Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe aflevering DD Preppers


retgals

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner

Wat me eerder zorgen baart is dat die ene dochter het gebruik van wapens steeds vergelijkt met het gemak waarmee ze wapens in een videogame kan gebruiken. Met de recente gebeurtenissen in Amerika, krabbel ik me dan wel even achter de oren eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner

En lol over de afsluitende tekst van de eerste video. Ondanks de recessie en de Europese schuldencrisis.... Hmmm, dacht toch dat het balletje was gaan rollen in Amerika.

 

Ik ga aflevering twee niet kijken. Ik zat me tijdens het eerste filmpje serieus af te vragen of dit niet gewoon een tv serie met een script is. Allemaal te gemaak enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En lol over de afsluitende tekst van de eerste video. Ondanks de recessie en de Europese schuldencrisis.... Hmmm, dacht toch dat het balletje was gaan rollen in Amerika.

 

Ik ga aflevering twee niet kijken. Ik zat me tijdens het eerste filmpje serieus af te vragen of dit niet gewoon een tv serie met een script is. Allemaal te gemaak enzo.

 

Die mensen krijgen inderdaad te horen wat ze moeten zeggen en hoe,Met name waarvoor zij preppen.

Dit wordt uiteraard aangedikt.

Wat mij opviel was dat die koshere prepper nu in een relatieve veiligheid leeft,Terug wilt naar hotspot Israél om daar

beschermd te worden?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo raar toch Israel doet er alles aaan om zijn burgers te beschermen. Usa en Europa doen niet een aan hun grenzen bewaken meer dan 30 miljoen illegale in USA en in EU waarschijnlijk meer dan 10 miljoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo raar toch Israel doet er alles aaan om zijn burgers te beschermen. Usa en Europa doen niet een aan hun grenzen bewaken meer dan 30 miljoen illegale in USA en in EU waarschijnlijk meer dan 10 miljoen.

 

Daar ben ik het met je eens,Alleen wat ik bedoelde was dat ik het tegenstrijdig vindt om vanuit een safe gebied naar een hotspot

te gaan voor protectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mensen krijgen inderdaad te horen wat ze moeten zeggen en hoe,Met name waarvoor zij preppen.

Dit wordt uiteraard aangedikt.

Wat mij opviel was dat die koshere prepper nu in een relatieve veiligheid leeft,Terug wilt naar hotspot Israél om daar

beschermd te worden?.

 

En die eerste rijke knakker die bang is voor een aardbeving... gebruik je centen dan om met je gezin te verhuizen naar een aardbevingsvrij gebied. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo raar toch Israel doet er alles aaan om zijn burgers te beschermen. Usa en Europa doen niet een aan hun grenzen bewaken meer dan 30 miljoen illegale in USA en in EU waarschijnlijk meer dan 10 miljoen.

 

Israel is een land kleiner dan Groningen, Drente, Overijssel en Gelderland tesamen, omringd door volkeren die de joden dood willen zien, met een geschiedenis van dodelijke zelfmoordaanvallen. Daar leven is natuurlijk veel veiliger dan leven in de VS waar joden een aanzienlijke positie in de samenleving vormen en de laatste terreuraanval 11 jaar geleden plaatsvond. Ik denk dat hij werkelijk gelooft dat Obama een moslim is die elke jood wil doden. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie niet raar dat op het einde bij elke prepper de punten weg gegeven worden en dat die bijna gelijk zijn??

De man uit israel had nog meer punten als de rijke meneer en die gene met zijn algen????

En die had door zijn geld meer voedsel en spullen dan deze man

 

De man met de algen geef ik de meeste overlevings kans maar dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis wa eigenlijk met dit soort uitzendingen...

Wel grappig om te zien hoe deze mensen zich voorbereiden op iets wat kan gebeuren maar ergens geloof ik dat die uitzendingen mensen niet "wakker" maakt maar juist nog meer laten inslapen.

Ze worden toch enigszins als idioten neergezet.

Ze moesten toch een nieuw programma bedenken voor hun kanaal? Ben benieuwd wat het volgende programma word na deze uitzendingen...

 

Gisteren voor het eerst na lange tijd voor de buis gehangen voor regulier TV-vermaak, na 45 minuten ging de TV weer uit, omdat er na elke 10 minuten reclame kwam. En dat is met National Geographic ook zo het geval.

 

Maar serieus... DD? Ik dacht aan Double-D ipv Dooms Day... lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Projecten van bijna 40 jaar geleden, zoals de http://dekleineaarde.nl/ of http://www.de12ambachten.nl/ of de boeken van Pieter Boxman zijn niet zo spectaculair, jammer genoeg.

 

Deze mensen hebben ontzettend veel uitgeprobeerd en ge-experimenteerd. Zeer leerzaam. Eerlijk gezegd ken ik weinig voorbeelden van mensen die hun perma-cultuur ideeen al 40 jaar in de praktijk brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie niet raar dat op het einde bij elke prepper de punten weg gegeven worden en dat die bijna gelijk zijn??

De man uit israel had nog meer punten als de rijke meneer en die gene met zijn algen????

En die had door zijn geld meer voedsel en spullen dan deze man

 

De man met de algen geef ik de meeste overlevings kans maar dat is mijn mening.

 

Die asessment op het eind is naar mening ook loze lucht.

Ik ben ook wel benieuwd hoe de preps van dat zogenaamde practical preppers uitslagteam erzelf uitziet?.

Vermoedelijk ook loze lucht,Maar het kan altijd beter !.

Meer lucht !!.

 

Persoonlijk geef ik die Israelier de meeste kans,Deze kerel is van kleins af aan al in een dreigende

situatie opgegroeid.

De meeste die men nu op de TV zien zijn recentelijk begonnen te preppen dat is al een zeer groot verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis wa eigenlijk met dit soort uitzendingen...

Wel grappig om te zien hoe deze mensen zich voorbereiden op iets wat kan gebeuren maar ergens geloof ik dat die uitzendingen mensen niet "wakker" maakt maar juist nog meer laten inslapen.

Ze worden toch enigszins als idioten neergezet.

Ze moesten toch een nieuw programma bedenken voor hun kanaal? Ben benieuwd wat het volgende programma word na deze uitzendingen...

 

Gisteren voor het eerst na lange tijd voor de buis gehangen voor regulier TV-vermaak, na 45 minuten ging de TV weer uit, omdat er na elke 10 minuten reclame kwam. En dat is met National Geographic ook zo het geval.

 

Maar serieus... DD? Ik dacht aan Double-D ipv Dooms Day... lol

 

Doordat deze mensen in het programma format als fanatieke figuren sommige tot het extreme af, Worden afgebeeld worden zij door de

anderen niet serieus genomen.

Zouden zij het format aanpassen kost dat hun de kijkcijfers.

Binnenkort start de serie "mountain man" ik denk dat ik mij hierin meer kan vinden.

Dubbel D is ook tof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...