Ga naar inhoud
GENEGEERD

We zijn d'r nog niet

GeTi
 Share

Recommended Posts

Wie dacht dat de de omwenteling na 21/12/12 rustig verlopen was, heeft na het bekijken van deze webpage toch een iets ander gevoel. (ik in ieder geval zeker)

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=3733:grijze-dag-nee-hoor-we-hebben-twee-zonnen-video&catid=35:universum&Itemid=48

Mij benieuwen wanneer dit op het NOS komt. ;):confused:

Groet,

Rustbrenger

(of misschien nu Onruststoker)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ze hadden ook een foto van die "Nibiru" een lange tijd geleden gepubliceerd maar dat was gewoon een foto van onze eigen zon met een filter eroverheen.

Ik betwijfel het dat er "iets" op ons af komt, teveel UFO's in cyberspace, teveel contradicties.

Zelfs foto's die van NASA afkomstig zouden zijn kunnen fake zijn. Ik kan ook een foto ergens plaatsen en claimen dat het van NASA afkomstig is. Tegenwoordig met al die photo retouching programma's kun je van niets iets maken. Zeer kundig allemaal, maar verontrustend voor de naievelingen onder ons. Als er een grote atoombom op de aarde afstormd die de wereld laat exploderen hoef ik dat niet te weten, kan toch niet even snel een shuttle pakken en naar een andere planeet verhuizen. :)

Link naar reactie

Waarom heb je behoefte aan redelijk fictieve issues, als er al zo veel concrete, potentiele gevaren zijn, die wat betreft inpact veel groter zijn dan het domweg vergaan van de aarde wat btw een on ontkomelijk nutuurkundig feit is?

Ik zie doodgaan als een feit dus als dat om welke reden dan ook on ontkoombaar is dan heb ik daar vrede mee.

Ik maak me juist druk om die situaties waarbij het wel voorkombaar is en dan zeker als het risico van buitenaf, andere mensen, komt en ik daar geen aanleiding tot heb gegeven of domweg slachtoffer van iemand anders zijn handelen ben.

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Is dit niet wat ze noemen een bij-zon? Dat was laatst nog eens op het journaal, enkele weken terug, tijdens het weerbericht.

De uitleg was dat dit een soort van weerkaatsing is van de zon zelf in een bepaalde luchtlaag. Het zei iets over het te verwachten weer (verandering) maar ik heb niet opgeslagen wat precies.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...