Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Mr. Gold

[Teledoc] Geweldige documentaire over vader die zijn geld verspeelde van zijn zoon.

Recommended Posts

Ik heb net op uitzending gemist een Teledoc uitzending gezien die uitgezonden is door de IKON op maandag 17 december 2012. Regisseur Leo de Boer gaat in deze Nederlandse Inside Job op zoek naar het geld dat hij verspeelde in de financiële crisis. De zoektocht brengt hem in de wereld van het grote geld, banken en bonussen.

Echt een must see, geef deze documentaire een "9". Hier wordt ook heel duidelijk en helder uitgelegd wat geld nu eigenlijk is en rente. Een bijzonder verhaal van Leo de Boer en zijn zoon op een hele eerlijke manier door hem zelf gefilmd.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1313602

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Interessante film. Goed gemaakt.

Natuurlijk zitten er volgens mijn inzichten wat foutjes in, maar het is wel een leuke ontdekkingstocht.

Deze post delen

Ik heb 10 minuten gekeken en toen ging het opeens over een oplichter in Deurne. Als ik daarin geinteresseerd was dan keek ik wel naar Tros Opgelicht. Dus heb ik wat doorgescrolld en toen ging het nog over de sores van de filmmaker.

Deze film kaart niet de fraude aan die op grote schaal gebeurt bij de grote banken en richt zich op een relatief kleine krabbelaar. Iemand die 10 miljoen verduistert is een crimineel, iemand die 10 miljard verduisterd is een pilaar van de gemeenschap en staat boven enige vervolging (krijgt hooguit een boete die de belastingbetaler moet betalen).

Het is niet de Nederlandse Inside Job zoals geafficieerd. Die film ging over de grote jongens van Wall Street. Deze film gaat over het persoonlijke leed van kleine luiden, maar koppelt dat niet overtuigend terug naar het grote spel van de "to big to fails".

Deze post delen

ik vindt het een goede doc ook zeker de manier waarop hij het oplost zelf koop ik ook goud en zilver maar dat is als waardegarantie niet als investering

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...