Ga naar inhoud
GENEGEERD

Afgelopen 12 maanden 100k werklozen erbij....werkloosheid nu 7%

Teotwawki
 Share

Recommended Posts

AMSTERDAM -

Vorige maand zijn er in Nederland 12.000 werklozen bijgekomen, zo blijkt uit cijfers van het CBS. Bekeken over twaalf maanden steeg de werkloosheid met 100.000 naar 552.000. Dit is 7 procent van de beroepsbevolking.

[Mod] Meer is te lezen via onderstaande bron:

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/arbeid-sociale-zekerheid/publicaties/artikelen/archief/2012/2012-078-pb.htm

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

We gaan de goede kant op haha straks allemaal in 1 post. Er staat inderdaad wel CBS in je post maar die posten zelf zoveel documenten, je verplicht je lezer nu om iets te gaan zoeken wat jij wellicht allang voor je neus had liggen. Overigens probeer je in je post iets duidelijk te maken lijkt me, alleen vergeet je jouw motivatie erbij te zetten. Waarom heb je dit gepost en wat is volgens jouw de link tot het preppen? (Ik kan ook wel posten dat het afgelopen jaar meer Volkswagens zijn verkocht maar wat is de toegevoegde waarde dan van die post op dit forum? Wat heb ik eraan?)

Ik snap wat je probeert te zeggen (denk ik) maar als moderator is het de bedoeling dat wij er voor zorgen dat dit geen ''copy-paste bin'' wordt hier. De manier waarop dit overkomt is dat je gewoon een feit het forum opblaast waarna iedereen elkaar aankijkt met vragende ogen van 'ja, duz?'.

Post dus vooral je visie/motivatie nog even en zet iets in beweging hier ;)..

• Leuk 1
Link naar reactie

@Teotwawki,

Zag gisteren Nieuwsuur, met de directeur van CBS. Hoe het toch kom dat de begrotingscijfers voor volgend jaar naar beneden moesten worden bijgesteld? Weet je wat die lamlul zegt?

"Ja, de bezuinigingen blijken toch de economie af te remmen, zoals het IMF ook al heeft gezegd. Dat hadden we niet voorzien.."

Wat moet je nou met zulke waailappen? En volgens mij zeiden ze in diezelfde uitzending dat ze verwachten dat volgend jaar de werkeloosheid naar 6,7% zou stijgen en nu is het al 7%.

Maar goed, hij zal ook wel de opdracht krijgen niet een al te somber beeld te schetsen.

Link naar reactie

We gaan de goede kant op haha straks allemaal in 1 post. Er staat inderdaad wel CBS in je post maar die posten zelf zoveel documenten, je verplicht je lezer nu om iets te gaan zoeken wat jij wellicht allang voor je neus had liggen. Overigens probeer je in je post iets duidelijk te maken lijkt me, alleen vergeet je jouw motivatie erbij te zetten. Waarom heb je dit gepost en wat is volgens jouw de link tot het preppen? (Ik kan ook wel posten dat het afgelopen jaar meer Volkswagens zijn verkocht maar wat is de toegevoegde waarde dan van die post op dit forum? Wat heb ik eraan?)

Ik snap wat je probeert te zeggen (denk ik) maar als moderator is het de bedoeling dat wij er voor zorgen dat dit geen ''copy-paste bin'' wordt hier. De manier waarop dit overkomt is dat je gewoon een feit het forum opblaast waarna iedereen elkaar aankijkt met vragende ogen van 'ja, duz?'.

Post dus vooral je visie/motivatie nog even en zet iets in beweging hier ;)..

Accepteer gewoon wat er gepost wordt....probeer mij niet in jouw keurslijf te duwen....sla anders mijn berichten over.....niet moeilijk doen als het makkelijk kan is mijn advies.....

Link naar reactie

@Teotwawki,

Zag gisteren Nieuwsuur, met de directeur van CBS. Hoe het toch kom dat de begrotingscijfers voor volgend jaar naar beneden moesten worden bijgesteld? Weet je wat die lamlul zegt?

"Ja, de bezuinigingen blijken toch de economie af te remmen, zoals het IMF ook al heeft gezegd. Dat hadden we niet voorzien.."

Wat moet je nou met zulke waailappen? En volgens mij zeiden ze in diezelfde uitzending dat ze verwachten dat volgend jaar de werkeloosheid naar 6,7% zou stijgen en nu is het al 7%.

Maar goed, hij zal ook wel de opdracht krijgen niet een al te somber beeld te schetsen.

Uitermate twijfelachtig zo niet volsterkt achterhaald instituut dat CBS...teren op een soort onaantastbare autoriteits status die ze iig op basis van hun berichten van de afgelopen 5-6 jaar totaal niet verdienen.....wordt inmiddels hoofdzakelijk ingezet om de meute niet teveel te laten schrikken....

Link naar reactie

Accepteer gewoon wat er gepost wordt....probeer mij niet in jouw keurslijf te duwen....sla anders mijn berichten over.....niet moeilijk doen als het makkelijk kan is mijn advies.....

Als iedereen op ctrl-c en ctrl-v begint te rossen dan loopt het forum denk ik snel leeg. Als ik met informatie kom dat er een nucleaire oorlog komt 24 januari aanstaande dan wil je toch ook graag weten hoe ik eraan kom en wat mijn BRON is? Je begint toch ook geen werkopdracht zonder een duidelijk doel of eindresultaat? Waarom post je dan wel informatie zonder doel? Wij kunnen geen gedachten lezen en horen daarom graag WAT dat doel is.

En dit is een prepperforum geen forum voor brei-patronen of browny recepten en daarom zien wij graag WAAROM iets gepost wordt op DIT forum en wat de link met preppen is.

Ik probeer je hier niet in een keurslijf te drukken alleen maar de kwaliteit van je posts te verbeteren. Anders blijf jij ze gewoon maken en ik ze gewoon deleten...das zonde van ONZE tijd ;).

• Leuk 1
Link naar reactie

Als ik hier had gepost over de Tractatus-Logico-Philosophicus van Wittgenstein, had enige uitleg en motivatie wellicht op z'n plaats geweest....maar dit....never mind, ik zal mij in de toekomst conformeren aan de wensen van de moderator......

Ik begrijp, gezien je reakties, dat je je kunt vinden in de tractatus, maar vind je in dit geval zelf niet dat je zondigd tegen stelling 4,5,6, en vooral 7?:)

En probeer je vooral net zo onbegrijpelijk te zijn als Witgenstein, of zit er een diepere visie achter het aanhalen van zijn meest bekende werk:rolleyes:

Link naar reactie

Als ik hier had gepost over de Tractatus-Logico-Philosophicus van Wittgenstein, had enige uitleg en motivatie wellicht op z'n plaats geweest....maar dit....never mind, ik zal mij in de toekomst conformeren aan de wensen van de moderator......

Haha juist, maar goed als jij het er niet bij zet moeten wij aannames doen: ''Assumption is the mother off all fuckups..''

(Tijd voor een beetje drama):

Maar goed je hebt hier dus ook mensen die in eerste instantie wellicht preppen voor wat anders en die zullen de link niet zo snel zien als wij :).

Toch kudo's voor je enigzins meebuigende houding..

Link naar reactie

Bron erbij wellicht?

Klein beetje achtergrond informatie waarom je dit post? :) (Tuurlijk kan ik wel ff wat bedenken maar ik zou niks zomaar moeten hoeven aannemen, dat zou je ons moeten voorleggen :p)

Financiele of economsiche prepper gok ..als je ww krijgt dan kan je je hypo of huur nog betalen en eet je maar ff uit je voorraad ;-) Geen slechte gedachte, toch?!

bron; iets van rtlnieuws..kijk het nieuws...of zoek journaal24, word nos journaal ieder uur minimaal 4 keer herhaald :cool:

Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...