterhaald dat het niet mooi meer is en heeft dus geen enkel ander doel dan als drogreden te dienen voor een paar rechtse neocons.

De paupers hebben echter alweer niet door dat de helft van de politieke voorstanders van vrije wapens heel grote financïele belangen heeft bij dat zo te houden en geen reet geeft om de zogezegde rechten van de burgers.

Op die manier ga je echt wel geloven dat een bevolking de leiders heeft die ze verdient...

Alleen vergeet je dat de strijdkrachten een eed hebben afgelegd om de grondwet te beschermen, dus het is maar zeer de vraag of alle militairen zich zomaar tegen de eigen bevolking zullen keren in het scenario dat je noemt.

Ik ben geen kenner op dit gebied, maar volgens mij sla je de plank een paar keer mis.

Ten eerste: De moeder van de jongen bezat die wapens niet illegaal.

Ten tweede: Het voorstel om de wapenwet aan te scherpen, houdt niet in dat men een algeheel verbod wil op vuurwapens, maar slechts een verbod op assaultrifles, automatische wapens en magazijnen die meer dan 7 patronen bevatten. Het voorkomt geen schietincidenten, maar het beperkt mogelijk wel het aantal slachtoffers.

Ten derde: Waarom zijn mensen die nadenken over gevolgen van zulk vrij wapenbezit doomdenkers? Volgens mij zijn zij juist de rationele in deze.

Ten vierde: De wapenlobby heeft het 2de amendement totaal naar hun hand gezet om hun omzet te kunnen vergroten. Is het in het bezit mogen hebben en dragen van een vuurwapen niet genoeg?

Ten vijfde: Ik moest kloppen, want de bel deed het niet.

:o

........

Ten vierde: De wapenlobby heeft het 2de amendement totaal naar hun hand gezet om hun omzet te kunnen vergroten. Is het in het bezit mogen hebben en dragen van een vuurwapen niet genoeg?

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bill_of_Rights_%28VS%29

II. Recht op vrij wapenbezit

Aangezien een goed geregelde militie nodig is voor de veiligheid van een vrije staat, zal geen inbreuk worden gemaakt op het recht van het volk om wapens te bezitten en te dragen.

De wapenlobby heeft met dit amendement (toegevoegd op 15 december 1791aan de grondwet) en de Grondwet an sich in de VS niets te maken.... en kan daar ook niets aan veranderen.

Het bezit en dracht (en gebruik) is een basisrecht dat in de grondwet aldaar verankerd is.

Ik ben geen kenner op dit gebied, maar volgens mij sla je de plank een paar keer mis.

Ten tweede: Het voorstel om de wapenwet aan te scherpen, houdt niet in dat men een algeheel verbod wil op vuurwapens, maar slechts een verbod op assaultrifles, automatische wapens en magazijnen die meer dan 7 patronen bevatten. Het voorkomt geen schietincidenten, maar het beperkt mogelijk wel het aantal slachtoffers.

Volautomatisch is al verboden volgens mij (wat uitzonderingen voor historisch schiettuig), in dit geval zou het om semi automatisch gaan. Magazijn capaciteit discusseren is al helemaal belachelijk, magazijn verwisselen kan de gemiddelde schutter binnen enkele seconden.

In de realiteit kan de overheid de macht nemen op elk moment ze wil (of dacht je dat een paar boeren met een AR tegen het leger op kunnen ofzo?),...

Jij hebt je nooit verdiept in gerullia oorlogsvoering! De amerikanen en russen konden niet eens wat afghanen met oude wapen uit de koude oorlog aan en de irakezen al helemaal niet. In Amerika zijn 280 miljoen nieuwe vuurwapens in bezit van mensen die er beter mee kunnen schieten als een Nederlandse soldaat.

In 2 weken zijn er meer nieuwe moderne wapens verkocht dan dat er in Europa door burgers in bezit zijn. De stelling is dan ook de amerikaanse wapenbezitters kunnen de regering afzetten zodra zij daarvoor kiezen.

En dat leger is sowieso niet in Amerika maar in andere delen van het emperium.

Ten eerste: De moeder van de jongen bezat die wapens niet illegaal.

Ten derde: Waarom zijn mensen die nadenken over gevolgen van zulk vrij wapenbezit doomdenkers? Volgens mij zijn zij juist de rationele in deze.

Ten vijfde: Ik moest kloppen, want de bel deed het niet.

:o

1- wapen van zijn moeder was legaal op het moment dat hij het pikte werd het illegaal. Als ik een politieagent doodt en zijn wapen inpik is dat wapen ook illegaal.

2- automatische wapens zijn al min of meer verboden en niemand die daar om zal huilen. het verbod gaat om semi-automatische wapens dat zijn bijna alle wapens die verkocht worden! Ze willen dat alleen bold-action geweren te koop zijn dat betekent dat 80% van de wapens illegaal zijn net als alle handguns.

3- Het zijn doomdenkers omdat er slechts een aantal doden door massa schietpartijen zijn en dat aantal blijft al decennia lang gelijk. De helft van alle school shootings zijn nog eens simpele gang moorden ook met illegale wapens. er sterven meer mensen door politie kiogels en zelfs door politie tazers dan door schoolshootings.

Vuurwapens worden 21 keer zo vaak gebruikt om misdaden te stoppen dan dat ermee geschoten wordt. Doomdenkers dus unrationele angst. het i sgevaarlijker om aan het verkeer mee te nemen dan er gevaar is dat iemand met een legaal wapen je zomaar kapot schiet met een automatisch wapen.

4- Net zoals we in Nederland officieel ook wapens mogen gebruiken zij het onder toeziend oog op de schietbaan waar het wapen voor je wordt geladen en vastgeschroefd is aan de muur. Maar je mag zelf de trekker over halen?

Het tweede amendment is gemaakt om de macht bij de vrije burger te houden en zo de regering ervan te weerhouden om totale macht toe te eigenen. Zoals we in Europa nu zien. En dat betekent dus niet om een sier musket te mogen dragen en houden, maar om nieuwe moderne wapens te bezitten en het recht om ze te gebruiken in zelfverdediging.

5- WTF?

6- er zijn al wapenwetten, zo mocht deze malloot ook geen geweer kopen en was de school zelf helemaal ontwapens vanwege de strenge wapenwetten in de staat.

Wat is je punt exact @Survival? Het feit is vrij algemeen bekend.

Ik heb geen aantallen voorbij zien komen in de Nederlandse media zal ik wel de verkeerde bronnen hebben gebruikt als jij het wel hebt gezien.

Het aantal van 10 miljoen vind ikzelf wel nieuwswaardig, zoveel private wapens zullen wij noooit in de EU hebben.

Het punt is uiteraard dat als Obama de zomer in zijn kop krijgt en wapens gaat confisceren dat er een herhaling van 1774 (toen de britten de Amerikaanse guns probeerden af te pakken) plaats kan vinden en er een heuse SHTF ontstaat in USA.

Het punt is uiteraard dat als Obama de zomer in zijn kop krijgt en wapens gaat confisceren dat er een herhaling van 1774 (toen de britten de Amerikaanse guns probeerden af te pakken) plaats kan vinden en er een heuse SHTF ontstaat in USA.

Dat had ik dan graag in de openingspost willen zien staan in plaats van de nogal suggestieve text die je er nu geplaatst hebt.

Jij hebt je nooit verdiept in gerullia oorlogsvoering! De amerikanen en russen konden niet eens wat afghanen met oude wapen uit de koude oorlog aan en de irakezen al helemaal niet. In Amerika zijn 280 miljoen nieuwe vuurwapens in bezit van mensen die er beter mee kunnen schieten als een Nederlandse soldaat.

In 2 weken zijn er meer nieuwe moderne wapens verkocht dan dat er in Europa door burgers in bezit zijn. De stelling is dan ook de amerikaanse wapenbezitters kunnen de regering afzetten zodra zij daarvoor kiezen.

En dat leger is sowieso niet in Amerika maar in andere delen van het emperium.

Guerilla lol, dat kan ja, maar je gaat die oorlogsgeharde, ultra spartaans levende Afganen toch niet beledigen met ze te vergelijken met de Amerikanen zeker :)

• Leuk 1

nog een argument trouwens: de federale overheid mag volgense 2nd amendement niet aan het wapenrecht voor individuen komen, enkel de staten (state) regering mag dat.

belangrijk is dat de constitution verwoord is in die vorm, een lijst van dingen waar de feds niet aan mogen komen, dus obama, ga maar weer lekker golfen op hawaii, houdoe vieze gungrabbin warmonger.

1- ...op het moment dat hij het pikte werd het illegaal.

2- ...het verbod gaat om semi-automatische wapens dat zijn bijna alle wapens die verkocht worden! Ze willen dat alleen bold-action geweren te koop zijn dat betekent dat 80% van de wapens illegaal zijn net als alle handguns.

Hier heb je wel een paar punten. Ik had niet begrepen, of ik kan me eigenlijk niet voorstellen, dat men daar echt alle semi-automatische wapens wil verbieden, want dat lijkt me echt onmogelijk.

Zover zal het wel niet komen. Zo het niet zijn dat ze hoog inzetten, zodat ze nog wat onderhandelingsruimte hebben?

@Charlie tja de link is al gelegd tussen assault rifles en semi-automatische wapens automatische wapens zijn al verboden dus het is duidelijk dat ze alle semi-automatische wapens willen verbieden. Het zal inderdaad wel incrementeel ingevoerd worden lees eerst registreren dan een vergunning nodig hebben en dan gewoon geen vergunningen meer uitgeven :)

Zoals hitler, stalin eu en alle andere totalitaire overheden gedaan hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...