Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe anderen preppers zien....

Kans
 Share

Recommended Posts

Ik vind dit een goed stuk.

Het beschrijft heel goed hoe nu het sentiment in Amerika is over preppers.

Ik zie Amerika nog steeds als het het bij ons over een jaar jaar of eerder zal kunnen zijn.

Niet op detail niveau maar wel de algemene trend.

Het is basis menselijk gedrag, wat mensen niet begrijpen zijn ze bang voor, waar ze niet tegenop kunnen wordt vaak gehaat.

Het is niet leuk om te beseffen dat deze dingen ook ons als preppers te wachten kan staan.

Maar goed we preppen en mischien ook beter voor deze mogelijke gedachtes die niet preppers over ons kunnen hebben/krijgen.

http://www.shtfplan.com/emergency-preparedness/what-does-it-mean-to-prepare-for-the-economic-collapse_12242012

Grt

Kans

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Kans: Als ik het goed begrijp richt de kritiek en de agressie zich toch vooral op het vuurwapenbezit van de Amerikaanse preppers?

Dat is een van de nieuwe speerpunten sinds een recente shietpartij gerelateerd was aan een prepper.

Nu zijn alle peppers per definitie mensen met een arsenaal , die blijkbaar ook deze wapens zonder enige aanleiding zullen gebruiken.

Wat de andere wapenbezitters anders maakt?

Waarom de andere schietparijen die niet gerelateerd zijn aan preppers even vergeten worden?

Ik denk dat het veel verder gaat dan alleen de wapens, die nu wel even op de voorgrond staan?

Grt,

Kans

Link naar reactie

Je moest eens weten hoe ik denk over mensen die niet de verantwoordelijkheid nemen om een beetje extra eten in huis te hebben :p

BTW als ze zo begaan zijn met onzinnige doden dan zouden ze eerst eens de alcoholgebruikers aan moeten pakken en de mensen met illegale voordat ze huilie gaan doen over verantwoordelijke mensen met legale wapens.

Link naar reactie

who cares, we hebben hier geen Amerikaanse praktijken, we zijn wat nuchterder. Sommige noemen het een grote voorraadkast hebben en weten niet eens dat andere het preppen noemen. Tjah, what's in a name.

Er zijn ook mensen al veel op voorraad maar zonder label prepper...maar dan is er niets aan de hand? Tjah..dat zegt meer over de mensen die zo reageren op de door hen zelf opgehangen labels, zou ik zeggen ;-)

Ik vind vooral de normale of niet prepper evil, ze nemen geen enkele verantwoording en zouden per direct te verantwoording moeten worden geroepen en we moeten hen dure speelgoed afpakken en geven aan de arme kinderen.

Ook hen eigen kinderen hebben te veel speelgoed, zo veel dat ze zich weer gaan vervelen, ook dit is gewoon absurd en we moeten actie ondernemen tegen deze rare onverantwoordelijke mensen.

Tjah omdraaien klinkt ook leuk, gaan we doen man...ohw wacht, dat doe ik al continu ;-)

Link naar reactie

Klopt inderdaad, rijke mensen hebben standaard 2 keer zoveel in huis als wat ik met moeite bij elkaar gespaard heb. Waar zij gewoon een vijvertje in de tuin hebben voor wat extra water moet ik moeilijk gaan doen met jerrycans in mij appartementje.

In America zijn 270 miljoen wapens in de handen van burgers je moet wel echt gestoord zijn om geen wapen bij je voorbereidingen te voegen. zeker als je weet dat er 45 miljoen amerikanen van voedselbonnen leven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...