Ga naar inhoud
GENEGEERD

Handig boek


athuahalpa

Aanbevolen berichten

Natuurlijk om je vooraf mee voor te bereiden en niet om het pas te gaan proberen als het zover is:

 

Houtkoorts.

 

Het boek behandelt in begrijpelijk nederlands, hoe je een boog moet maken uit welke boomtak of stam dan ook. Er staan erg duidelijke foto's in en het heeft een stappenplan.

 

Het is mogelijk in 2 dagen een zeer accurate boog te bouwen met eenvoudige hulpmiddelen. Ik heb onlangs met enkele van deze bogen mogen schieten en het is erg goed te doen.

 

In het verleden heb ik al eens bogen gebouwd maar deze waren niet accuraat. Met dit boek gaat dat zeker anders worden. Van het voorjaar zal ik het weer eens proberen, zit nu middenin het jachtseizoen (zonder boog wel te verstaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat boek is hier volgens mij al een keer ergens eerder genoemd, volgens mij door @Keyser Suze , als ik mij niet vergis. Het staat iig nog steeds hoog op mijn verlanglijstje......en daar zal t ook nog wel even even blijven aangezien het in Spanje crisis is en ook Lapland nu niet een van de sterkste economien heeft en ik in de huidige omstandigheden ook nog lang niet jarig ben :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat boek is hier volgens mij al een keer ergens eerder genoemd, volgens mij door @Keyser Suze , als ik mij niet vergis. Het staat iig nog steeds hoog op mijn verlanglijstje......en daar zal t ook nog wel even even blijven aangezien het in Spanje crisis is en ook Lapland nu niet een van de sterkste economien heeft en ik in de huidige omstandigheden ook nog lang niet jarig ben :p

 

Je hebt goed opgelet! Boek is erg goed, ik heb twee prima bogen gemaakt, eentje deed krak maar die bouwde ik niet volgens het boek:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...