Ga naar inhoud
GENEGEERD

Supervulkaan roert zich op 50 km van Duits-Belgische grens

Cyberbeer
 Share

Recommended Posts

De hele wereld houdt de adem in bij onheilsberichten over de supervulkanen zoals onder Yellowstone in de VS, de grote broer van de Vesuvius nabij Napels of de IJslandse schrik Katla, maar nu blijkt er ook zo'n levensgevaarlijk exemplaar aan onze voordeur te liggen. Lees hieronder verder...

http://www.wereldgeheimen.nl/wg/index.php?option=com_content&view=article&id=3641:supervulkaan-roert-zich-op-50-km-van-duits-belgische-grens&catid=42:de-wereld&Itemid=70

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin

Ik kan mij nog herinneren dat dit nieuws een paar jaar geleden ook de gewone media haalde hier in Nederland. Schijnbaar gebeurt dat ontgassen al honderden jaren en is geen verschijnsel dat zich nu doordoet als aankondiging van een uitbarsting. Wel erg interessant dit soort zaken om te lezen al is het alleen al maar dat we op de goede weg zitten om te "preppen". Stel je eens voor, verwacht ik een ineenstorting van het financiele systeem krijgt we een dikke aslaag over ons heen :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...