Ga naar inhoud
GENEGEERD

Obama steunt antiwapenwet

Cyberbeer
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast urbanprepper

Was te verwachten. Obama wilde de "Clinton ban" toch al van stal halen en hij heeft nu het perfecte moment gevonden.

Alleen jammer dat het nergens op slaat. Wapens doden geen mensen, mensn doden mensen. Zonder al die enge semiautomatische wapens word het een stuk veiliger.hahaha. tuurlijk.

Een gek kan je niet tegrnhouden. nu moeten de goeden lijden onder de slechte. Goede mensen die een wapen bezitten om zichzelf en hun gezin tebeschermen. Deze mensen worden, wanneer hun wapens worden afgepakt, weerloos gemaakt en een makkelijke prooi voor criminelen. of dacht er hier iemand dat de criminelen ook braaf hun wapens komen inleveren????

Link naar reactie

Was te verwachten. Obama wilde de "Clinton ban" toch al van stal halen en hij heeft nu het perfecte moment gevonden.

Alleen jammer dat het nergens op slaat. Wapens doden geen mensen, mensn doden mensen. Zonder al die enge semiautomatische wapens word het een stuk veiliger.hahaha. tuurlijk.

Een gek kan je niet tegrnhouden. nu moeten de goeden lijden onder de slechte. Goede mensen die een wapen bezitten om zichzelf en hun gezin tebeschermen. Deze mensen worden, wanneer hun wapens worden afgepakt, weerloos gemaakt en een makkelijke prooi voor criminelen. of dacht er hier iemand dat de criminelen ook braaf hun wapens komen inleveren????

Zoals hier in Nederland bedoel je???

Link naar reactie

Ik denk inderdaad dat regering van Amerika in de nabije toekomst de wapenwet zal aanpassen (europese wapenwet). Aan alles zie je dat de Amerikaanse regering de controle terug wil over haar burgers(wetgeving, camera's, internet, drone's, politie, leger enz). Het laatste wat moet gebeuren is de burgers ontmantelen van hun wapens. Zodra dit is gebeurd hebben zij de macht terug. Na de storm "Katrina" gebeurde dit ook al.

NRA: The Untold Story of Gun Confiscation After Katrina

Police drones that will see into your house coming soon

http://www.youtube.com/watch?v=Yfr140hB1qM

Link naar reactie

Ik weet wel zeker dat er een hoop ondergronds gaan,En natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, Uiteindelijk de Man ook ?.

Vermoed alleen dan wel met een barstende hoofdpijn,Nu hij hierdoor zichzelf een nog groter doel heeft gemaakt.

Eerst was er pre ban, Dan post ban, En nu bijna alles in de ban.

Kleine uitleg, Alles voor Clinton's wijziging is pre ban erna is post ban.

Link naar reactie

Als het in "braaf" nederland al niet lukt om criminelen hun wapens in te laten leveren.

Met mijn werk kom ik veel in aanmerking met allerlei tuig. Als het kleine mannetjes mogelijk wordt gemaakt om makkelkkler aan wapens te komen omdat ze te laf zijn om te vechten dan ben ik een felle tegenstander van een vrije wapenwet ja.

Link naar reactie

zal tijd worden, zeker na die 20+ kleintjes van vorige week

helaas krijgen ze het er toch niet door, amerikanen zijn te gewend aan hun wapens

Erdoor krijgen?

Als die Amerikanen nu eerst een schoon schip op hun eigen turf gingen maken door die "gangs"massaal te ontwapenen

en deporteren dan heb je een kans, Doordat je de Fear wegneemt waarvoor de meeste zich bewapenen.

Link naar reactie

Met mijn werk kom ik veel in aanmerking met allerlei tuig. Als het kleine mannetjes mogelijk wordt gemaakt om makkelkkler aan wapens te komen omdat ze te laf zijn om te vechten dan ben ik een felle tegenstander van een vrije wapenwet ja.

Mijn zegen heb je.

Je zit in goed fatsoen voor hun hachie en zij hebben jouw te respecteren.

Link naar reactie

Wat moet je als particulier met een semi auto-aanvalsgeweer?? Op konijnen jagen?? Zo'n wapen heeft geen enkel defensief doel en al helemaal niet handig bij het jagen!

zal tijd worden dat die wet er (weer) door komt!

Kan ik kort over zijn elk geweer is per definitie een aanvals geweer,Offensief dus en heeft daardoor wel zeker een

defensieve karakter.

Jagen is offensief,Oftewel aanvallend,Knallen de de konijnen terug dan is het wie het eerst begon en spreekt men over een schietpartij.

Link naar reactie

Wat moet je als particulier met een semi auto-aanvalsgeweer?? Op konijnen jagen?? Zo'n wapen heeft geen enkel defensief doel en al helemaal niet handig bij het jagen!

zal tijd worden dat die wet er (weer) door komt!

Als prepper zie jij niet in wat je als particulier met een aanvalsgeweer moet? Jij denkt dat iedereen zich lekker met zijn eigen zaken blijft bemoeien als voedsel schaars wordt? Ik denk eerder dat het echte crapuul pas echt uit de schaduw komt, eventueel met hun eigen (illegale) vuurwapen. Dan kan zo'n aanvalsgeweer toch verrekte handig zijn. De moeder, van wie die AR-15 was, was ook een prepper.

En dan is er nog de kwestie van de Amerikaanse overheid die steeds meer trekjes van een politiestaat vertoont, het 2e amendement is er niet voor niets...

• Leuk 1
Link naar reactie

Als prepper zie jij niet in wat je als particulier met een aanvalsgeweer moet? Jij denkt dat iedereen zich lekker met zijn eigen zaken blijft bemoeien als voedsel schaars wordt? Ik denk eerder dat het echte crapuul pas echt uit de schaduw komt, eventueel met hun eigen (illegale) vuurwapen. Dan is zo'n aanvalsgeweer toch verrekte handig. De moeder, van wie die AR-15 was, was ook een prepper.

.

Als die wapens in eerste instantie niet (vrij) verkocht zouden worden heb jij ze ook minder nodig om het simpele feit dat er veel, veel minder van in omloop zouden zijn. Criminelen uitgezonderd, maar er maar een klein deel van de bevolking is crimineel en van die criminelen heeft niet iedereen een AK47 oid.

Vanuit US standpunt begrijp ik (deels) wel die vrijere wapenwet, maar ik zie echt niet in waarom burgers met semi-auto aanvalswapens rond moeten lopen.

Houd het dan op handvuurwapen (de Glocks, 1911 & revolvers e.d) en jacht wapens. Kun je jezelf verdedigen als je dat nodig vind en om te jagen heb je ook wapens.

Je gaat echt niet met een AR15 in je handtas lopen om jezelf te beschermen tegen eventuele overvallers of wat al niet meer.

Zo'n wapen heeft maar 1 doel, en dat is het doel waar hij enkele dagen geleden in een schooltje nog is voor gebruikt.

En dat die moeder een prepper is (was) pleit nou niet echt in ons voordeel...

Link naar reactie

Kan ik kort over zijn elk geweer is per definitie een aanvals geweer,Offensief dus en heeft daardoor wel zeker een

defensieve karakter.

Jagen is offensief,Oftewel aanvallend,Knallen de de konijnen terug dan is het wie het eerst begon en spreekt men over een schietpartij.

Schietende konijnen, wil je nu een serieuze reactie?

Link naar reactie

Als die wapens in eerste instantie niet (vrij) verkocht zouden worden heb jij ze ook minder nodig om het simpele feit dat er veel, veel minder van in omloop zouden zijn.

Waar baseer je dit op? Mij lijkt het juist dat hoe meer ervan in omloop zijn (in het legale circuit), hoe minder gretig hongerige bendes zijn hun ding te doen, omdat ze immers meer kans lopen zo'n ding tegen het lijf te lopen.

Zelfs als dit niet zo zou zijn is het nietszeggend, omdat je het ook af moet zetten tegen de toegevoegde waarde van een effectiever middel om jezelf te verdedigen, tegen wat dan ook.

Criminelen uitgezonderd, maar er maar een klein deel van de bevolking is crimineel en van die criminelen heeft niet iedereen een AK47 oid.

Een aanvalsgeweer is niet alleen effectiever tegen een ander aanvalsgeweer.

Je gaat echt niet met een AR15 in je handtas lopen om jezelf te beschermen tegen eventuele overvallers of wat al niet meer.

Nee, voor je handtasje is een vuistvuurwapen meer geschikt. De meeste mensen zijn echter niet 24/7 op pad. Thuis, al helemaal op een woonstee oid, kan zo'n aanvalsgeweer toch een stuk handiger zijn.

Zo'n wapen heeft maar 1 doel, en dat is het doel waar hij enkele dagen geleden in een schooltje nog is voor gebruikt.

Zucht...

En dat die moeder een prepper is (was) pleit nou niet echt in ons voordeel...

Ik volg je niet, wat zegt dit over het nut van een aanvalsgeweer?

Link naar reactie

in america kunnen ze zo een wet nooit voor elkaar krijgen... want de kans dat amerika een of andere crimineel arresterd... is minimaal in zo een uitgestreekt land... met zeer afgelegen boederijtjes...

en ook nog hun halve industrie draait erop...

en obama heeft zoooo veel dingen belooft en eingelijk helemaal niets door gekregren...

ik zal paar opnoemen

obama care

afganistan oorlog...

guantenamo bay... prison...

betere banken systeem... en geen leningen van china...

dus dit krijgt ie ook noooit door...

maar wint wel een NOBEL

MADE IN USA haha

Link naar reactie

Gast urbanprepper

Een wet heeft niets met criminelen te maken. die houden zich er namelijk toch niet aan. Strengere wspenwetten beperken slechts de rechtschapen burgers en geeft criminelen meer kans daar zij niet meer op gewapende tegenstand stuiten bij een inbraak of overval.

Link naar reactie

Gast urbanprepper

AANVALSGEWEER. een woord verzonnen door de antiwapenlobby. Als ik iemand wil vermoorden met een vork heb ik dan een aanvalsvork???? symboolpolitiek om dingen enger te laten klinken dan ze zijn. En voor de mensen die SEMI AUTO eng vinden doen er goed aan eerst eens uit te zoeken wat semi auto betekend. wederom: klinkt eng he??? en dat is nu precies wat de antiwapenlobby wil.

Link naar reactie

Een wet heeft niets met criminelen te maken. die houden zich er namelijk toch niet aan. Strengere wspenwetten beperken slechts de rechtschapen burgers en geeft criminelen meer kans daar zij niet meer op gewapende tegenstand stuiten bij een inbraak of overval.

Ik ben juist van mening dat een als het makkelijker is om aan wapens te komen, mensen ook makkelijker naar wapens grijpen. Jonge mensen die gepest worden en zich in het nauw gedreven voelen, kleine criminelen die zonder pistool niks voorstelden worden nu in een keer gevaarlijke /laboele personen enz.

Ik mag van de overheid geen groot kaliber omdat ik in het verleden een paar akkefietjes heb gehad. Ben ik het daarmee eens? Nee!

Ik weet van mezelf dat ik geen labiel persoon ben die zomaar naar wapens zou grijpen (een shtf daargelaten :p). Maar weet de maatschappij dat? Kunnen zij dat risico nemen?

Wederom neen. En ik geef ze gelijk.

Dagelijks zie ik mensen om me heen waarvan ik blij ben dat ze niet zo makkelijk aan wapens kunnen komen.

Als ik zou willen dan kan ik ook op de hoek wel aan een pistool komen. Ik ken immers mensen die uit een andere wereld komen. Dit doe ik echter niet want wil niet illegaal handelen.

Dat ik dit zou kunnen betekent niet dat iedereen dit zomaar kan doen. Immers niet iedereen beschikt over de juiste connecties en dat is goed.

Wij hebben het geluk dat het overgrote deel aan illegale wapens hier in Nederland (uitzonderingen daargelaten) in handen zijn van "grote" criminelen die niet zomaar gaan schieten omdat ze niet zomaar opgepakt willen worden.

Wordt het makkelijker om hier aan te komen dan voorspel ik veel meer nutteloze schietpartijen door kleine mensen die zich groot willen voordoen....

Link naar reactie

Gast Pretletter
AANVALSGEWEER. een woord verzonnen door de antiwapenlobby. Als ik iemand wil vermoorden met een vork heb ik dan een aanvalsvork???? symboolpolitiek om dingen enger te laten klinken dan ze zijn. En voor de mensen die SEMI AUTO eng vinden doen er goed aan eerst eens uit te zoeken wat semi auto betekend. wederom: klinkt eng he??? en dat is nu precies wat de antiwapenlobby wil.

lol, Ja Als jij iemand een vork in het voorhoofd plant, dan ben jij in het bezit van een single shot, big caliber, attack fork.

Een semi auto fork kan ik me moeilijk voorstellen of het moet een besteklade betreffen. :p

Link naar reactie

Schietende konijnen, wil je nu een serieuze reactie?

Ja dat wil ik wel, Als jij al ten eerste eens een serieuze vraag gesteld had?.

Jij begon over het jagen op konijnen.

Ik gaf je alleen maar aan dat jij het offensieve en defensieve karakter door elkaar haalt.

En dan ,Het klinkt wel goed he,Semi automatisch,Weer zo'n woord wat het in de media goed doet als zijnde evil bij de onwetende.

Waarom vraag je niet ,Wat moet je als particulier met een VOL auto aanvals geweer? Dan had je andere antwoorden gehad.

Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...