Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Of het aldanniet vrijdag de laatste dag is trekt enorm veel twijfels. Maar stel dat het nu echt de aller laatste dag is, wat zou je dan als laatste bericht doorgeven aan je vrienden en famillie? Ik ben namelijk een website tegengekomen dat rond dit thema een wedstrijd hebben opgesteld. Een beetje vreemd en origineel tegelijkertijd. Je kan er je "laatste bericht" inspreken en doorsturen naar wie je maar wil en een survival pack winnen... Als het dan toch het einde is dan heb je nog de mensen kunnen bereiken die je wou bereiken, zoniet dan kan je er nog iets nuttigs mee winnen. Wat zouden jullie zeggen?

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

"Laatste kans voor een feestje! Kom zsm. hier naar toe, en neem alle drank die je in huis hebt mee!"

Overigens, als ik een komeet door de lucht zie razen, wil ik niet echt afgeleid worden door een hoop sms'jes met 'laatste berichten'. En zit ik ook niet achter mijn email. ;)

Deze post delen

Grappig idee, die website. :)

Ik vraag me alleen wel af hoe je een website die je zelf hebt gemaakt 'tegen kunt komen'. :p

:D dat was ik me ook al af aan het vragen... of de naam "bubo" moet natuurlijk volledig los staan van de maker van de website "bubobox"

terwijl deze bubo zijn eerste bericht op het forum wijdt aan het noemen van deze website...

die preppers toch met hun complottheoriëen :D :D :D

Deze post delen

Grappig idee, die website. :)

Ik vraag me alleen wel af hoe je een website die je zelf hebt gemaakt 'tegen kunt komen'. :p

Klopt, ik heb inderdaad meegewerkt aan de website. You got me. Maar als ik het zo niet schrijf dan worden dit soort berichten meestal ook niet gelezen. In vele gevallen worden ze gewoon verwijderd van het forum :( ...

Het was een leuk initiatief van mijn collegas en ik heb er het artwork voor mogen maken.

Deze post delen

Klopt, ik heb inderdaad meegewerkt aan de website. You got me. Maar als ik het zo niet schrijf dan worden dit soort berichten meestal ook niet gelezen. In vele gevallen worden ze gewoon verwijderd van het forum :( ...

Het was een leuk initiatief van mijn collegas en ik heb er het artwork voor mogen maken.

Haha, je pakte het nog best subtiel aan hoor. :p

Ik zie dat je collega zich inmiddels ook heeft aangemeld. :o

Deze post delen

Haha, je pakte het nog best subtiel aan hoor. :p

Ik zie dat je collega zich inmiddels ook heeft aangemeld. :o

ach hij doet er toch niemand kwaad mee...

ik vind het wel leuk eigenlijk ;)

Deze post delen

Gast der_obergefreiter

Laatste bericht : ben even sigaretten halen, zo terug .

Deze post delen

Gast Jager
Laatste bericht: "Wegens omstandigheden is het eind van de wereld voorlopig afgelast!"

U is op dreef vandaag ;)

Deze post delen

Mmmm, eigelijk nooit over nagedacht, simpelweg omdat ik anders denk over wat 21-12-2012 inhoud, en dus niet verwacht dat de wereld vergaat.

Ik zou mijn man het bericht sturen dat ik op mijn enkel heb laten tatoeëren: Onvoorwaardelijke liefde, hij weet wat dat inhoud.

Duhhh.. Hoe gevoelig.. :D

Deze post delen

Ik waardeer je eerlijkheid in deze post - desalniettemin een berisping uitgedeeld - en tip voor de volgende keer is gewoon eerlijk zijn en een leuk bericht ervan maken, dan krijg je veel meer sympathie (als je geluk hebt) ;)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...