Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi Preppers.

Wij zijn er ook klaar voor, gisteren de zaden in de auto gepakt en en de andere dingen.

Vandaag even vol tanken,vanavond

En als er echt iets gebeurd zijn we weg, wonen te dicht bij zee hier,te laag NAP.

Gisteren hoorde ik trouwens dat er 21ste een golf over de aarde komt dat we allemaal van karakte doen veranderen,

We zouden allemaal het tegen over gestelde karakte krijgen dan dat we nu zijn.

Nou dat word ik een vrek en iemand die nooit meer iets weg geeft.

Het is toch om te lachen wat mensen allemaal verzinnen.

Moet je nagaan een liefmeneerbeesje wordt een stoutmeneerbeesje:confused:

Een slak gaat er als een haas vandoor.:p

We zien het wel vrijdagavond eerst feestje hie op de prepper site.

Groet Rust Breng(str) Of dan Onrust Breng(str);)

Ik zit dan heerlijk in mijn bol met de kachel aan en de satalite televisie.

Uitzicht over een groot meer zodat ik kan zien dat .. ... verek en gebeurd niets.

Nou dan zaterdag maar weer terug rijden hahaha

Mocht ik er naast zitten bied ik op de voorhand mijn excuus aan ;)

Vuurwerk gaat het niet worden inderdaad. :)

Welja gaan we gelijk beginnen met verbieden.. wat nou geen vuurwerk!! dan ook de geesten van het oude jaar niet weg!!

en mocht ik het morgen vergeten... IEDEREEN EEN GELUKKIG GEZOND TEVREDEN PREPPERNIEUWJAAR!! en veel voorbereiding gewenst voor 2013 (of krijgen we dan een andere jaartelling? We are into the year 0001 after prepping!!

xxbirgittexx

Liefde overwint alles!!

Zijn er nog preppers die bezig zijn met de laatste voorbereidingen voordat 21 december aanbreekt ?

Ik wel :-)

Batterijen van de camera's opladen.

Vandaag een nieuwe broek gekocht.

Moet de waterflessen nog even vullen met vers water.

Nog wat chocola kopen voor onderweg.

Morgen naar de kapper, als ik het niet ga overleven wil ik er goed en verzorgt uitzien :-)

Ik ben gister naar de kapper geweest met het zelfde doel

Heb die dag vrij genomen, de dag ervoor hebben we personeelsfeest dus kan ik ook mooi gaan zuipen, ga dan met de fiets. Mochten er van die gevaarlijke gekken rondlopen die denken je even te "helpen" door je overhoop te schieten zodat je niet hoeft te lijden omdat zij geloven dat er wel iets staat te gebeuren, ben ik mooi thuis. :)

In principe ben ik klaar voor whatever er zou kunnen gebeuren, kom maar op. Maar ik ga gewoon lekker de hele dag gamen, deur achter slot en grendel, rolluiken dicht.

Moet alleen nog kerstinkopen doen morgen, mijn lievelingskostje voor 2e kerstdag (in combinatie voor mijn verjaardag want ik heb mijn verjaardag niet gevierd, ben 2 maanden geleden jarig geweest): 1 a 2 kilo rundergehakt verrijkt met stroganoff kruiden, veldsla, bruine champignons, uien, hete salsa saus, kaiser broodjes, stokbrood, whiskeysaus, runderragout, zelfgemaakte groentensoep met brood verrijkt met knoflook, advocaat met cocktailfruit en veeeeeel bier! Helaas niet op 1e kerstdag, dan is me pa jarig. Moet nog vragen wat ie wil hebben, hij krijgt in ieder geval een grote pot boerenjongens zowiezo. :p

Keyser broodjes? :p Ik wil dat recept ook is proberen want volgens mij ga je daar ongelofelijk strak van staan! Als ik die @Keyser Suze af en toe toch hoor l*llen denk ik 'Zo...dat spul lijkt me ook wel wat' XD.

Maar als de wereld dus niet vergaat moet je me echt is ff vertellen welke games jij speelt want Foxxie heeft net een nieuwe laptop en dan moet ik dat ook maar gaan doen denk ik. Aangezien m'n tijd hier voor niks is geweest als de zon toch opkomt 22 december en ik dan zee-en van tijd (nog) over heb :p..

Gast Heksenboot
Welja gaan we gelijk beginnen met verbieden.. wat nou geen vuurwerk!! dan ook de geesten van het oude jaar niet weg!!

en mocht ik het morgen vergeten... IEDEREEN EEN GELUKKIG GEZOND TEVREDEN PREPPERNIEUWJAAR!! en veel voorbereiding gewenst voor 2013 (of krijgen we dan een andere jaartelling? We are into the year 0001 after prepping!!

xxbirgittexx

Liefde overwint alles!!

Ja, thanx! Jij ook!

En iedereen een gelukkig Jaar 1.

Vergeet geen tentje te preppen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...