Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

ronnepon

Evacuatie naar atoomschuilkelders begonnen ???????

Recommended Posts

Zijn er ergens berichten dat er mensen naar de grote atoom schuilkelders moeten gaan in Noorwegen of in de U.S ??

Neen.. Dus er gebeurt niets op 21-12-2012

Mochten er geselecteerde mensen zich ernaar toe moeten begeven,dan was dat allang bekend..

Denk of weet er iemand meer over.. Shoot.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Uhhh.... Ja ik heb uit extreem betrouwbare bron vernomen dat er inderdaad al enkele dagen geleden het eea opgang aan het komen is.....

Hebben CEO's verlof opgenomen?

Enkele staatshoofden verlof of in het buitenland?

Deze post delen

Gast Jager

Ik kreeg 3 maanden geleden al een oproep en bericht jullie hier nu over in mijn sinds vandaag betrokken bunkertje.

Hoezo? Jullie niet dan???

:p

Deze post delen

Gast Dick Berts

Zit jij in een bunkertje? In de bunker waar ik met mijn staf zit, heb je een fiets nodig om je te verplaatsen.

Deze post delen

Mocht het echt mis gaan dan zou ik theoretisch bij een defensiebunker terecht kunnen.

Maar dan moet de BOV wel met de zut daar geraken.

Dus tja...

Deze post delen

Gast Jager
Zit jij in een bunkertje? In de bunker waar ik met mijn staf zit, heb je een fiets nodig om je te verplaatsen.

Tsja, ben helaas geen officier ;)

Deze post delen

Gast gerbewoner

Ik denk ook dat het al begonnen is hoor. Had haast geen file op de weg naar huis dus er missen heel veel mensen :-D

Deze post delen

Lol. Nou als na de 21e de wereld alleen nog maar bewoond wordt door al dat uit de hoogte gevallen blauwbloederige pleps heb ik toch geen zin meer om daar tussen te leven :-)

Deze post delen

Lol. Nou als na de 21e de wereld alleen nog maar bewoond wordt door al dat uit de hoogte gevallen blauwbloederige pleps heb ik toch geen zin meer om daar tussen te leven :-)

neeeee er valt een bom op de aarde en alleen preppers.nl en alle leden blijven over ..

Zo heerlijk rustig..

xxbirgittexx

Liefde overwint alles!

Deze post delen

J o n g e n s e n m e i d e n , m o c h t e n m i j n b e r i c h t e n w e l l i c h t w a t t r a a g e n h a p e r i g d o o r k o m e n , d a n i s d a t v a n w e g e d e b r a k k e u p l i n k v a n d e s a t e l l i e t h i e r i n h e t I I S w a a r i k m e t @ m r . g o l d z i t : )

• Leuk 1

Deze post delen

@Dr.Prepper @mr.gold ... Toch wel de vrouw en de kids mee he.. en op tijd terug voor het feestje vrijdag.;o)

zo nu ff koffie maken..

xxbirgittexx

Liefde overwint alles!!

Deze post delen

Hee, jongens jullie zijn mij vergeten, nu ben ik weer verbaasd.................Oh, en Charlie ook al................

Nou, dan hebben jullie geen lol, jammer.......

Als jullie deurtje weer opengaat, ben ik allang gesmolkt...........ligt er een plasje voor je bunkerdeur...........:(

Deze post delen

Gast Bunkerprepper

Nou, als jullie de 21e geen berichten van mij krijgen... dan is dat omdat de EMP proof bepantsering van de bunker geen straling doorlaat :o

En de 22e... nou ja, dan hoop een stuk of 10 mensen van jullie te zien bij de rondleiding in Arnhem (zie preppers only). Als er niets gebeurd is natuurlijk :D

Bunkerprepper

Deze post delen

Sorry voor het late antwoord maar de muren van de bunker zijn te dik om internet te ontvangen dus ben maar even naar buiten gelopen.

Maarre nee, er zijn geen mensen opgeroepen om zich te melden in de wel of niet duur betaalde bunkers.

*gaat snel weer naar binnen*

Deze post delen

De dreiging van de 21e is alweer over, sorry folks.

Er zijn, alweer enige tijd geleden, nieuwe schilderingen gevonden van de maya's waarin ze data noemen ver na 21-12-2012. Waarom zouden ze dat doen als ze echt zouden geloven dat de 21e de dag des onheils is. Het was dus toch slechts het einde van hun baktun, net zoiets als onze 31 december....

Maar gelukkig hebben we nog wel heel veel andere scenario's die wellicht ook meer voor de hand liggen.

Dus waar smurfen blijven smurfen, kunnen preppers blijven preppen.

Deze post delen

De voorspelling is dat de wereld vergaat!

Dus tenzij die mooie bunker zich ofwel op een ruimteschip danwel een andere planeet bevind lijkt me die moeite nogal overbodig?

Ik prep dan ook voor een shtf situatie niet voor een einde van de wereld voorspelling....

Prep ze, ja ook na 21-12-2012

Kans

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...