Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zonnenbrand creme


Aanbevolen berichten

Misschien heb ik het over het hoofd gezien hoor? Maar kan dit niet vinden als topic.

 

Wij hebben ook zonnenbrandcreme bij onze kit zitten. Nu is het nog koud, maar het kan erg warm worden in Nederland. Ik heb 2x factor 50 liggen. Zijn er meerdere die hier ook aan hebben gedacht? Als je het nodig hebt lijkt me beter dat je het hebt, want verbranden kan veel ellende veroorzaken. Laat staan dat het moet genezen in zo'n periode.

 

Edit kan iemand de titel even aanpassen.. slaap nog half .. Zonnebrandcreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Ook al ben ik Indo-bloederig, ik mijd de zon wel.

Af en toe een beetje in de volle zon. Opbouwen. Creme gebruik ik nooit. Stinkt. Chemisch.

T-shirt en schaduw, voor alle mensen aan te bevelen, ivm UV-straling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al ben ik Indo-bloederig, ik mijd de zon wel.

Af en toe een beetje in de volle zon. Opbouwen. Creme gebruik ik nooit. Stinkt. Chemisch.

T-shirt en schaduw, voor alle mensen aan te bevelen, ivm UV-straling.

 

Na veel gelezen te hebben hoop ik toch wel dat onze zonnebrand plantaardig is, ik begin nu te aan veel dingen te twijfelen, wij hebben alles van Yves Roger, plantaardig en niet op dieren getest. Het is trouwens factor 30 en niet 50 zoals ik melde, sorry.

 

Voor de kids heb ik het graag bij me, zelf verbranden we ook niet snel. Het is meer voor het geval dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Na veel gelezen te hebben hoop ik toch wel dat onze zonnebrand plantaardig is, ik begin nu te aan veel dingen te twijfelen, wij hebben alles van Yves Roger, plantaardig en niet op dieren getest. Het is trouwens factor 30 en niet 50 zoals ik melde, sorry.

 

Voor de kids heb ik het graag bij me, zelf verbranden we ook niet snel. Het is meer voor het geval dat.

 

Hartstikke goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier niet nodig, ik loop in 45 gr zon te werken zonder van kleur te verschieten maar voor de kids lijkt het mij vooral handig om een petje, hoedje of grote zakdoek weg te leggen voor op het hoofd en vooral shirts met lange mouwen in te pakken...veel effectiever en makkelijker dan een cremmetje ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...