Ga naar inhoud
GENEGEERD

Einde van de wereld, les1 (Omroep Brabant)


Au3V

Aanbevolen berichten

Stel je voor dát het mis gaat, en wij straks in een maatschappij leven zonder stroom, water, verwarming. Wat kun je dan nú doen om ervoor te zorgen dat je (en je gezin) overleefd. Uit onderzoek blijkt dat mensen die de grote stroomstoring in de Bommelewaard hebben meegemaakt, nog steeds niet zijn voorbereid op een situatie zoals deze. Blijkbaar zien we liever niet wat er kan gebeuren. Omroep Brabant is op zoek naar mensen die zich wél voorbereiden. In een integer tv-item willen we begrijpen maken wat iedereen kan doen om voor zichzelf te zorgen, voor het geval dat het mis gaat. Wil jij het verschil maken in het leven van anderen? Bel me dan op 040-2949131 of mail me op Audrey.Verhagen@omroepbrabant.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Au3V: Preppers zijn er genoeg, getuige dit forum. Ik denk alleen dat de meesten anoniem willen blijven. Op lokale of nationale TV komen met je kop, locatie en al je spulletjes is hetzelfde als een uithangbord aan je huis hangen. HIER VOORRADEN en SUPPLIES!! En dan heb je nog de reacties van hun omgeving...

 

Vraag aan jou is dus, hoe je de anonimiteit kunt waarborgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...