Ga naar inhoud
GENEGEERD

mylar bags, desiccants én oxygen removers voor kleine hoeveelheden (meds bijv.)?


theyo

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

hier nog een vraag over mylan zakken én oxygen absorbers én desiccants. Ik heb hier al meermalen verscheidene firma's in de USA over gemaild, maar ze geven geen antwoord (Sorbent Systems bv.) of verkopen alleen in bulk, en de klantenservices geven kennelijk ook geen inhoudelijke info over het gebruik van hun produkten aan kleinschalige particulieren.

 

Ik wil nl. graag wat vitaminesupplementen ( redelijk duur spul, heb ik destijds in een wat grotere hoeveelheid besteld vanuit US) ook in mylar zakken ( 7 mm., kleine maat) kunnen sealen en er een zuurstofremover bij doen én een desiccant. Ik heb in feite maar een paar zakjes nodig, maar ik wil wel dat het langere tijd houdbaar blijft . Een desiccant lijkt me goed om een en ander droog te houden. Nu schijnt het wel weer dat oxygen absorbers en desiccants niet te dicht naast elkaar gebruikt kunnen worden, omdat dat de werking van de oxygen remover tegengaat.

 

Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. En ik weet (a) niet waar ik kleine hoeveelheden van dit alles kan bestellen en (b) hoe ik dan te werk moet gaan met het verpakken van een en ander in de mylar bag met gebruik van een desiccant én een oxygen remover binnen de zak.

Kan iemand mij hierin adviseren? Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...