Ga naar inhoud
GENEGEERD

Praktijk is toch de beste leer!!!


Preppy

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...
als je praktijk wilt, moet je misschien eens googlen op "Selco"

die heeft zn ervaringen opgeschreven over zn ervaringen in de balkan oorlog

 

Ik heb die link al eens gepost je moet dan ff shtf school google.(kon die tread niet meer vinden).Is inderdaad n goed Blog van Selco.Maar voor Praktijk moet je toch zelf de deur uitgaan.Naar de Bossen de Bergen of de Woestijn....(t liefst met je BOB op je rug)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Selco link is zeer interresant.

 

Omdat ik graag dingen in een groter geheel zie, viel me wel op dat hij een zeer specifieke omstandigheid beschrijft: ingesloten door vijandelijke troepen, geen ontsnapping mogelijk, dagelijks geweld. Overleven was alleen mogelijk door gedropte MREs.

Ik vraag me af hoe waarschijnlijk zo'n scenario is voor NL.

 

Inderdaad gaat t nou net om dat grotere geheel....Door die specifieke omstandigheid heeft hij de ervaring gehad met ...watergebrek ,uitbraak van ziektes ,,honger,ruilhandel.plunderende en verkrachtende bendes,Noodhulp bij gewonden ect ect...allemaal stuk voor stuk zaken die ook in n heel ander scenario mogelijk zouden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...